Chidaneh.com placeholder image

انواع استخر بادی، یک شیرجه مقرون به صرفه!

به قلم: تحریریه چیدانه

با نزدیک شدن به فصل تابستان استفاده از تفریحات و لوازم ورزشی آبی بسیار رایج و پرطرفدار می شود. به همین دلیل نیز استخر بادی یکی از محصولاتی است که بهترین پیشنهاد برای استفاده و تفریح به شمار می رود. با توجه به این مقدمه حال باید در این بخش به بررسی مدل های گوناگون استخر بادی و همین طور ویژگی هایی که این محصولات دارند با شما صحبت کنیم پس با ما همراه باشید.

استخر بادی بیضی شکل آبی

استخر بادی کودک

اولین مدل از سری استخرهای بادی که پرطرفدار می باشد ، نمونه های استخر بادی کودک است. این مدل از استخرها همان طور که از نامش پیداست عمدتا دارای ظاهرهای طرح دار و زیباست که در روحیه کودکان هم اثرگذار خواهد بود. شما می توانید مشاهده کنید که این استخرها در ظاهرهای گرد و یا مربعی و مستطیلی شکل ارائه شده اند و همین عامل نیز باعث شده تا تمام این استخرها به بهترین شکل ممکن در فضاهای گوناگون قابلیت استفاده را دارا باشند.

چوب و هنر

یک سری از مدل های استخر بادی کودک نیز وجود دارد که دارای کف بادی بوده و یا با کف ساده عرضه شده اد که این بخش نیز در صورت بادی بودن جزو مزایای این محصولات خصوصا برای سنین کمتر از سه سال به شمار رفته و شما بدون نگرانی از بابت آسیب دیدن کودک و یا زمین خوردن آن در داخل استخر می توانید محیط بازی را برای آن ها خلق کنید. مدل های ساده این استخرها نیز به راحت ترین شکل ممکن راه اندازی شده و می توانید از آن نیز استفاده نمایید.

از نظر نوع طراحی نیز عموما استخرهای بادی کودک برگرفته از طرح های زیبایی است که عمدتا با بهره گیری از طرح انیمیشن های محبوب تولید شده است که همین عامل در زیبایی ظاهری این محصول نیز اثرگذار است. علاوه بر این ها استخرهای بادی عموما دارای ساختار حلقه ای و طبقه ای هستند که شما هر یک از لایه های این استخرها را می توانید به راحتی و به صورت مجزا باد نموده و از آن ها استفاده کنید.

استخر بادی سرسره دار

نوع دیگری که در میان استخر های بادی بسیار جذاب می باشد و خیلی از افراد نیز به دنبال خرید و انتخاب آن ها هستند ، استخر بادی سرسره دار است. این مدل از استخرهای بادی به گونه ای شکل گرفته اند که کودک می تواند به بهترین شکل ممکن علاوه بر بهره مندی از خود استخر ، به راحتی با سرسره بادی این محصول هم به بازی و تفریح پرداخته و لحظات شاد و مفرحی را سپری کنید. این دسته از استخرهای بادی علاوه بر سرسره دارای یک سری اسباب بازی مجزا هم می باشند که با توجه به نوع طراحی که دارند این اسباب بازی ها متفاوت خواهد بود.

وجود آبپاش بادی بر روی این استخرها هم یکی دیگر ازخصوصیات مهم این محصولات به شمار می رود. از نظر نوع ابعاد نیز عموما این استخرها نیازمند فضای بالای دو متر هستند. هم چنین راه اندازی این استخرهای بادی سرسره دار نیز به صورت مرحله ای انجام می گردد و باید هر بخش را به وسیله دریچه باد موجود بر روی آن قسمت راه اندازی کنید.

استخر بادی بزرگسال

به جز کودکان که قطعا استخرهای بادی بیشتر برای این رده سنی طراحی شده است ، شما می توانید مدل های استخر بادی بزرگسال را هم مشاهده کنید که طراحی های جذاب و در عین حال ساده ای دارند و این مدل از طراحی ها نیز باعث شده تا افراد بزرگسال بتوانند در کنار کودکان خود به تفریح بپردازند. از نظر نوع طراحی بیشتر استخرها بزرگسال به صورت ساده و با رنگ آبی شکل گرفته اند و ساختاری مربعی و یا مستطیلی شکل دارند. این دسته از استخرها از نظر امکانات نیز دارای یک سری موارد مهم هستند که کار را برای استفاده بزرگسالان راحت کرده است.

برای مثال شما می توانید مشاهده کنید که یک سری از استخرهای بادی بزرگسال وجود دارد که در بخش های داخلی این محصولات شما می توانید صندلی های بادی را مشاهده فرمایید. در واقع وجود این صندلی های بادی باعث شده تا فرد بتواند به صورت کامل در داخل این استخر ها نشسته و به استراحت بپردازد. علاوه بر وجود صندلی ، یک سری از مدل های استخر بادی بزرگسال نیز وجود دارد که دارای تکیه گاه بادی بوده و با نشستن بر روی صندلی می توانید به این ناحیه هم تکیه داده و بیش از پیش به استراحت در یک فضای راحت بپردازید.

استخر بادی رنگی

سایر ویژگی های استخر بادی

در بخش های قبلی سعی کردیم تا در خصوص مدل های استخر بادی کودک، استخر بادی سرسره دار و همین طور استخر بادی بزرگسال به صورت کامل صحبت کرده و ویژگی های این محصولات را به صورت دقیق در اختیار شما قرار دهیم. حال شاید این سوال نیز برای شما پیش آمده باشد که به جز موارد عنوان شده این استخرها چه امکانات و ویژگی های دیگری دارند؟ در پاسخ به این سوال نیز سعی کردیم تا یک سری از دیگر ویژگی های این استخرهای بادی را هم در این قسمت به شما معرفی کنیم.

یک سری از مدل های استخر بادی وجود دارد که دارای سایبان بوده و وجود این سایبان نیز باعث شده تا کودکان در یک شرایط ایده آل بتوانند به بازیو تفریح بپردازند و تابش نور خورشید نیز به هیچ عنوان باعث اذیت و آزار کودکان نشود. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که در میان مدل های استخر سایبان دار نیز یک سری از این محصولات دارای سایبانی است که قابلیت جداسازی را دارا بوده و بدون سایبان هم می توانید از این محصولات استفاده کنید.

دیگر خصوصیت مهمی که این استخر ها دارا هستند وجود فضایی برای نگهداری بطری و لیوان آب است. در واقع محفظه نگهدارنده لیوان هم در یک سری از این استخر ها وجود دارد که با خیال راحت می توانید لیوان و یا بطری آب را هم همواره در دسترس شما باشد. هم چنین وجود یک سری توپ بادی در مدل های استخر بادی توپ نیز از دیگر ویژگی هایی است که باعث می شود تا شما از در اختیار داشتن استخر توپ لذت ببرید.

استخر بادی بزرگ

خرید استخر بادی

با توجه به توضیحاتی که در این مقاله به صورت کامل در اختیار شما قرار دادیم شما با ویژگی های کامل انواع استخر بادی آَنا شدید. حال شاید این سوال برای شما پیش بیاید که خرید استخر بادی را می توانید از کجا ثبت کنید؟ با در نظر گرفتن این توضیحات شما می توانید مدل های گوناگون استخر پیش ساخته بادی را با قیمت ارزان و عالی از طریق سایت تخصصی فروش استخر در ایران یعنی فروشگاه پول اینتکس ثبت کنید. تنوع مدل های گوناگون انواع استخر بادی در ابعاد مختلف و طرح های گوناگون باعث شده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن و با دست باز خرید خود را ثبت کنید.

فروشگاه پول اینتکس نمایندگی محصولات بادی و تفریحی برندهای معتبر اینتکس، بست وی و اینتایم می باشد و استخرهای بادی و حتی مدل های استخرهای بزرگسال ایزی ست و پیش ساخته را هم با بهترین کیفیت ممکن به ثبت برسانید.

منبع : نمایندگی محصولات بادی اینتکس در ایران ( پول اینتکس ) www.poolintex.ir

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه