Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون اتاق نوزاد دختر، این گل گلی ها برای شازده خانوم شما

به قلم: مژگان احمدی

وقتی صحبت از دکوراسیون اتاق نوزاد می شود اولین چیزی که به ذهن خطور می کند تفکیک رنگ و لوازم اتاق به نسبت جنسیت نوزاد است. معمولا برای نوزاد دختر از یک سری رنگ ها و طرح های خاصی استفاده می شود و برای نوزاد پسر هم به همین شکل پیش خواهد رفت. البته درست است که رنگ ها و طرح های بسیاری هم هستند که می توانند برای هر دو جنسیت مناسب بوده و انتخاب خوبی به شمار روند. در این مطلب از وب سایت چیدانه تصمیم داریم به سراغ دکوراسیون اتاق نوزاد دختر برویم و طرح گل گلی را در آن بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

دکوراسیون اتاق نوزاد دختر
دکوراسیون گل گلی

دکوراسیون اتاق نوزاد گل گلی

همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید قبل از هر چیز باید بگوییم که اگر تصمیم دارید از طرح گل گلی برای دکوراسیون اتاق نوزاد دختر خود استفاده کنید خیالتان راحت باشد که دستتان برای هر گونه انتخابی باز خواهد بود. شما می توانید برای هر بخشی از دکوراسیون اتاق خواب به سراغ طرح گل گلی بروید. در ادامه این مطلب تعدادی از این گزینه ها را پیش روی شما قرار خواهیم داد تا بتوانید در انتخابتان آزادانه تر عمل کنید. باید این را هم بگوییم که برای جلوگیری از شلوغ شدن فضای اتاق نوزاد، بهتر است از استفاده بیش از حد از این طرح خودداری کنید و آن را در بعضی از اشیاء خلاصه نمایید، چراکه دکوراسیون اتاق نوزاد شما در حین زیبایی باید آرامش بخش هم باشد.

چوب و هنر

مطلب مرتبط: دکوراسیون اتاق نوزاد، دلبندم باید راحت باشه!

مبلمان اتاق کودک و نوجوان بادریس
سرویس خواب نوزاد
مبلمان اتاق کودک و نوجوان بادریس

استفاده از طرح گل گلی برای کالای خواب در دکوراسیون اتاق نوزاد

شاید بتوان گفت که اولین و در عین حال راحت ترین راهی که بتوان با کمک آن، طرح گل گلی را وارد دکوراسیون اتاق نوزاد کرد، کالای خواب است. از بالشت گرفته تا پتوی نوزاد شما می تواند از طرح گل گلی باشد. همانور که در این تصویر مشاهده می کنید داشتن این طرح برای کالای خواب، می تواند فضایی لطیف به دکوراسیون اتاق نوزاد شما ببخشد.

مطلب مرتبط: خرید سیسمونی نوزاد، پدر و مادر ها بخوانند!

کاغذ دیواری گل گلی

استفاده از کاغذ دیواری گل گلی در دکوراسیون اتاق نوزاد

راه بعدی استفاده از طرح گل گلی در دکوراسیون اتاق خواب می تواند کاغذ دیواری باشد. امروزه کاغذ دیواری های بسیار زیبایی با طرح گل گلی در بازار وجود دارد که می توانید به راحتی یکی از آنها را انتخاب کنید. همانطور که در این تصویر می بینید داشتن کاغذ دیواری گل گلی در دکوراسیون اتاق نوزاد دختر می تواند در کنار وسایل ساده و لطیف دیگر بیشتر نمایان شده و در کل ترکیبی زیبا برایتان به ارمغان آورد.

مطلب مرتبط: اتاق نوزاد پسر به رنگ صورتی، مگه میشه؟

پرده اتاق نوزاد

استفاده از پرده های گل گلی در دکوراسیون اتاق نوزاد

در این تصویر به خوبی پیداست که انتخاب پرده ای با طرح گل گلی نیز می تواند موفقیت آمیز باشد. شما می توانید با ترکیب رنگ مناسبی از پرده اتاق خواب با سایر لوازم مورد استفاده در دکوراسیون اتاق نوزادتان، فضایی زیبا مهیا کنید. باز هم تکرار می کنیم که بهتر است از تعدد طرح ها خودداری کنید تا ذهن نوزاد دلبند شما را بهم نریخته و شلوغ نکند.

مطلب مرتبط: اتاق نوزاد ایرانی، یه چاردیواری خوشرنگ برای کوچولوی من!

لوستر گل گلی

استفاده از وسایل دکوری گل گلی در اتاق نوزاد

شما می توانید با کمک خلاقیت های خودتان به سراغ طرح هایی گل گلی بروید و از آنها در دکوراسیون اتاق نوزاد خود استفاده کنید. همانطور که در این تصویر می بینید داشتن لوستری با این طرح می تواند انتخاب خیلی خوبی باشد. باید بگوییم که اگر نتوانستید چنین طرحی را در بازار پیدا کنید لازم نیست ناامید شوید. شما می توانید آستین هایتان را بالا بزنید و خودتان آن را درست کنید. به هنر و خلاقیت خودتان اعتماد داشته باشید!

مطلب مرتبط: دیزاین اتاق نوزاد، پاسخ به 5 پرسش متداول والدین!

خلاقیت در اتاق نوزاد

شما حتی می توانید با موادی بسیار ساده مثل تکه هایی مقوا و کاغذ، چنین چیزی برای دیوار دکوراسیون اتاق نوزاد دختر خودتان تهیه کنید که زیبایی دخترانه بسیاری را به دنبال خواهد داشت.

مطلب مرتبط: سیسمونی نوزاد پسر، اتاق این شازده تمام عیار است!

تابلو در اتاق نوزاد

لوازم دکوری شما می تواند در تابلوهایی که بر روی دیوار در دکوراسیون اتاق نوزاد خود نصب می کنید نیز نمود پیدا کند. طرح های بسیار متنوعی از گل را پیدا کنید، چاپ کنید و آنها را در قاب هایی زیبا قرار داده و بر روی دیوار اتاق نوزاد خود نصب کنید. به همین راحتی!

کالاهای پیشنهادی وب سایت چیدانه:

مبلمان اتاق کودک و نوجوان بادریس
سرویس خواب نوزاد و نوجوان سفید
مبلمان اتاق کودک و نوجوان بادریس
مبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب
سرویس نوزاد نوجوان آدمیرال
diamondمبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب

فروشگاه اینترنتی شیک و تک
سرویس روتختی نوزاد طرح خرس
فروشگاه اینترنتی شیک و تک
فروشگاه اینترنتی شیک و تک
روتختی نوزاد برند Ozdilek - طرح Sleep bear
فروشگاه اینترنتی شیک و تک
مارال نامدار
کوسن ابر مهربون
مارال نامدار

دکوراک
سرویس خواب پروانه دکوراک
دکوراک
سرویس خواب روناک
سرویس خواب کودک طرح کیتی روناک
سرویس خواب روناک
مارال نامدار
کوسن پیشى مشکوک
مارال نامدار

برای خرید محصولات دکوراسیون اتاق نوزاد می توانید به سراغ اهالی فن پیشنهادی وب سایت چیدانه بروید. برای خواندن مطالب مرتبط می توانید به بخش دکوراسیون اتاق کودک در بخش مجله سر بزنید.

نویسنده: طلوع حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه