Chidaneh.com placeholder image

وسایل تزئینی کنار تلویزیون، تماشای یک صحنه خوش آب و رنگ!

به قلم: تحریریه چیدانه

یکی از عناصر مهم در دکوراسیون نشیمن، تلویزیون و میز تلویزیون است. معمولا وقتی در فضای خودمانی و راحت دکوراسیون نشیمن قرار دارید ترجیح می دهید ساعات و لحظاتی را با آرامش بر روی مبلمان و کاناپه خود لم دهید و برنامه و یا فیلم مورد علاقه خود را مشاهده کنید. برای قرارگیری تلویزیون در دکوراسیون نشیمن معمولا از میز تلویزیون استفاده می شود، با این حال تلویزیون هایی که بر روی دیوار نصب می شوند و یا با کمک پایه خود بر روی زمین قرار می گیرند نیز از انواع رایج چیدمان تلویزیون در دکوراسیون منزل هستند. در این مطلب از وب سایت چیدانه تصمیم داریم به وسایل تزئینی کنار تلویزیون بپردازیم و با معرفی ایده هایی از شما دعوت کنیم که دکوراسیون نشیمن و اطراف تلویزیون خود را به زیباترین حالت ممکن چیدمان نمایید.

 

تابلو فرش ریحان

تزئین میز تلویزیون

استفاده از گیاهان به عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون

معمولا بسیاری از افراد علاقه دارند که در دکوراسیون منزل خود از گیاهان آپارتمانی بسیاری استفاده کنند و به همین دلیل از هر فضایی که شرایط مناسبی برای این کار دارد نیز کوتاه نمی آیند. یکی از بهترین فضاها برای قرارگیری گل و گیاه آپارتمانی، کنار تلویزیون است. البته باید یادآوری کرد که انتخاب گل و گیاه آپارتمانی مناسب برای این فضا به میزان تابش نور خورشید به آن هم بستگی دارد.

مطالب مرتبط: میز تلویزیون مدرن، انواع مدل با یک میز!

خانه‌ای نقلی و دلنشین با وسایل چوبی دست ساز

برای اینکه بتوانید از گیاهان آپارتمانی خود به عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون استفاده کنید راه های مختلفی وجود دارد؛ برای مثال شما می توانید از گلدان های بزرگی استفاده کنید که بر روی زمین قرار می گیرند و ارتفاع نسبتا بلندی دارند.

مطالب مرتبط: میز تلویزیون چوبی، مدرن یا کلاسیک؟

گلدان آویز به عنوان گلدان بزرگ به عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون

 در کنار این موضوع شما حتی می توانید از گلدان های کوچک نیز بر روی میز تلویزیون خود بهره بگیرید. در نهایت نیز پیشنهاد دیگری که پیش رویتان قرار خواهیم داد استفاده از گیاهان و گلدان های آویز است. قطعا ترکیب هر کدام از این موارد می توانید به زیباتر شدن دکوراسیون نشیمن شما کمک کند.

مطلب مرتبط: گیاهان آپارتمانی، ۸ نکته طلایی برای مراقبت بهتر!

کتاب به عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون

استفاده از کتاب به عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون

به طور کلی وجود کتاب در دکوراسیون منزل می تواند موج مثبت و آرامش بسیاری را در محیط پراکنده کند. این مسئله در رابطه با دکوراسیون نشیمن نیز صدق می کند. یکی از بهترین فضاها برای قرارگیری کتاب، کنار تلویزیون است. کتاب ها می توانند به خوبی نقش وسایل تزئینی کنار تلویزیون را ایفا کنند. برای این کار توصیه ما این است که از تعداد بسیار زیادی کتاب استفاده نکنید، چرا که فضا را شلوغ کرده و توجه را از تلویزیون می گیرد؛ بنابراین استفاده از چند کتاب در ابعادی متناسب، بهترین انتخاب خواهد بود. شما می توانید این کتاب ها را بر روی طبقات و قفسه های میز تلویزیون خود قرار دهید و آنها را چیدمان نمایید.

خانه رنگارنگ

در کنار این موضوع شما می توانید در کنار تلویزیون خود از کتابخانه و یا شلف هایی نیز بهره بگیرید که به عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون شما ایفای نقش کنند. در این صورت می توانید کمی به تعداد کتاب های مورد نظر خود بیفزایید.

مطلب مرتبط: چیدمان کتابخانه، با این ایده ها کتاب خوان شوید!

مجسمه در دکوراسیون نشیمن

استفاده از مجسمه به عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون

معمولا دکوراسیون منزل ایرانی ها دارای انواع و اقسام مجسمه ها در سایزهای مختلف است! حالا باید بگوییم که یکی از بهترین قسمت ها برای استفاده از مجسمه، کنار تلویزیون است. برای آنکه از محسمه به عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون استفاده کنید راه های مختلفی وجود دارد. شما می توانید مجسمه های نسبتا کوچک را بر  روی میز تلویزیون و یا درون قفسه های آن قرار دهید.

مطالب مرتبط: تلویزیون در دکوراسیون اتاق خواب، خوب یا بد؟

دیوار پشت تلویزیون در نشیمن

اگر به مجسمه های بزرگ علاقه دارید باید بگوییم که حالا وقت آن است که از آنها استفاده کنید. همانطور که در این تصویر می بینید استفاده از مجسمه بزرگ به عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون هم خارق العاده است. در کنار این شما می توانید از مجسمه های دیواری هم استفاده کنید، ولی در چنین شرایطی بهتر است که به سراغ مجسمه های سنگین نروید و از استحکام نصب خود نیز اطمینان خاطر حاصل نمایید تا از خطر افتادن مجسمه و آسیب وارد شدن به تلویزیون جلوگیری کنید.

مطلب مرتبط: با مجسمه های تزیینی دکوراسیون منزل تان را زیباتر کنید!

استفاده از وسایل آنتیک

استفاده از وسایل آنتیک به عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون

اگر در خانه خود وسیله های آنیتک جذاب و زیبایی دارید بهتر است آنها را از گنجه درآورده و در کنار تلویزیون خود قرار دهید. قطعا حواس شما و مهمان هایتان در زمان تماشای تلویزیون به آنها جلب خواهد شد. همانطور که در این تصویر می بینید این چمدان کوچک و قدیمی تمام تمرکز شما را به خود جلب می کند.

مطلب مرتبط: دکوراسیون آنتیک برای داشتن خانه ای گرم و رویایی

تلفیق سنت و مدرنیته

استفاده از تابلوهای دیواری به عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون

یکی از رایج ترین راه ها برای تزئین کنار تلویزیون استفاده از قاب عکس و یا تابلوهای هنری استو همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید شما می توانید قاب عکس و یا تابلوهای مورد علاقه خود را با هر مضمونی که دوست دارید بر روی دیوار کنار و یا بالای تلویزیون نصب کنید و از زیبایی آنها لذت ببرید. توصیه ما این است که برای این کار به سراغ تابلوهای متعدد با اندازه های نسبتا کوچک و متناسب بروید تا یکپارچگی فضا را حفظ کند.

مطلب مرتبط: اصول نصب تابلو بر دیوار

میز تلویزیون فانتزی

استفاده از میز تلویزیون به عنوان وسایل تزئینی کنار تلویزیون

شاید به نظرتان عجیب باشد که میز تلویزیون هم جزء این موارد یاد شود، ولی باید بگوییم که مدل میز تلویزیون های بسیاری امروزه در بازار قرار دارند که می توانند به نوبه خود به عنوان وسایل تزئینی به کار روند. همانطور که در این تصاویر مشاهده می کنید طراحی های متنوعی که برای میز تلویزیون ها شکل می گیرد آنها را منحصر به فرد می کند و خود یک وسیله تزئینی کنار تلویزیون به شمار می رود.

 

 

اگر به دنبال وسایل تزیینی برای منزل خود می گردید می توانید از اهالی فن چیدانه کمک بگیرید.

 

مطالب بیشتر: 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه