Chidaneh.com placeholder image

کار طراح داخلی چیست؟ او فقط یک فرد خوش سلیقه نیست!

به قلم: تحریریه چیدانه

می خواهید دکوراسیون منزل تان را تغییر دهید یا شاید جای چند تیغه را عوض کنید؟ سوالی که معمولا ذهن اکثر ما را  به خود مشغول می کند این است که: آیا خودم دست بکار شوم یا این مسئولیت را به یک طراح داخلی واگذار کنم؟ اصلا چرا باید مبلغی را به عنوان دستمزد برای یک طراح داخلی اختصاص بدهم؟ مگر طراح داخلی دقیقا چه کاری انجام می دهد که سزاوار اعتماد و هزینه کردن من باشد؟ و در نهایت ممکن است بعد از کلی فکر کردن به این نتیجه برسیم که طراح داخلی فقط یک شخص خوش سلیقه است که می داند چطور مبلمان را جفت و جور کند و این کاری است که از عهده هر کسی بر می آید! اما آیا واقعا وظیفه یک طراح این است؟

سرویس خواب بالسا

یا شاید شما قصد دارید رشته طراحی داخلی را در دانشگاه یا در موسسه های آموزشی انتخاب کنید اما دقیقا نمی دانید که وظیفه و شغل شما در آینده چگونه خواهد بود؟ در این ویدئوی کوتاه به زبان ساده و به صورت کلی، وظایف یک طراح داخلی شرح داده شده است و شما با تماشای آن می توانید به یک تعریف ساده از این رشته جذاب دست پیدا کنید.

 

اگر بعد از تماشای این ویدیو تصمیم گرفتید که کار را بر عهده طراح داخلی بگذارید خالی از لطف نیست که بدانیم چگونه با طراح داخلی در دکوراسیون منزلمان همکاری کنیم؟

منبع: کانال یوتوب Jericho Ruben Castillo | ترجمه و زیرنویس: سیما اثیمی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
اناهیتا صابری در تاریخ 09 تیر 1397
با سلام و تشکر از سایت مفیدتون ویدئو کار طراح داخلی چیست پخش نمی شود

ثبت دیدگاه