Chidaneh.com placeholder image

دوره آموزش عکاسی مقدماتی در آکادمی چیدانه

به قلم: لاله داورپناه

بر خلاف تصور عموم، در عصر دیجیتال، عکاسی حرفه ای نه تنها آسان تر نشده است بلکه در بسیاری موارد پیچیده تر هم شده است. شاید عکس گرفتن به واسطه ی وسایل پر شمار الکترونیکی ساده تر شده باشد اما این نکته خود دلیلی است برای سختی کار عکاس که باید در این انبوه تصاویر ثبت شده، سخن متفاوتی برای گفتن داشته باشد. تعداد زیاد رقبا، دسترسی آسان عموم به تجهیزات، وابستگی زیاد عکاسی به نرم افزار و کامپیوتر، دسترسی همگان به تصاویر خوب در اینترنت، بالا رفتن درک بصری مخاطب تنها تعدادی از مواردی است که عکاسی کردن در دوره ی زندگی ما را مهم و پیچیده نشان می دهد. تبیین جایگاه عکاسی و برخورد ما با این رسانه نیازمند شناخت مکان موقعیت عکاسی در این زمینه است.

آکادمی چیدانه برگزارمی کند:

سرویس خواب بالسا

مشخصات دوره آموزش عکاسی مقدماتی

در دوره‌ی “عکاسی مقدماتی" سعی بر این خواهیم داشت که در ۸ جلسه ترم مقدماتی اصول تکنیکی و پایه عکاسی آموزش داده شود و این امکان برای علاقه‌مندان که می‌خواهند از ابتدا با آموزش عکاسی همراه شوند فراهم خواهد بود. دوره مقدماتی به‌صورت تئوری و عملی است که در بخشی از زمان کلاس به بررسی کارهای عملی هنرجویان پرداخته می‌شود.

هنرجویان برای تمرین نیازمند به حداقل یک دوربین نیمه حرفه ایی که قابلیت تنظیمات دستی را داشته باشد خواهند بود.

  • برخی از سرفصل‌های دوره: انواع دوربین، ساختمان دوربین، نوردهی، شاتر، دیافراگم، عمق میدان، حسگرها، نورسنجی، فوکوسینگ، سفیدی رنگ، ترکیب‌بندی، عکس دیجیتال، عکاسی در شب، فلاش پرده اول/دوم، برکتینگ، منوهای دوربین، مفاهیم پایه‌ای نور و شناخت نور، نقد فنی عکس، مطالبی درزمینه فتوشاپ تخصصی عکاسی
  • مدرس: میلاد پروز
    (کارشناسی ارشد عکاسی از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران، مدرس دروس عکاسی در دانشگاه علمی کاربردی و دانشکده خبر، گذراندن بیش از سی دوره آموزشی تخصصی در زمینه عکاسی و هنر، برگزیده بیش از بیست جشنواره و مسابقه داخلی و خارجی در زمینه عکاسی، دارای ۱۲ سال سابقه فعالیت در حوزه عکاسی تبلیغاتی و صنعتی، عکاس وبسایت چیدانه و مجله منزل)
  • شهریه دوره: ۶۰۰ هزار تومان 
  • ابزار موردنیاز برای آموزش در کارگاه در اختیار هنرآموزان قرار خواهد گرفت.
  • مدت و زمان کارگاه: ۸ جلسه دو ساعته – یکشنبه ها ساعت 18 تا 20 تاریخ شروع : یکشنبه 6 آبان ماه ساعت 
  • محل تشکیل کلاس: تهران، خیابان شریعتی، روبروی حسینیه ارشاد، کوچه هدیه، پلاک ۱۴، واحد ۲

آکادمی چیدانه در آینده دوره های پیشرفته عکاسی با رویکرد معماری و دکوراسیون را برگزار خواهد کرد.

دوره آموزش عکاسی مقدماتی در آکادمی چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه