Chidaneh.com placeholder image

قفسه بندی داخل کابینت آشپزخانه، از ریخت و پاش خلاص شو!

به قلم: تحریریه چیدانه

شاید همه ما امکان خریدهای جزئی هفته‌ای را نداشته باشم و معمولا وقتی به فروشگاه می‌رویم، برای مصرف یک ماه خرید می‌کنیم. اما مسئله اصلی حمل این وسایل تا منزلمان نیست! بلکه مسئله، آپارتمان‌های کوچک ماست و کمبود جا برای ذخیره این همه قوطی کنسرو و شیشه! معمولا بعد از خرید، درگیر ریخت و پاش و همینطور جابجایی وسایل هستیم و سعی می‌کنیم هرجا که دستمان می‌رسد جایشان دهیم. از بالای یخچال گرفته تا زیر کابینت‌ها و حتی قرار دادنشان در کمد‌های اتاق خواب! نتیجه این آشفتگی در نهایت شلوغ شدن فضاها است. با چیدانه همراه باشید، ما در این مطلب قرار است شما را با قفسه بندی داخل کابینت آشپزخانه از ریخت و پاش نجات دهیم!

قفسه‌های داخل کابینت آشپزخانه
کمد و قفسه‌ داخل کابینت آشپزخانه سفید

قفسه بندی داخل کابینت آشپزخانه‌های بزرگ

هر چقدر هم آشپزخانه بزرگی داشته باشید، باز هم درگیر این ریخت و پاش‌ها می‌شوید فقط شاید بتوانید همه را زیر کابینت‌ها جا بدهید! اما قطعا این کار راه حل درستی نیست. مزیت آشپزخانه‌های بزرگ در این است که می‌توانید، یک قفسه داخل کابینت به عنوان محل ذخیره سازی خریدهای ماهانه خود سفارش دهید. حالا به آشپزخانه سفید و بزرگ شما یک کمد مواد غذایی اضافه شده است و از این پس می‌توانید به اندازه ظرفیت کمد، مواد غذایی خود از فروشگاه خرید کنید. دقت کنید که بهتر است مواد غذایی را از بسته بندی خود خارج کرده و ترجیحا در ظروف شیشه‌ای قرار دهید تا نظم درون قفسه‌ها رعایت شود.

تابلو فرش ریحان
قفسه‌های چوبی داخل کابینت آشپزخانه
قفسه‌های بالای کابینت آشپزخانه
قفسه‌های داخل کابینت آشپزخانه
قفسه‌ و شلف داخل کابینت آشپزخانه
قفسه‌ و شلف های دیواری داخل کابینت آشپزخانه
فضای زیر پیشخوان آشپزخانه

زیر پیشخوان آشپزخانه بهترین جا برای ذخیره سازیست!

اگر از پیشخوان آشپزخانه خود به عنوان میز استفاده نمی‌کنید می‌توانید، با ساختن چند قفسه و یا خریدن چند سبد ریلی مواد غذایی خود را به راحتی ذخیره کنید. اغلب پپیشخوان‌ها عمق زیادی دارند و برای طبقه بندی مناسب نیستند اما اگر از قفسه و کشوها استفاده کنید به راحتی می‌توانید قوطی و ظروف موردنظر را درون قفسه‌های داخل آشپزخانه قرار دهید.

قفسه و شلف داخل کابینت در آشپزخانه
کمد و قفسه های داخل برای آَپزخانه
قفسه های چوبی در آشپزخانه با میز غذاخوری
کمد و قفسه های آشپزخانه
کمد سفید با قفسه مواد غذایی و کشوها در آشپزخانه
قفسه بندی بالای کابینت آشپزخانه
قفسه بندی بالای کابینت آشپزخانه
شلف و قفسه های آشپزخانه
کمد و قفسه‌های بالای کابینت آشپزخانه

فضای پرت کابینت‌ها، بهترین مکان برای قفسه بندی‌

بیش‌تر آشپزخانه‌ها، فضاهایی دارند که برای کابینت مناسب نیست در واقع برای هیچ چیز مناسب نیست و گاهی به دلیل نقشه بد ناهماهنگ ساختمان چنین اتفاقی رخ می‌دهد. برای استفاده بهینه از فضای پرت آشپزخانه، با رنگ یا کاغذ دیواری از فضای آشپزخانه جدا کنید و قفسه هایی با عمق کم نصب کنید. حالا می‌توانید از ذخیره سازی مواد غذایی‌تان لذت ببرید.

قفسه‌های زیر کابینت
کمد و قفسه بندی در کابینت ها
قفسه بندی در آشپزخانه سفید
آشپزخانه با قفسه دیواری
قفسه بندی زیر کانتر آشپزخانه

حتی در راهرو هم می‌توانید وسایل آشپزخانه را ذخیره سازی کنید!

اگر آشپزخانه شما بسیار کوچک است و عرض بسیار کمی دارد به طوری که تبدیل به یک راهرو شده است نگران نباشید، برای شما هم راه حلی داریم. یک سمت را قفسه‌های چوبی بزنید شاید به اندازه بقیه راه حل ها قدرت ذخیره سازی نداشته باشید اما اگر به اندازه قفسه‌ها خرید کنید، حتما نظم را وارد آشپزخانه خود می‌کنید. در هنگام نصب قفسه اصلا نترسید تا جایی که می‌توانید قفسه‌ها را نصب کنید.

برای اجرای انواع قفسه و کمد در دکوراسیون، می‌توانید از متخصصین کابینت و کمد و پارتیشن در چیدانه کمک بگیرید.

مطالب پیشنهادی:

 

 

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
قفسه بندی فروشگاهی در تاریخ 13 دی 1396
برای مشاهده قفسه فروشگاهی به وبسایت ما مراجعه نمایید. www.orangmarket.com/category/محصولات/قفسه-فروشگاهی/

ثبت دیدگاه