Chidaneh.com placeholder image

پذیرش دوره عالی معماری‌ داخلی دانشگاه شهید بهشتی در پاییز 97

به قلم: گلنار

روابط عمومی واحد «معماری و ساختمان» مرکز آموزش تخصصی دانشگاه شهید بهشتی از برگزاری دوره عالی معماری داخلی در پاییز 97 خبر داد.

دوره عالی معماری داخلی در پاییز 97

دوره معماری داخلی با رویکرد توسعه و ارتقای سطح کیفی صنعت ساختمان در کشور و با چشم‌انداز تبدیل شدن به توانمندترین مرکز علمی، مهارتی و پرورش نیروهای متخصص در این رشته، متعهد به فراهم نمودن سیستم آموزشی موثر و جامع است.

قالیشویی ادیب

واحد «معماری و ساختمان»، با در نظر گرفتن گذشته تاریخی، بررسی اوضاع کنونی و نیازهای آینده بازار کار و جامعه معماری با رویکرد تربیت نیروی متخصص آماده ورود به بازار کار و ارتقا سطح کیفی این حوزه در کشور به ایجاد بستری مناسب جهت تعلیم نیروهای متخصص، خلاق و با دانش و مهارت فنی در حوزه معماری داخلی پرداخته است.

دوره عالی معماری داخلی دانشگاه شهید بهشتی در دو سطح ویژه آرشیتکت‌ها و غیرآرشیتکت‌ها ارایه می‌شود. مخاطبان دوره معماری داخلی برای آرشیتکت‌ها کلیه دانش‌آموختگان رشته معماری علاقه‌مند به طراحی معماری داخلی و مخاطبان دوره غیرآرشیتکت‌ها کلیه علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران طراحی معماری داخلی که در رشته غیر از معماری تحصیل کرده‌اند، می‌باشند.

داوطلبان پس از پایان دوره پایه معماری داخلی در صورت تمایل می‌توانند وارد دوره گرایش‌های تخصصی معماری داخلی شوند.

متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از طریق شماره 02122437597 و یا سایت واحد معماری و ساختمان اقدام نمایند.

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه