Chidaneh.com placeholder image

فنگ شویی اتاق مستر و کودک، راز و رمزهایی که فاش شد!

به قلم: کیمیا مرادی

فنگ شویی، فنگ شویی در منزل، سبک فنگ شویی و فنگ شویی در دکوراسیون بیش ترین عناوینی هستند که شما در پرسش هایتان از ما می خواهید تا درموردشان توضیح دهیم. فنگ شویی موضوع تازه ای نیست ولی هنوز یکی از پر طرفدارترین موضوعات در بخش طراحی داخلی می باشد.در چیدانه مطالب زیادی در زمینه فنگ شویی کار کرده ایم اما این بار کمی متفاوت تر به این موضوع نگاه کرده ایم. با چیدانه همراه باشید قرار است سورپرایز شوید!

[[nid:61927]]

اسکای اسکرپر

مهم ترین فضا در فنگ شویی اتاق خواب است

 مهم ترین فضا در فنگ شویی، اتاق خواب شماست. رعایت اصول فنگ شویی در اتاق خواب، کلید یک رابطه شاد و خواب آرام برای شماست. پس هرکاری که می توانید برای ارتقا سطح کیفی فنگ شویی در دکوراسیون اتاق خوابتان انجام دهید. به محل قرار گیری تخت خوابتان توجه زیادی کنید و سعی کنید در دو طرف تخت خوابتان تعادل ایجاد کنید حتی در نورپردازی!

کابک دکور
دکوراسیون اتاق خواب
کابک دکور

مراقب باشید! استفاده از آینه در اتاق خواب در فنگ شویی خیلی توصیه نمی شود؛ اما آینه عضو جدایی ناپذیر اتاق خواب های ما شده است. حواستان باشد تخت خواب یا درب های کمد را منعکس نکند. در افسانه های فنگ شویی آینه نماد خیانت است. بهتر است هنگام خواب روی آینه را بپوشانید تا راحت تر به خواب بروید.

حمید سبحانی
اتاق خواب قرمز
حمید سبحانی

رنگ اتاق خواب مستر در فنگ شویی

از رنگ هایی با پایه آتش استفاده کنید. مانند قرمز، نارنجی، صورتی و زرد. رنگ ها با پایه آتش در فنگ شویی شادی آفرین هستند و به ایجاد فضای رمانتیک بیش تر کمک می کنند.

بیش تر بخوانید:

[[nid:2746]]

فنگ شویی برای اتاق کودکان

پدر و مادر در تلاشند تا بهترین امکانات را برای کوردکشان فراهم کنند؛ اما چه زمانی کودک می تواند حداکثر استفاده را از این امکانات و شرایط ببرد. درست است زمانی که حالش خوب باشد . حال خوب نیازمند به انرژی است. از فنگ شویی برای ایجاد یک فضای سالم و شاد برای کودکتان استفاده کنید. فتگ شویی باعث می شود قدرت یادگیری فرزندتان بهتر شود و فرآیند رشد در نوزاد روند بهتری را طی کند. جالب است بدانید با استفاده فنگ شویی در اتاق خواب کودک او کم تر بیمار می شود.

بیش تر بخوانید:

بارکو
طراحی کاغذ دیواری اتاق کودک بارکو
بارکو

 اصول فنگ شویی در اتاق کودک

خداروشکر آینه در اتاق کودکان کم تر به چشم می خورد پس نگرانی در این زمینه نداریم. مهم ترین نکته در اتاق خواب کودکتان به خصوص در سنین پایین و نوزادی تأمین خواب راحت است. به این منظور باید تخت خواب را به دیوار نچسبانید و زیر تخت خواب را خالی بگذارید تا انرژی چی بتواند کودک را در بربگیرد و در اتاق جریان داشته باشد.

از رنگ هایی مانند آبی روشن و صورتی روشن یا سبز ملایم استفاده کنید این رنگ ها آرامش بیش تری را به اتاق خواب کودکتان می آورند.

[[nid:37318]]

هیچگاه از لوستر و آویز برای نورپردازی اتاق کودکتان استفاده نکنید بهترین نور در فنگ شویی، نور طبیعی است پس اگر در حال چیدن سیسمونی هستید اتاقی انتخاب کنید که در طول روز بهترین نور را دارد و در شب بهتر است از نورهای ملایم و آباژورها استفاده کنید.

[[nid:2118]]

از آویزان کردن تعداد زیادی عکس در اتاق خواب کودک بپرهیزید . قاب عکس در اتاق خواب کودک در اصول فنگ شویی جایی ندارد. استفاده از یک یا دو عکس به صورتی که نگاه عکس به کودک نباشد بلامانع است.

از محبوب ترین سرویس های خواب اهالی فن در چیدانه دیدن کنید:

[[nid:60403]]

تشک و کالای خواب دریم
تاج تخت و باکس تخت خواب
تشک و کالای خواب دریم
تشک و کالای خواب دریم
تخت خواب سفید
تشک و کالای خواب دریم

مهرنا
تخت کودک
مهرنا
صنعت چوب بیرنگ
تخت کودک 02 صنعت چوب بیرنگ
صنعت چوب بیرنگ
مبلمان کودک و نوجوان آپادانا
سرویس خواب مدل پرنسس ( تخت 120) آپادانا
مبلمان کودک و نوجوان آپادانا

نویسنده: فاطمه مرادی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه