Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون اتاق خواب دو نفره، گذری بر 20 اتاق خواب ایرانی!

به قلم: گلنار

شاید داشتن اتاق خواب ایده آل برای همه یک رویاباشد. جایی که به راحتی در آن استراحت کنیم، راحت بخوابیم و بدانیم که بعد از یک روز کاری خسته کننده آرامش را درآن می یابیم. اما لازمه داشتن چنین اتاق خوابی، دانستن اصول چیدمان اتاق خواب و پرهیز از اشتباهات رایج در دکوراسیون اتاق خواب آن است. بنابراین تصمیم گرفتم در این مطلب اتاق خواب های زیبا با تخت های دونفره در منازل ایرانی را با شما به اشتراک بگذارم تا بتوانید از آن در بهبود دکور اتاق خواب منزلتان استفاده کنید.

شرکت ساختمانی، دکوراسیون داخلی و بازسازی مات
نمونه طرح اتاق خواب
شرکت ساختمانی، دکوراسیون داخلی و بازسازی مات

سرویس خواب بالسا

گروه معماری کندو
طراحی اتاق خواب آبی
گروه معماری کندو

دکوراسیون اتاق خواب دو نفره 

اتاق خواب ها بر اساس کاربردشان طراحی متفاوتی دارند. به طور مثال طراحی اتاق خواب دخترانه یا اتاق خواب مستر اصول دکوراسیون جداگانه ای دارند. تخت خواب یکی از مهم ترین عناصری است که در این اصول حضور پررنگ دارد. اما در کنار آن باید به انتخاب سرویس خواب مورد نظرتان نیز دقت کنید. برای بهتر شدن نتیجه طراحی می توانید یک سبک برای اتاق خواب خود انتخاب کرده و تمامی وسایل و مبلمان را براساس آن خریداری کنید. این که شما سبک روستیک را برگزینید یا مدرن، یا این که تمایل به داشتن یک اتاق خواب بهاری داشته باشید، امری است کاملا سلیقه ای و فقط باید طراحی را به درستی انجام دهید. در ادامه این اتاق خواب ها رو با هم بررسی می کنیم:

  • دکوراسیون اتاق دونفره مدرن
  • اتاق خواب دونفره کلاسیک
  • ویژگی اتاق خواب دونفره رومانتیک
     

معین صالحی
دکوراسیون اتاق خواب مدرن
معین صالحی

محسن رشیدی
اتاق خواب سفید
محسن رشیدی

گروه مبلمان یاتاش
سرویس خواب زیبا
گروه مبلمان یاتاش

امیر صادقی
اتاق خواب سفید
امیر صادقی

ثمین موسوی
اتاق خواب قهوه ای
ثمین موسوی

محمد محسنی
دکوراسیون مینیمال منزل خانم رمضانی در کیانپارس - اهواز
محمد محسنی

اتاق خواب دونفره مدرن

شاید رسیدن به یک اتاف خواب دونفره مدرن کار چندان سختی هم نباشد زیرا شما باید همه چیز را در ساده ترین و مینیمال ترین حالت ممکن انتخاب کنید. از سرویس خواب گرفته تا ترکیب رنگ اتاق و نورپردازی باید یک مجموعه مدرن را شکل دهند. رنگ های خنثی، سفید و طوسی به همراه تخت و میز آرایش با خطوط صاف و ساده و نبودن وسایل اضافی در اتاق همگی ویژگی های این اتاف دونفره را شکل می دهند.

امیر صادقی
طراحی اتاق خواب
امیر صادقی

طراحان داخلی آبنوس
طراحی داخلی آبنوس
طراحان داخلی آبنوس

عرفان شریف نژاد: عکاس
طراحی اتاق خواب صورتی
عرفان شریف نژاد: عکاس

استودیو پر
اتاق خواب سلطنتی
استودیو پر

معین صالحی
خانه جذاب نوید و مرجان در مشهد
معین صالحی

شرکت معماری دکوکو
دکوراسیون اتاق خواب پروژه نیاوران
شرکت معماری دکوکو

محمد محسنی
دکوراسیون آپارتمان مجلل خانم آرزو رضا زاده در اهواز
محمد محسنی

محمد محسنی
ددکوراسیون منزل خانم بامشاد
محمد محسنی

گروه معماری ساتر سازه
دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک
گروه معماری ساتر سازه

اتاق خواب دو نفره کلاسیک

داشتن چنین اتاق خوابی مستلزم دانستن آگاهی و اطلاعات کافی نسبت به سبک کلاسیک در دکوراسیون اتاق خواب است. داشتن یک تخت خواب دو نفره کلاسیک متناسب با ابعاد اتاق می تواند این طراحی را کامل تر نماید. البته بایداین نکته را متذکر شوم که اتاق خواب های کوچک شاید خیلی برای این سبک مناب نباشند زیرا با جزییات و تزیینات فراوانی همراه است که می تواند به شلوغی اتاق شما منجر شود. البته در این مورد رنگ طلایی را فراموش نکنید.

گروه مبلمان یاتاش
افتتاح شعبه شریعتی
گروه مبلمان یاتاش

سینا عزیزی
طراحی اتاق خواب مدرن
سینا عزیزی

دکوراسیون دیزاینی
کاغذ دیواری اتاق خواب
دکوراسیون دیزاینی

ثمین موسوی
طراحی اتاق خواب سفید
ثمین موسوی

رضا صوفی
اتاق خواب بنفش
رضا صوفی

دکوراسیون اتاق خواب دونفره رمانتیک

شاید همه ما فضای یک اتاق خواب رمانتیک را با رنگ های قرمز و شمع های نورانی در جای جای اتاق تصور می کنیم. اما باید این را به شما بگویم که می توانید با ترکیب رنگ های مناسب، استفاده از وسایلی مانند آباژور یا میز کنار تختی و مهم تر از همه نورپردازی خلاقانه چنین فضایی را برای اتاق خواب دو نفره تان خلق کنید.
 

کلام آخر : همیشه بر این باور بوده و هستم که تغییر نیازمند صرف هزینه های زیاد و رقم های بالا نیست. به خصوص در بحث دکوراسیون و طراحی داخلی می توان با مشاهده عکس ها و پروژه های خوب و با کیفیت، به ایده هایی دست یافت که مطمئنا با خلاقیت خود شما کامل و بهتر خواهد شد. امیدوارم نمونه های گفته شده شما را به اتاق خواب دونفره رویایی خود برساند.

مطلب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
گلبرگ در تاریخ 24 شهریور 1397
روتختی کار شده نباتی رنگ گرفتم. نمیدونم با چ رنگ پرده ای ست کنم؟ صورتی کمرنگ یا زرشکی یا چی؟ پرده پانچ ب روتختی کار شده نمیاد؟ میشه راهنماییم کنید

ثبت دیدگاه