Chidaneh.com placeholder image

مدل پرده حریر، این زیبای دلنواز و یک عالمه نور!

به قلم: تحریریه چیدانه

انتخاب مدل پرده مناسب برای خانه یکی از ارکان اصلی و مهم در دکوراسیون منزل است. اینکه شما بتوانید بر حسب علاقه، نیاز و دکوراسیون منزل خود یک مدل پرده مناسبی را انتخاب کنید مستلزم داشتن اطلاعاتی کافی در این رابطه است. شما باید بتوانید شناخت خوبی از انواع پرده ها داشته باشید تا دست به یک انتخاب مناسب و درست در مدل پرده بزنید. در این مطلب از وب سایت چیدانه همراه شما هستیم تا در رابطه با پرده حریر برایتان بگوییم. همراهمان باشید.

نگین کیانی
مبل راحتی پذیرایی
نگین کیانی

اسکای اسکرپر

مدل پرده حریر

مدل پرده حریر به نسبت سایر پارچه ها دارای ضخامت نسبتا کمی بوده و در انتقال نور خورشید به داخل خانه کمک بسیاری به شما می کند. مدل پرده حریر به دلیل لطافت و نازکی خود در زمره پرده های شفاف قرار می گیرد؛ به همین دلیل اگر نور کمی وارد خانه تان می شود می توانید با استفاده از مدل پرده حریر به هدف خود برسیدو نور آفتاب را در بهترین حالت خود به خانه خود مهمان کنید.

فروشگاه دکوراسیون دکوریما
پرده پانچ حریر دکوریما کد 900
فروشگاه دکوراسیون دکوریما

پرده حریر دارای انواع مختلفی است که هر کدام به نسبت نازکی و ضخامتشان برای محیط های مختلف با شرایط متفاوت مناسب خواهند بود. پرده حریر شیشه ای و نازک معمولا به عنوان مکمل های تزئینی و یا لایه های دوم پرده مورد استفاده قرار می گیرند، ولی اگر شما به دنبال پرده اصلی خانه هستید می توانید از نمونه های مدل پرده حریر با ضخامت کمی بیشتر استفاده نمایید. باید این را بگوییم که در انتخاب مدل پرده حریر نازک بهتر است آنها را در محیط هایی که اشراف کمی به اطراف دارند استفاده نمایید.

مطلب مرتبط: پارچه حریر در طراحی داخلی، دعوت یک رویا به خانه

مزایای پرده حریر

مزایای مدل پرده حریر

پارچه حریر دارای ویژگی های مخصوص به خودش است که همین ویژگی ها باعث تمایز این مدل پارچه با سایر پارچه ها می شود. پرده حریر با وجود تمام لطافتی که دارد می تواند با درخشندگی خود، زیبایی دکوراسیون منزل شما را به خوبی تامین کند. یکی دیگر از مهم ترین مزایای پرده حریر عبور راحت نور به داخل خانه است. اگر در دکوراسیون منزل خود از مدل پرده حریر استفاده کنید قطعا در روشنایی منزل خود دچار هیچ مشکلی نخواهید شد.

مطلب مرتبط: کدام پرده برای کدام فضا در دکوراسیون منزل مناسب است؟

پرده حریر در خانه

پرده حریر می تواند در لطافت و آرامش دکوراسیون منزل شما نقش بسزایی داشته باشد. معمولا توصیه می شود که از مدل پرده حریر برای دکوراسیون خانه کوچک استفاده کنید، چراکه باعث بزرگ تر دیدن شدن خانه می شود که دلیل آن هم درخشان تر شدن فضای خانه است.

پرده حریر

معایب پرده حریر

طبیعتا هر پارچه ای در کنار مزایایی که دارد، معایبی هم دارد. یکی از معایب مدل پرده حریر، نازک بودن آن است که ممکن است همانطور که گفتیم برای خانه هایی که اشراف زیادی دارند خیلی مناسب نباشد. علاوه بر این مدل پرده حریر برای فصل سرما خیلی مناسب نیست، ولی با دولایه کرده آن می توانید با این مسئله هم مقابله نمایید.

مطلب مرتبط: دکوراسیون پذیرایی کوچک، نکات طلایی برای چیدمان دلبازتر!

پرده حریر در دکوراسیون منزل

مدل پرده حریر مناسب دکوراسیون منزل

پرده های حریر انواع و اقسام متفاوتی دارند که می توانند دست شما را در انتخاب باز بگذارند. شما می توانید در هنگام خرید پرده حریر دکوراسیون منزل را در نظر داشته و بر اساس آن به سراغ بهترین مدل پرده حریر بروید. پیشنهاد ما این است که برای دکوراسیون هایی که سادگی بیشتری دارند از مدل پرده حریر طرح دار و در دکوراسیون هایی با شلوغی بیشتر از مدل پرده حریر ساده استفاده نمایید.

شستشوی پرده حریر

شستشوی پرده حریر

یکی از بهترین روش های پاک کردن لکه هایی که بر روی پرده حریر می افتند، شستشوی آن با آب سرد و صابون است. اگر بر روی پرده حریرتان لکه چربی افتاد حتما آن را به سرعت تمیز کنید ولی اگر زمانی گذشت می توانید برای کم رنگ تر شدن آن لکه از کره مارگارین بر روی آن استفاده کرده و بعد آن را شستشو دهید.

مطلب مرتبط: ساده ترین راه شستن پرده برای آغاز خانه تکانی

پرده حریر رنگی

پرده حریر رنگی

شما می توانید متناسب با دکوراسیون خود رنگ مورد نظر برای پرده حریر را انتخب نمایید. در واقع این موضوع را می توانیم از مزایای دیگر این مدل پرده بدانیم و دست شما را برای انتخاب باز می گذارد.

قیمت حریر ساده

اگر شما هم تصمیم به خرید پرده حریر دارید می توانید با اهالی فن وب سایت چیدانه در تماس باشید!

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه