Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون حمام مدرن و لاکچری: 7 ترند طراحی سال 2022 + عکس

به قلم: پریچهر رضوی

پیش از این در چیدانه به طور کامل درباره دکوراسیون داخلی حمام صحبت کردیم. در این مقاله قصد داریم دکوراسیون حمام مدرن را بررسی کنیم. سبک مدرن برای افراد مختلف می‌تواند معانی مختلفی داشته باشد، اما به طور کلی وقتی به طراحی مدرن اشاره می‌کنیم، اغلب مفاهیم و المان‌های یکسانی نظیر اشکال هندسی، رنگ‌های خنثی یا پایه، استفاده از برخی المان‌های تزئینی و… به ذهنمان خطور می‌کند. اگر در حال بازسازی خمام خانه خود هستید و به دنبال ایده هایی برای دکوراسیون داخلی حمام  به سبک مدرن می‌گردید، در این مقاله علاوه بر ارائه عکس حمامهای لوکس و مدرن 7 ایده برای زیباتر کردن طراحی مدرن حمام در اختیارتان قرار خواهیم داد.

طراحی داخلی حمام مدرن و لوکس

طراحی داخلی حمام مدرن و لوکس چگونه باید باشد؟

قبل از هرچیز برای دکوراسیون حمام مدرن باید به نیاز خود و فضایی که دارید توجه کافی داشته باشید. درست است که تماشای طراحی حمامهای لوکس و ایده گرفتن از آن‌ها می‌تواند برایتان الهام‌بخش باشد اما بهتر است ایده‌ال‌گرایی را کنار بگذارید و فضای حمام خود و نیازهای خود را در اولویت انتخاب‌هایتان قرار دهید.

chidaneh ad banner

دکوراسیون حمام مدرن باید به گونه‌ای باشد که با تمامی المان‌ها همخوانی داشته و فضایی خلوت و آرامش‌بخش را تداعی کند. استفاده از رنگ‌های خنثی برای کاشی‌ها و تعبیه شلف و کمدهای دیواری مخفی برای جاگذاری تمامی وسیله‌های اضافی می‌تواند اولیت قدم برای طراحی حمامهای لوکس و مدرن محسوب شود. در ادامه با ارائه برخی ایده‌ها و ترفندها شما را در دکوراسیون حمام مدرن خانه خود راهنمایی خواهیم کرد.

7 ایده برای طراحی داخلی حمام لوکس و مدرن

7 ایده برای طراحی داخلی حمام لوکس و مدرن

برای آن که یک دکوراسیون حمام مدرن بی‌نقص داشته باشید بهتر است به المان‌های رایجی که در این نوع از طراحی بسیار بر آن تاکیده شده است، دقت کنید. در این بخش قصد داریم تا 7 ایده رایج و بی‌نظیر در طراحی داخلی حمام لوکس و مدرن را در اختیارتان قرار دهیم.

سادگی، دکوراسیون حمام مدرن

1. سادگی را طراحی حمام مدرن در اولویت قرار دهید

همان‌طور که در این دکوراسیون نیز مشاهده می‌کنید، تمامی المان‌های حمام بسیار ساده انتخاب شده‌اند. رنگ‌ها کاملا خنثی هستند و آرامش خاصی را منتقل می‌کنند. همچنیین استفاده از یک گلدان و شمع‌هایی با رنگ‌های نزدیک به فضا این زیبایی را دوچندان کرده است.

المان‌های چوبی، دکوراسیون حمام مدرن

2. استفاده از کفپوش‌ها و دیوارپوش‌های چوبی در حمام های لاکچری

اگر به انواع مدل حمامهای لاکچری در سال‌های اخیر نگاهی بیندازید خواهید دید که استفاده از کفپوش‌های چوبی ضد آب یا طرح چوب بسیار رایج شده است. این طراحی فضای حمام را به فضایی گرم و روستایی تبدیل می‌کند که حس آرامش بی‌نظیری را القا خواهد کرد. با این تفاسیر استفاده از المان‌های چوبی و کفپوش‌های چوبی می دیگر از مواردی است که می‌توانید در دکوراسیون حمام مدرن خانه خود از آن استفاده کنید.

سنگ مرمر، دکوراسیون حمام مدرن

3. طراحی حمام زیبا با استفاده از سنگ مرمر

استفاده از سنگ مرمر یک المان در انواع مدل حمامهای شیک است که هیچ وقت قدیمی نمی‌شود و حس لوکس بودن و مدرنیته را کاملا منتقل می‌کند. مزایای استفاده از سنگ مرمر در دکوراسیون حمام مدرن،‌ هزینه بالای آن را توجیه می‌کند. سنگ مرمر یکی از متریال‌های با کیفیت و در عین حال لوکس است که در تماس با رطوبت حمام دچار لک، خوردگی و فرسایش نخواهد شد.

مطلب مرتبط: آشنایی با انواع سنگ مرمر؛ همه چیز را درباره مرمرها بدانید

کاشی‌های تیره، دکوراسیون حمام مدرن

4. حمام های لوکس با استفاده از کاشی‌های تیره 

اگر به عکس حمامهای لوکس نگاهی بیندازید، بدون شک یک یا چند مورد کاشی‌های تیره به چشمتان خورده است. دکوراسیون حمام مدرن همیشه با کاشی‌های سفید و رنگ‌های خنثی همراه نیست و رنگ‌های تیره نیز می‌توانند جلوه‌ای لوکس و مدرن به فضای حمام بخشند.

مینیمالیسم، دکوراسیون حمام مدرن

5. دکوراسیون زیبا و لوکس حمام با طراحی مینیمالیسم

مینیمالیسم یکی از ویژگی‌های اصلی دکوراسیون حمام مدرن است که سادگی به کار رفته در این نوع طراحی همیشه طرفداران خود را داشته است. برای طراحی داخلی حمام خود به سبک مینیمالیسم تنها خلوت بودن و و نبود المان‌های اضافی در فضا می‌تواند کفایت کند.

 

طرح‌های هندسی، دکوراسیون حمام مدرن

6. استفاده از اشکال و طرح‌های هندسی در طراحی حمام های مدرن

یکی دیگر از المان‌هایی که دکوراسیون حمام شما را مدرن جلوه خواهد داد، استفاده از طرح‌ها و اشکال هندسی در فضای حمام است. آینه مدور، چراغ‌های مثلثی شکل،‌ کاشی‌های مستطیل شکل و سینک مخروطی از جمله المان‌هایی هستند که این طراحی داخلی حمام را کاملا مدرن جلوه می‌دهد.

وان حمام، دکوراسیون حمام مدرن

7. استفاده از وان در حمام های لاکچری

استفاده از وان در گوشه‌ای از فضای حمام دکوراسیون حمام مدرن شما را کامل خواهد کرد. وان یکی از المان‌هایی است که در طراحی داخلی حمام لوکس و مدرن در اکثر اوقات استفاده می‌شود و علاوه بر آن که مزایا و کاربردهای فراوانی دارد، می‌تواند جلوه‌ای متمایز و کاملا امروزی به فضای حمام شما بخشد.

بیشتر بخوانید: عکس وان جدید، طرح و رنگ‌هاش رو ببین!

مدل حمامهای لاکچری

نگاهی به انواع مدل حمامهای لاکچری

بدون شک کسب اطلاعات بصری برای دکوراسیون یک فضا می‌تواند مفیدترین راه جهت ایده گرفتن باشد. در این بخش با ارائه عکس حمامهای لوکس و مدرن قصد داریم تا شما را در روند ایده پردازی برای دکوراسیون حمام مدرن خانه خود یاری دهیم.

عکس حمامهای لوکس
طراحی حمامهای لوکس
طراحی داخلی حمام لوکس
طراحی داخلی حمام مدرن
مدل حمامهای لاکچری
مدل حمامهای شیک
دکوراسیون حمام مدرن

در پایان:

در این مطلب از چیدانه با ایده های طراحی و دکوراسیون حمام مدرن همراه شما بودیم. این ایده ها برای طراحی و دکوراسیون حمام های زیبا و لوکس به کارتان می آیند. پس همین حالا دست به کار یک تغییر هیجان انگیز شوید. می توانید تصاویر خود از دکوراسیون حمام های زیبا و مدرن منزل تان را با چیدانه به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
ragasys2020_66273 در تاریخ 25 بهمن 1396
سلام مطلب خیلی جالب و پر محتوا بود لطفا از سایت ما هم دیدن کنید در زمینه شیشه و آینه کار میکنیم: https://glass-mirrors.com

ثبت دیدگاه