Chidaneh.com placeholder image

14 پیشنهاد هدیه برای خانم ها که آن‌ها را هیجان زده می‌کند

به قلم: تحریریه چیدانه

خرید هدیه برای خانم‌ها همان‌قدر که لذت‌بخش است ممکن است گاهی به یک چالش بزرگ نیز تبدیل می‌شود. در این شرایط، راهنمایی که بتواند تعدادی پیشنهاد خرید هدیه برای خانم‌ها در اختیارتان قرار دهد، بی‌شک حس بهتری برایتان ایجاد خواهد کرد و باعث می‌شود تا در این شرایط انتخاب سنجیده‌تری داشته باشید. در این مطلب قصد داریم تا 14 پیشنهاد برای خرید هدیه در اختیارتان قرار دهیم تا تصمیم‌‌گیری برایتان ساده‌تر شود و از انتخاب خود مطمئن باشید.

پیشنهاد خرید هدیه برای خانم‌ها

نکاتی که باید در هدیه دادن به خانم‌ها رعایت کنید

همیشه هدیه یک نماد برای بیان احساساتمان به افراد مهم زندگی ما به حساب می‌آید. خصوصا اگر این هدیه از طرف فردی باشد که با او در رابطه عاطفی هستیم. آقایان خیلی از اوقات در خرید هدیه برای شریک عاطفیشان ممکن است نکاتی را از قلم بیندازند که از نظر خانم‌ها اهمیت فراوانی داشته باشد؛ پس آقایان در انتخاب هدیه بهتر است دقت کافی را به خرج دهند. قبل از این که به سراغ پیشنهاد خرید هدیه برای خانم‌ها بروید، بهتر است با نکاتی که هنگام خرید باید در نظر بگیرید، آشنا شوید.

قالیشویی ادیب
  • سن و موقعیت فردی را که قرار است برایش هدیه بگیرید، بسنجید
  • تا چه حدی با او صمیمی و راحت هستید
  • اگر از سلیقه او مطمئن نیستید بهتر است از خرید عطر خودداری کنید
  • در بسته‌بندی هدیه خود دقت و سلیقه کافی را به خرج دهید
  • از دادن هدایای تکراری پرهیز کنید
  • قراردادن یک کارت یا یادداشت روی بسته‌بندی هدیه حس بهتری را منتقل می‌کند
  • اگر سایز دقیق فرد مورد نظرتان را نمی‌دانید بهتر است از خرید لباس پرهیز کنید
  • روز و شرایطی که قرار است هدیه را بدهید بسیار اهمیت دارد، پس در یک شرایط مناسب هدیه خود را تقدیم کنید

مطالب پیشنهادی: بهترین گیاهان برای هدیه دادن، با این هدیه غافلگیرش کن!

پیشنهاد خرید هدیه برای همسر

14 پیشنهاد خرید هدیه برای خانم‌ها

برخلاف تصور، همیشه هدیه‌های گران ‌قیمت نظر خانم‌ها را به خود جلب نمی‌کنند. خانم‌ها از این‌که هدیه‌ای که می‌گیرند بازتابی از احساسات و علایقتان باشد، حس بهتری پیدا می‌کنند. در این بخش سعی داریم تا 7 پیشنهاد خرید هدیه برای خانم‌ها را که ممکن است برای اکثر سبک‌ها و سلیقه‌ها خوشایند باشد، به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید: ولنتاین چی بخرم؟ ایده هایی برای هدیه این روز خاص

1. پیشنهاد خرید هدیه برای خانم‌ها: گل مورد علاقه

هدیه دادن گل مورد علاقه به خانم‌ها، نمادی از ابرازعشق و علاقه و اهمیتی است که برای آن‌ها قائل هستید. تصور این را که گل هدیه مناسبی نیست، کنار بگذارید. مطمئن باشید خرید دسته گلی تزئین شده با گل‌های مورد علاقه فرد مورد نظرتان، هدیه‌ای خاص خواهد بود.

پیشنهاد هدیه برای خانم‌ها

2. خرید گجت‌های کاربردی

در دنیای امروز ما که همه چیز وابسته به تکنولوژی است، گجت‌ها همیشه می‌توانند هدیه‌ای کاربردی و جذاب چه برای خانم‌ها و چه برای آقایان باشند. اگر به تازگی با خانمی آشنا شدید و از سلیقه‌های شخصی او بی اطلاع هستید، خرید یک گجت کاربردی یک پیشنهاد خوب خرید هدیه برای خانم‌ها به شمار می‌رود.

3. پیشنهاد خرید هدیه برای خانم‌ها: عطری که یادگار می ماند

عطرها همیشه یک پیشنهاد خوب هدیه برای خانم‌ها محسوب می‌شوند. کدام خانمی عاشق عطر نیست؟ عطر یکی از پرطرفدارترین هدیه‌ها برای خانم‌ها است به شرطی که از سلیقه آن‌ها در این زمینه با خبر باشید و دقیقا رایحه ای را انتخاب کنید که باب میل آن‌ها است.

اگر سلیقه همسر یا نامزدتان در انتخاب عطر را نمی‌شناسید، ریسک خرید عطر تازه را نکنید؛ حتی اگر این عطر جدیدترین کار برند مورد علاقه‌اش باشد. در عوض حواستان باشد کدام یک از عطرهای مورد علاقه‌اش در حال تمام شدن است و همان عطر را برایش مجددا تهیه کنید. با این روش هم ریسک نمی‌کنید و هم او را خوشحال خواهید کرد.

بیشتر بخوانید: هدیه روز مادر و روز زن چی بخریم؟

خرید ساعت هدیه برای خانم ها

4. ساعت مچی، بهترین پیشنهاد خرید هدیه برای خانم‌ها

هدیه‌هایی که می‌توان آن‌ها را همیشه به همراه داشت؛ هدیه‌های خوبی هستند. یکی از هدیه‌های واجد این شرایط، ساعت مچی زنانه است. اگر تمایل دارید تا یک هدیه ارزشمند به مادر، خواهر یا همسرتان تقدیم کنید، ساعت یکی از گزینه‌هایی است  که هیچ‌گاه از لیست انتخاب‌هایتان نباید خط بخورد. شما می‌توانید بسته به نیاز و سلیقه فرد مورد نظرتان یکی از انواع ساعت‌های کلاسیک یا هوشمند را هدیه بدهید. 

واقعیت این است که حتی اگر همسرتان از قبل ساعت مچی خودش را داشته باشد، هدیه گرفتن یک ساعت مچی زنانه زیبا و خوش ساخت می‌تواند خوشحالش کند. اگر قصد دارید کمتر هزینه کنید، از ساعت‌هایی با بند چرمی کمک بگیرید؛ اما اگر دنبال یک هدیه خاص و لوکس هستید، سراغ ساعت‌های مجلسی و نگین دار بروید.

5. لوازم زیبایی برقی

لوازم زیبایی برقی مانند اتوی مو، سشوار و لوازم حالت‌دهنده مو همیشه برای خانم‌ها اهمیت فراوانی دارد و بسیار کاربردی است. این دست از محصولات همیشه در لیست پیشنهاد خرید هدیه برای خانم‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد و در مواقعی که تمایل دارید هدیه‌ای متفاوت برای فرد مورد نظرتان خریداری کنید، گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌رود.

خرید ست لوازم آرایشی

6. پیشنهاد خرید هدیه برای خانم‌ها: لوازم آرایش

لوازم آرایش یکی از گزینه‌هایی است که به عنوان پیشنهاد خرید هدیه برای خانم ها همیشه باید در گوشه ذهنتان داشته باشید. خانم‌هایی که آرایش کردن را دوست دارند حتما از هدیه گرفتن یک ست لوازم آرایش خوشحال می‌شوند. اگر تهیه یک ست کامل از یک برند خوب برایتان امکان پذیر نیست، می‌توانید یک رژ لب، یک ریمل و یک رژ گونه تهیه کنید، آن‌ها را داخل یک کیف لوازم آرایشی بگذارید و به او هدیه کنید. اگر از لوازم آرایش سر در نمی‌آورید، از فروشنده‌ها راهنمایی بگیرید و با توجه به تناژ رنگ پوست نامزد یا همسرتان دست به انتخاب بزنید. 

لوازم آرایش یکی از جذاب‌ترین محصولاتی است که خانم‌ها اغلب به آن توجه می‌کنند و به دردشان می‌خورد. اما برای خرید چنین محصولاتی بهتر است برندهای آرایشی مورد استفاده فرد مورد نظرتان را بشناسید.

7. محصولات مراقبت از پوست

محصولات مراقبت پوستی یک انتخاب هیجان‌انگیز برای خانم‌‌ها به شمار می‌رود. یک ست مراقبت از پوست شامل لوسیون، اسکراب و شامپو بدن که از برند مورد علاقه‌اش خریداری شده، می‌تواند احساس خوبی در او به وجود بیاورد. بعضی ست‌های مراقبتی هم مخصوص پوست صورت هستند و شامل تونر، محلول پاک کننده آرایش، مرطوب کننده صورت و کرم شب و روز می‌شوند. بسته به حال و هوای همسرتان سراغ یکی از این گزینه‌ها بروید. 

این هدیه متفاوت خانم‌ها را غافل‌گیر می‌کند و برایشان جذاب خواهد بود. از آن‌جایی که محصولات سلامتی و مراقبت از پوست حس اعتماد به نفس بیشتری به خانم‌ها القا می‌کند، مناسب‌ترین پیشنهاد خرید هدیه برای خانم‌ها خواهد بود و حس اهمیت دادن شما به سلامت و زیبایی آن‌ها را القا خواهد کرد.

پیشنهاد هدیه برای همسر و مادر

8. ست‌های جذاب و اقتصادی نقره

یکی از بهترین هدیه‌هایی که می‌توانید برای خوشحال کردن خانم‌ها انتخاب کنید، انواع نیم ست و سرویس نقره های شیک است. دنیایی از طرح‌های متنوع ظریف و جذاب وجود دارد که تقریبا می‌تواند از پس هر سلیقه‌ای بربیاید. یکی از امتیازهای ست و نیم ست نقره این است که در عین ارزشمند بودن، هزینه خرید آن خیلی زیاد نیست و می‌توانید با صرف هزینه‌ای مناسب، هدیه‌ای زیبا و به یاد ماندنی به عزیزانتان بدهید.

هدیه برای خانم‌ها

9. پیشنهاد خرید هدیه برای خانم‌ها: زیورآلات ظریف طلا

اگر در رابطه‌ای جدی قرار دارید و دوست دارید به وسیله هدیه‌ای علاقه و جدیتتان را نشان دهید، می‌توانید زیورآلات طلا بخرید. معمولا کمتر خانمی است که از هدیه گرفتن یک مدل جدید دستبند طلا زنجیری ظریف و زنانه یا یک جفت گوشواره زیبا و ساده خوشحال نشود. خرید انگشتر را به وقتی موکول کنید که نیتتان خواستگاری بود؛ در غیر این صورت ممکن است باعث ایجاد سو تفاهم شوید.

10. ست کیف و کیف پول

در انتخاب هدیه برای خانم‌ها، سعی کنید تا جایی که امکان دارد سراغ مواردی بروید که نیازی به دانستن سایز ندارد؛ مگر اینکه از آن مطمئن باشید. یکی از بهترین انتخاب‌ها در این مورد ست کردن کیف دستی و کیف پول برای آن‌هاست. کیف یکی از وسایل مورد نیاز خانم‌هاست و کیف پول هم تکمیل کننده آن است. می‌توانید از ست‌های آماده در فروشگاه‌ها استفاده کنید یا خودتان دست به ست کردن بزنید. موقع خرید یا انتخاب ست کیف و کیف پول به این نکات دقت کنید:

  • اگر قد همسرتان کوتاه است بهتر است کیف خیلی بزرگ برایش تهیه نکنید؛ بر عکس این قضیه هم صدق می‌کند.
  • سعی کنید کیفی را برایش انتخاب کنید که رنگ آن به کفش و ست لباس‌هایی که معمولا می‌پوشد بیاید.
  • یکی از کارهای بامزه‌ای که می‌توانید انجام دهید، کنار هم قرار دادن رنگ‌های مکمل یا متضاد است. می‌توانید یک کیف دستی آبی را با کیف پول سرخابی هدیه کنید. این روش خلاقانه و متفاوت باعث خوشحالی همسرتان خواهد شد.
خرید آنلاین زیورآلات زنانه

11. پیشنهاد خرید هدیه برای خانم‌ها: گردنبندی از جنس گذشته

اگر دوست دارید کمی تفاوت را چاشنی هدیه هیجان انگیزتان کنید، دنبال هدیه‌هایی بگردید که بتوانید نشانه‌ای از خودتان یا رابطه‌تان را در آن به یادگار بگذارید. به عنوان یک پیشنهاد خرید هدیه برای خانم‌ها می توانید نگشتری با حرف اول اسمتان را به او هدیه دهید یا به سبک فیلم‌های قدیمی گردنبندی برایش بگیرید که داخلش قاب کوچک دارد و عکس دو نفره‌تان را داخلش قرار داده‌اید.

ست لباس برای هدیه خانم ها

12. ترکیبی گرم برای زمستان یا خنک برای تابستان

ست لباس های تابستانه یا زمستانه متناسب با هر فصل، یک پیشنهاد عالی برای خرید هدیه است. در زمستان می توانید یک ست گرم و نرم زمستانه به همسر یا نامزدتان هدیه دهید، مثلث پانچو، شال و کلاه را فراموش نکنید. پانچوها اغلب فیری سایز Free Size هستند و شال و کلاه هم سایز بندی ندارد. طرح و رنگ‌های مشابه هم را کنار هم قرار دهید و یک ست شیک زمستانه بسازید که پوشیدنش همسرتان را سر ذوق بیاورد.

برای تابستان هم به سراغ یک ست خنک تابستانه بروید. ست صندل خوش آب و رنگ، پیراهن های خنک و شال های نخی خنک گزینه های مناسبی هستند.

هدیه مناسب خانم ها

13. بلیتی از جنس هدیه

اگر احساس می‌کنید همسرتان خسته است یا به تنوع نیاز دارد، بهتر است به جای هدیه‌های مادی،  سراغ هدیه‌هایی با جنسی متفاوت بروید. گاهی هدیه دادن یک بلیت اسپا و ماساژ یا ثبت نام در یک تور مسافرتی یک روزه برای تغییر حال و هوا و خوشحال کردن خانم‌ها بهتر از خرید طلا و جواهر عمل می‌کند.

14. ثبت نام در کلاس مورد علاقه

همسرتان خیلی وقت است دوست دارد به کلاس آموزش موسیقی برود؟ عاشق نقاشی کردن است اما برایش وقت نمی‌گذارد؟ دست به کار ثبت نام شوید. می‌توانید فیش ثبت نام او در کلاس آموزش ساز مورد علاقه‌اش را به همراه ساز به او هدیه دهید یا یک بوم نقاشی را به همراه قبض ثبت نام به او کادو دهید. این موارد به همسرتان یادآوری می‌کند حواستان به او و علایقش هست و دوست دارید او هم به کارهای مورد علاقه‌اش برسد. فقط با موسسه هماهنگ کنید که ساعت و روز را در فیش پر نکنند تا همسرتان خودش با توجه به ساعت‌های خالی‌اش آن را هماهنگ کند.

هدیه های زنانه

در پایان:

همان‌طور که اشاره کردیم، برای خرید هدیه نیازی به صرف هزینه‌های بالا نیست. اگر نکات خرید هدیه را رعایت کنید و به علایق، شخصیت و موقعیت فرد مورد نظرتان اهمیت دهید، مطمئن باشید که انتخاب شما هدیه‌ای فراموش نشدنی برای طرف مقابلتان خواهد بود. در این مقاله سعی داشتیم تا با ارائه لیستی از پیشنهاد خرید هدیه برای خانم‌ها، شما را در خرید بهترین هدیه برای عزیزترین افراد زندگیتان یاری دهیم.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه