Chidaneh.com placeholder image

مرتب کردن لباس ها، حتی بدون کمد دیواری!

به قلم: تحریریه چیدانه

یکی از مسائل مهمی که در دکوراسیون اتاق خواب وجود دارد چیدمان و نظم دهی لباس ها در کمد است. بسیاری از افراد وقتی که با کمد لباس های پر از لباس خود رو به رو می شوند نمی دانند که چه باید بکنند تا این همه شلوغی را نظم و ترتیب دهند. در این میان افرادی هم هستند که در منزلشان کمد دیواری ندارد و همین مسئله هم مشکل آنها را چند برابر می کند. در این مطلب از وب سایت چیدانه همراه ما باشید تا چند راه برای نظم دهی بیشتر لباس ها را معرفی کنیم.

آویختن لباس در کمد

chidaneh ad banner

چیدمان لباس ها در کمد خلاقانه

در صورتی که شما در خانه تان کمد کافی ندارید می توانید خودتان فضایی برای نظم دهی لباس ها ایجاد کنید. اگر به این تصویر با دقت نگاه کنید قطعا متوجه منظورمان خواهید شد. شما می توانید با کمک یک قفسه بندی ساده و استفاده از طبقه هایی در این قفسه بندی، فضایی مشابه کمد ایجاد کنید، ولی نکته ای که در این مورد وجود دارد آن است که شما می توانید با قرار دادن لوله و یا ریلی در یکی از قسمت های این قفسه بندی ها، فضایی برای آویختن لباس هایتان فراهم آورید. در نهایت هم برای آنکه از دید مستقیم این کمد جلوگیری کنید می توانید از یک پرده زیبا استفاده کرده و هر زمانی که خواستید آن را بکشید و کمد خود را بپوشانید.

مطلب مرتبط: کمد لباس متفاوت با ایده های کاربردی

نظم دهی لباس به صورت پراکنده

نظم دهی لباس ها به صورت پراکنده

روش دیگری که به شما پیشنهاد می کنیم آن است که با کمک جعبه هایی در سایز و اندازه های مختلف لباس های خود را دسته بندی و در نهایت منظم نمایید. همانطور که در این تصویر به خوبی مشاهده می کنید شما می توانید با کمک این جعبه ها لباس هایتان را بدون آن که فضای زیادی را اشغال کنند منظم کنید. برای مثال می توانید یکی از جعبه ها را به روسری ها، یکی را به شلوارها و… اختصاص دهید.

مطلب مرتبط: کمد لباس تان را خودتان طراحی کنید!

کمد خلاقانه

برای مرتب کردن لباس ها خلاق باشید

معمولا فضاهای کوچک امکان بروز خلاقیت را در افراد افزایش می دهند. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید، چمدان های قدیمی که مورد استفاده قرار نمی گیرند فضای مناسبی برای قرارگیری ژاکت ها هستند و به عنوان وسیله ای تزئینی نیز کاربرد دارند. علاوه بر آن استفاده از این پرده زیبا که در پس آن لباس هایی به بهترین و هوشمندانه ترین شکل جای گرفته اند، مکملی بر این خلاقیت هستند.

مطلب مرتبط: ۱۰ راز یک کمد لباس تمام عیار

طبقه بندی لباس ها

راهی باریک برای مرتب کردن لباس ها

اگر فضای کمی در دکوراسیون منزل خود دارید می توانید از قفسه بندی هایی که در فضایی مثل انباری های کوچک اتاق ها هستند استفاده کنید. همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید این فضا می تواند با کمک طبقه بندی های مناسبی که شکل گرفته لباس ها را به شکل کاملا منظم و تمیزی نگهداری کند.

مطلب مرتبط: ۱۲ ایده نظم دهی برای ایجاد تحول در کمد لباس و کمد دیواری!

نظم دهی لباس ها بدون کمد دیواری

استفاده از چوب لباسی برای نظم دهی لباس ها

یک راه خیلی ساده برای نظم دهی لباس ها را در این تصویر مشاهده می کنید. استفاده از یک میله برای آویختن چوب لباسی آن هم بدون هیچ چیز اضافه تری هم یک نوعش است! همانطور که می بینید انتخاب بدی هم نیست!

مطلب مرتبط: کمد دیواری یا طراحی اتاق برای لباس هایتان!

کمد لباس متفاوت

کمد لباس متفاوت

به این تصویر نگاه کنید. این نوع از قفسه ها با کشوهای منحصر به فردشان امروزه در انواع و اقسام متنوعی در بازار قابل دسترسی هستند. این طبقه بندی ها می توانند برای چیزهایی مثل جوراب، روسری و یا سایر لوازم جانبی مناسب باشد.

مطالب پیشنهادی:

منبع: womanandhome

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه