Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون اتاق کار کوچک، میزهای کم جا برای دفتر کارهای خانگی

به قلم: کیمیا مرادی

این روزها بسیاری از ما کار در منزل را ترجیح می دهیم. دلایل این انتخاب بسیار است. می تواند آلودگی، ترافیک یا دلایل مهم تری مانند مراقبت یکی از اعضای خانواده که دچار یک بیماری سخت شده است، باشد. اگر شما هم تصمیم به کار در منزل گرفته اید بهتر است بدانید چطور یک اتاق کار جمع و جور برای خودتان دست و پا کنید. با چیدانه همراه باشید!

علیرضا نعمتی/studio bazi
دکوراسیون اتاق کار
علیرضا نعمتی/studio bazi

سرویس خواب بالسا

آسمانه
میز و صندلی فضای کار
آسمانه

میز کار مهم ترین عنصر دکوراسیون اتاق کار

رنگ، سایز و سبک طراحی میز کار شما مهمترین نکته در دکوراسیون اتاق کار است. این که شما در خانه یک اتاق بزگ برای دفتر کارتان در  نظر گرفته اید یا تنها یک گوشه از منزل را در اختیار دارید مهم نیست؛ مهم نوع و نگرش شما نسبت به میز کار است و میز کار به حرفه شما شخصیت می بخشد.

میز کار در اشپزخانه

میز کارتان را به آشپزخانه بیاورید!

اگر مادر یا پدری هستید که باید هم زمان چند کار را مدیریت کند، بهتر است روی این پیشنهاد خوب فکر کنید. قسمتی از آشپزخانه که نور کافی دارد و هنگام غذا درست کردن کم تر گرم می شود را انتخاب کنید. هرچه باشد شما در هنگام کار کردن نیاز به آسایش محیطی دارید. یک میز کوچک کار هم رنگ دکوراسیون آشپزخانه خود بسازید یا تهیه کنید. حالا با خیال راحت به تمام کارهایتان رسیدگی کنید!

میز کار شیشه ای در نشیمن

میز کار شیشه ای در نشیمن

میز کارتان را به نشیمن بیاورید!

آپارتمان های کوچک همیشه برایمان چالشی جدید رو میکنند! این بار با چالش میز کار در خدمتتان هستیم. به گمانم چاره ای جز نامرئی شدن ندارید! اضافه کردن فضایی برای کار کردن در آپارتمان های کوچک کار سختیست. برای اینکه به دکوراسیون آپارتمانتان لطمه ای وارد نشود بهتر است از میز و صندلی های شیشه ای استفاده کنید. میز های کار شیشه ای بسیار لوکس هستند و به راحتی خودشان را با دکوراسیون منزلتان وفق می دهند.

[[nid:2746]]

میز کار شلفی روبه روی پنجره

میز کارتان را جلوی پنجره بنا کنید!

پنجره ها ورودی های اصلی نور و تهویه هستند پس بهترین نقطه برای قرار دادن میز کار جلوی پنجره هاست. اگر اتاق خوابتان را به دو بخش تقسیم کرده اید بهتر است قسمت دفتر کار را جلوی پنجره در نظر بگیرید تا هر روز صبح با انرژی مثبت شروع به کار کنید. لازم نیست برای داشتن یک میز کار خوب پول زیادی خرج کنید شلف های چوبی و ام دی اف به راحتی روی دیوار نصب و به میز کاری تمام عیار تبدیل می شوند.

میز کار در کمد اتاق خواب

میز کارتان را در کمدلباس ها پنهان کنید!

اگر نامرئی شدن کارساز نبود بهتر است میز کارتان را پنهان کنید! این راهکار را به افراد منظم پیشنهاد می کنم چون باید کمدتان را بین لباس ها و میز کارتان تقسیم کنید. اگر کمی در نظم و انضباط سهل انگار باشید باید هر روز لباس هایتان را از روی تخت برداشته و به تن کنید! در این راهکار هم شلف های دیواری بسیار کمک رسان هستند. مطابق نیازهایتان شلف ها را نصب کنید.

[[nid:108715]]

میز کار در کنج های خانه

گوشه های پرت منزل بهترین نقظه برای قرار دادن میز کار

گوشه های پرت می توانند یک گزینه مناسب برای فضای کار در منزل باشند اما معمولا از نور مناسبی برخوردار نیستند. اگر طولانی مدت کار نمی کنید و برای یک دوره کوتاه است که در منزل مجبور به کار هستید، این شیوه می تواند کارتان را جلو بیاندازد ولی اگر ساععات طولانی در روز را به کار می پردازید بهتر است شیوه های دیگر را انتخاب کنید. نبود نور کافی در اتاق کار در دراز مدت آثار مخربی بر روی انسان خواهد گذاشت.

اگر با خواندن این مطلب به تغییر دکوراسیون اتاق کارتان تشویق شدید و به دنبال یک میز کار مناسب می گردید، بهتر است از محبوب ترین میزهای کار اهالی فن در چیدانه دیدن کنید:

گروه حافظ چوب
میز تحریر
گروه حافظ چوب

[[nid:108716]][[nid:108653]][[nid:108724]]

[[nid:108727]]

[[nid:108515]][[nid:108652]][[nid:108658]]

نویسنده: فاطمه مرادی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه