Chidaneh.com placeholder image

نصب سینک ظرفشویی، ترفندهاش رو بدونی بهتره!

به قلم: کیمیا مرادی

 

چیدانه امروز با یک مطلب متفاوت در خدمت شماست! سینک ظرفشویی از عناصر مهم آشپزخانه و کمی هم دردسر ساز است! من همیشه از نصب نادرست سینک واهمه دارم. چون مشکلات فراوانی را پیش رویمان می گذارد، پس بیایید با هم به سراغ این چالش سخت برویم.

قالیشویی ادیب

کابینت و طراحی داخلی متین کیا
ماشین ظرفشویی همراه با سینک!
کابینت و طراحی داخلی متین کیا

سینک ظرفشویی را درست انتخاب کنید!

مهم ترین فاکتور در انتخاب سینک ظرفشویی، سلیقه و بودجه مخاطب شماست. سلیقه مخاطب شما تنها در جنس یا مدل (توکار- روکار) سینک خلاصه نمی شود! مخاطب شما سینکی را می پسندد که در استفاده از آن راحت باشد. اندازه لگن سینک ها باید اجازه شست و شوی تمام ظرف ها، حتی بزرگ ترین آن ها را بدهد. قبل از در نظر گرفتن جای سینک در مورد اندازه سینک، تعداد لگن ها و عمق لگن ها با مشتریان صحبت کنید.

مطلب مرتبط:

تجهیزات آشپزخانه تیوان
سینک ظرفشویی
تجهیزات آشپزخانه تیوان

نصب سینک ظرفشویی روکار

نصب سینک روکار به مراتب از سینک توکار راحت تر است. همان طور که می دانید، پس از قرار دادن سینک روی کابینت مورد نظر، سینک به دیوار پیچ می شود. در انتها بیشتر نصاب ها با چسب آکواریوم دور سینک را می پوشانند. بهتر است این کار را با نوار فلزی مرتبط با سینک انجام دهید، تا کار جلوه زیباتری پیدا کند.

Mr.
آشپزخانه کلاسیک میرداماد
Mr.

نصب سینک ظرفشویی توکار با شابلون

برند های متفاوتی سینک های تو کار را تولید می کنند. بسیاری از این برندها شابلون مربوط به سینک را همراه سینک بسته بندی می کنند. بهتر است شروع کنیم:

شابلون را روی صفحه رویی کابینت می گذاریم. مطابق با الگو، رویه را برش می دهیم. سینک را روی رویه جاگذاری می کنیم. سپس بست های روی سینک را در جای خودشان محکم می کنیم. یادتان باشد قبل از محکم کردن بست ها، دور سینک را با چسب آکواریوم پر کنید و چند ساعت صبر کنید! در انتهای کار حتما تست آب بندی را انجام دهید و از عدم نفوذ آب اطمینان حاصل کنید.

الیکا
شیر ظرفشویی مدل Viva Professional زیگما ( الیکا)
الیکا

نصب سینک ظرفشویی توکار بدون شابلون

چالش نصب سینک زمانی بزرگ می شود، که متوجه می شویم هیچ شابلونی برای راهنمایی ما وجود ندارد! اگر با همچین موقعیتی روبه‌رو شدید نیازی نیست نگران باشید. مراحل زیر را انجام دهید:

نصب سینک توکار

1. متر را برداشته و اندازه دقیق سینک را به دست بیاورید. حالا سینک را برعکس کرده و روی یک تکه کارتن دورش را با ماژیک علامت بزنید. اندازه ها را دوباره چک کنید!

نصب سینک توکار بدون شابلون

2. کارتن را با کاتر برش دهید تا شابلون سینک را به دست آورید. حالا کارتن را برعکس روی صفحه کابینت بگذارید و اندازه ها را علامت بزنید. رویه را برش بزنید!

نصب سینک توکار بدون شابلون

3. دور سینک را با چسب آکواریوم اندود کنید.

نصب سینک توکار

4. سینک را درون کابینت جاگذاری کنید.

نصب سینک ظرفشویی توکار

5. تست آب بندی را انجام دهید.

این هم از چالش پر دردسر نصب سینک آشپزخانه! برای سفارش کالا و خدمات کلیک کنید!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه