Chidaneh.com placeholder image

طراحی دفتر کار، چگونه و به چه کسانی بسپاریم؟

به قلم: تحریریه چیدانه

اتاق کار: همه کسانی که در شرکت، دفاتر و سازمان های گوناگون کار می کنند، ساعات بسیاری از روز را در این مکان ها می گذرانند. واضح است که طراحی اتاق کار آن قدری دارای اهمیت است که برای طراحی آن بخواهید از متخصصان کمک بگیرید. برای اینکه راندمان کاری بالا رفته و کارمندان و کارفرمایان از حضور در دفتر کار لذت ببرند، باید به زیبایی و کاربردی بودن دکوراسیون توجه کرد. 

موا دیزاین
طراحی نمای خارجی پرستو نگار
موا دیزاین

چوب و هنر

طراحان داخلی و شرکت های دکوراسیون حرفه ای می توانند دفتر کار و شرکت شما را به مکانی زیباتر و کاربردی تر تبدیل کنند. آنها به علت تجسم فضایی خوبشان می توانند قبل از انجام پروژه همه چیز را پیش بینی کنند. توانایی که با گذر زمان و تجربه به دست آورده اند و برای افراد معمولی غیر ممکن است. طراحان داخلی حرفه ای با ارتباطات و منابعی که در دست دارند در هنگام خرید و انتخاب وسایل اداری وقت، انرژی و پول را ذخیره می کنند.

مطلب پیشنهادی: دکوراسیون اداری، رازهایی که کار کردن را شیرین می کنند!

[[nid:79084]]

یک طراح داخلی با تجربه برای طراحی اتاق کار چه می کند؟

یک طراح داخلی کار آزموده و با تجربه به شما برای تبدیل دکوراسیون اتاق کار به فضایی زیبا و کاربردی به شما کمک خواهد کرد و تنها منبع الهام آنها علایق و نیازهای شماست. این شما هستید که محدوده توانایی های طراح داخلی خود را تعیین می کنید. بسیاری از کار فرمایان، به خصوص افرادی که قصد تغییر دکوراسیون جزئی دارند، دقیقا می دانند طراحی اتاق کار به چه سبک باید باشد شود و چه مبلمانی باید استفاده کنند.

مطلب پیشنهادی: دکوراسیون دفتر کار، ۸ ایده انرژی بخش برای راندمان بیشتر!

سازه تزئین
دکوراسیون و مبلمان اداری
سازه تزئین

مثلا بعضی وقت ها کارفرما اصرار دارد که از وسایل موجود در فضای شرکت و محیط کار استفاده شود و برخی دیگر دوست دارند دفتر کار خود را کاملا متفاوت و از نو بچینند که در این شرایط طراحان داخلی باید بسیار با تجربه تر باشند.

گروه معماری راشا
دکوراسیون داخلی اداری
گروه معماری راشا

در برخی از موارد طراح داخلی نیاز به همکاری با افرادی متخصص در زمینه های دیگر مانند افرادی متخصص در زمینه نصب کابینت، گچ کاری و … دارد تا بتوانند دفتر کار شما را به بهترین وجه ممکن تغییر دهند.

مطلب پیشنهادی: طراحی اتاق کار در خانه، چگونه لوکس باشیم؟

[[nid:18750]]

من چطور باید برای اولین ملاقات با طراح داخلی آماده شوم؟

بهتر است است که قبل از هر چیز از خود بپرسید که دوست دارید طراحی دفتر کار شما چه تغییری کند. از موارد مد نظرتان لیست تهیه کنید و در آن ذکر کنید که چه چیزهایی در دفتر کار و شزکت شما ضروری است و بودجه مد نظرتان چقدر است. از همان اول با طراح داخلی خود صادق و شفاف صحبت کنید؛ زیرا در غیر این صورت آنها با اضافه کردن نظراتشان می توانند هزینه های شما را افزایش دهند. یادتان باشد طراح داخلی مناسب شما است که سلایقی مشابه شما داشته باشد.

گروه معماری بام
طراحی داخلی مدرن مطب پوست و زیبایی
گروه معماری بام

حال در این مرحله است که باید از تخصص و تجربه گروه انتخابی خود مطمئن شده و تعدادی سوال از آنها بپرسید:

  • آیا تجربه کار کردن بر روی پروژه ای مشابه دفتر کار من با این میزان بودجه را داشته اید؟
  • آیا ممکن است عکس نمونه کارهای قبلی شما را ببینم؟
  • زمان تخمینی شما برای پروژه طراحی دفتر کار من چقدر است و آیا شما موانعی در این راه پیش بینی می کنید؟
  • آیا روش دریافتی شما یه صورت ساعتی است یا هر پروژه به نسبت میزان کار مورد نیاز خود، قیمتی متفاوت دارد و یا اینکه از روش های ترکیبی استفاده می کنید؟
  • آیا مواردی هستند که نیاز باشد قبل از طراحی یا اجرای پروژه فراهم کنم؟

گروه معماری راشا
طراحی دفتر اداری
گروه معماری راشا

طراحان متخصص را در چیدانه پیدا کنید.

 گشتی کوتاه در میان اهالی فن چیدانه بزنید و طراحی را که مد نظر شماست بیابید. سپس نمونه کارهای او را دقیق بررسی کرده و با نقشه، متراژ و حال و هوای دفتر کار خود مقایسه کنید. شما می توانید نظرات کارفرمایان قبلی را مطالعه کرده و به طور مستقیم با آنها در ارتباط باشید. ما برای سادگی کار شما تعدادی از متخصصین را معرفی می کنیم:

روش دیگری برای پیدا کردن طراح مورد علاقه شما این است که به گالری عکس چیدانه نگاهی بیندازید. اگر نمونه عکسی چشمتان را گرفت، با کلیک بر روی عکس طراح داخلی آن را بیابید و به اطلاعات تماس او دست یابید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه