Chidaneh.com placeholder image

دکوری های فانتزی، قصه های کودکی این دو خواهر بر دیوار خانه!

به قلم: گلنار

ساعت از نیمه‌ شب گذشته است. از این پهلو به آن پهلو می‌ غلتم و به شب‌ های پرشور کودکی که به شوق شنیدن قصه‌ های شیرین به رختخواب پناه می‌ بردم فکر می‌ کنم، همان شب‌ هایی که شخصیت‌ های داستانی قدم به خیالم می‌ گذاشتند و تصویرشان واضح و واضح‌ تر می‌ شد، جان می‌ گرفت و رویای هر شبم را شکل می‌ داد. این شب‌ ها؛ اما از رویا خبری نیست. طبق عادت، سری به صفحات پرزرق‌ و برق اینستاگرام می‌ زنم. در میان بمباران تصاویر، یک تصویرِ به‌ خصوص نظرم را جلب می‌ کند: آدم و حوا، همان داستانِ موردعلاقه کودکی‌ ام، این بار نقش بسته بر یک جاشمعی در قالبی مدرن.

چآهآرِفــــــــــ
متریال فلز
چآهآرِفــــــــــ

تابلو فرش ریحان

مشخصات کلی

  • نام برند : چهارِف
  • نوع محصول: دکوری
  • مصالح محصول: ام دی اف، پلکسی، فلز
  • ویژگی برجسته محصول: طراحی و ساخت محصولات دکوری با استفاده از فلز
  • تعداد اعضای گروه: 2 نفر

چآهآرِفــــــــــ
کبوترهای دکوراتیو
چآهآرِفــــــــــ

چآهآرِفــــــــــ
جاشمعی مرغ عاشق
چآهآرِفــــــــــ

داستان  از کجا شروع شد؟

فروزان فرهادی کارشناس ارشد معماری به همراه خواهرش فرینام که فارغ‌ التحصیل رشته گرافیک است تصمیم گرفتند در کنار همه روزمرگی‌ ها دست رویاهایشان را بگیرند، آن ها را از قصه بیرون بیاورند و در قالب یک شی کاربردی به خانه من و شما هدیه دهند. همکاری این دو خواهر که فضای فکری نزدیک به همی داشتند با ساخت اسب‌ هایی که تکان می‌ خوردند شروع شد. با استقبال خوبی که از این طرح شد آن ها تصمیم به گسترش ایده‌ هایشان گرفتند و همکاری‌ شان را با انگیزه بیش تری ادامه دادند. همکاری که حاصلش شکل‌ گیری برند موفق «چهارِف» شد.

چآهآرِفــــــــــ
هایکو ایسکی قرن هفدهم
چآهآرِفــــــــــ

چآهآرِفــــــــــ
متریال فلز
چآهآرِفــــــــــ

چآهآرِفــــــــــ
فلز سیاه و آینه
چآهآرِفــــــــــ

تزئین برای حفظ اصالت

همه ما برای داشتن زندگی راحت‌ تر در خانه‌ ای آرام‌ تر تلاش می‌ کنیم. خانه ما معرف شخصیت و هویت ما است و باید برای حفظ اصالت آن از مناسب‌ ترین وسایل استفاده کنیم. اشیاء تزئینی به‌ راحتی این کار را برایمان انجام می‌ دهند. می‌ توان با دیدن دیوارکوب روی دیوار یا جاشمعی روی میز خانه، داستانی را به خاطر آورد و این درست همان ایده‌ ای است که خواهران فرهادی در طراحی محصولاتشان دارند. دست‌ سازه‌ های چهارِف با طرح‌ های خلاقانه و اجرای بی‌ نقصشان اتفاقی خوشایند را رقم می‌ زنند. آن ها داستان‌ های اصیل را در وسایل کاربردی منزل جا داده، آن ها را در زندگی روزمره ما گنجانده، موجب آشنایی بیش تر فرزندان ما با قصه‌ های جذاب قدیمی شده و در ذهن‌ هایمان ماندگارشان می‌ کنند.

چآهآرِفــــــــــ
گوزن های دکوراتیو
چآهآرِفــــــــــ

[[nid:180853 view_mode=col]]

آهن در دستانِ هنرمند

محصولات چهارِف در ابتدا از ام دی اف خام تولید و به‌صورت دستی رنگ می‌شدند. با پخته‌تر شدن ایده‌ها و گسترش طرح‌ها، پلکسی و درنهایت فلز برای ساخت محصولات انتخاب شدند. در بعضی از محصولات، هم‌نشینی آهن و توری فلزی ترکیب جذابی را به وجود آورده که دستِ خالقین اثر را برای خلاقیت بیشتر، باز می‌گذارد. در ضمن در چهارِف سفارش محصول در ابعاد و رنگ دلخواه و پیشنهادی شما امکان‌پذیر است.

چآهآرِفــــــــــ
جاشمعی
چآهآرِفــــــــــ

چآهآرِفــــــــــ
جاشمعی آدم و حوا با مزرعه و حیوانات
چآهآرِفــــــــــ

چآهآرِفــــــــــ
جاشمعی
چآهآرِفــــــــــ

جاشمعی

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که برای روشن کردن شمع در منزل منتظر مناسبت خاصی نمی‌ مانید، هیچ‌ چیز به اندازه داشتن جاشمعی در طرح‌ های منحصربه‌ فرد برایتان جالب نخواهد بود. با یک نگاه گذرا به جاشمعی‌ های چهارِف متوجه می‌ شوید که ایده‌ های این دو خواهر فراتر از ساختن شی صرفا تزئینی است. جاشمعی‌ ها با تنوع نقش و رنگ که از طرح‌ های حیوانات گرفته تا داستان دوست‌ داشتنی آدم و حوا را شامل می‌ شود، نشان از ذوق، دقت و استعداد بی‌شمار این دو هنرمند دارد.

اگر به دست سازه های فلزی علاقه مند هستید نمونه های زیر را از دست ندهید:

منبع : مجله منزل | نویسنده :صبا صوفی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه