Chidaneh.com placeholder image

تزیین جایگاه عروس و داماد، اینجا باید”بله” گفت!

به قلم: تحریریه چیدانه

مناسبت ها: جشن عروسی یکی از دلنشین ترین اتفاقات هر فرد در زندگی اش می باشد. هر کدام از ما قطعا تدارکات خاصی را برای این شب باشکوه در ذهن خود داریم و دوست داریم جشن عروسی تمام عیار و خاطره انگیزی داشته باشیم. در میان همهمه های مقدمات جشن عروسی توجه به جزییات ساده ای مثل گیف های کم هزینه، گل آرایی، کارت عروسی و یا حتی تزیین جایگاه عروس و داماد می تواند تا حد قابل توجهی جشن شما را خاطره انگیزتر کند. به همین منظور در این مطلب از چیدانه می خواهیم شما را با مدل های پرطرفدار تزیین جایگاه عروس و داماد آشنا کنیم تا بتوانید انتخاب مناسب تری برای جایگاهتان داشته باشید پس با ما همراه باشید. 

تزیین جایگاه عروس و داماد با گل

چوب و هنر

تزیین جایگاه عروس و داماد

تزیین جایگاه عروس و داماد با گل 

گل آرایی یکی از روش های پرطرفدار برای تزیین جایگاه عروس و داماد می باشد. شما می توانید از ایده های مختلف گل آرایی برای تزیین فضای جایگاه بهره ببرید. حتی می توانید از ترکیب گل های مصنوعی و طبیعی برای ایجاد جلوه ای بهتر و بادوام تر برای جایگاهتان ایجاد کنید.توجه داشته باشید که با اضافه کردن جزییات ساده ای مثل ریسه های مروارید شکل و یا کریستال های آویزی درخشان می توانید جلوه و شکوه جایگاهتان را چندین برابر کنید. 

تزیین جایگاه عروس و داماد با گل آرایی

تزیین جایگاه عروس و داماد با گل و پارچه

تزیین جایگاه عروس و داماد با گل و پارچه 

یکی دیگر از ایده های گل آرایی جایگاه عروس تلفیق پارچه و گل برای ایجاد یک پس زمینه ی رویایی می باشد. توجه داشته باشید رنگ پارچه ی انتخابی شما در چنین تزییناتی باید سفید و یا ترجیحا رنگ های ملایم با تناژ سفید بالا باشد، همچنین در انتخاب گل ها می توانید دقت داشته باشید که گل های انتخابی و ترکیب رنگشان با رنگ و گل های دسته گل و گل آرایی میزهای پذیرایی هماهنگ باشد تا جشن تمام عیارتری داشته باشید. 

تزیین جایگاه عروس و داماد با ساتن

تزیین جایگاه عروس و داماد با ساتن در باغ

چنین جایگاه رویایی بی شک در نگاه اول هر بیننده ای را به خود جلب می کند، البته اگر از طرفداران سبک رمانتیک و از جمله عشاق ساده پسند هستید می توان گفت چنین تزیینی بی شک از اصل برای شما طراحی شده است. انتخاب پارچه ی ساتن به دلیل حالت ایستایی که دارد بهترین گزینه برای اکثر تزیینات پارچه ای جایگاه عروس و داماد می باشد که در کنار گل آرایی و جزییات رمانتیک دیگر می تواند جایگاه چشمگیری را برای شما ایجاد نماید. 

تزیین جایگاه عروس و داماد با ساتن در تالار

تزیین جایگاه عروس و داماد در تالار

تزیین جایگاه عروس و داماد با ساتن و گل 

همان طور که در تصویر می بینید در تزیین جایگاه عروس و داماد از پارچه ی ساتن برای بخش پس زمینه و از گل آرایی برای قاب دور جایگاه استفاده شده است. که این ترکیب یا نور پردازی رومانتیک بنفش و حضور چلچراغ ها، لوازم دکوری و مبلمان شزلون ظاهری لوکس به فضای داخلی تالار بخشیده است.  همچنین توجه به سادگی کف و اطراف مبلمان سبب چشمگیر تر شدن پس زمینه ی جایگاه شده است. 

تزیین جایگاه عروس و داماد در باغ

تزیین جایگاه عروس و داماد در باغ

تزیین جایگاه عروس و داماد در باغ

اگر شما برای لوکیشن مراسم تان باغ را انتخاب کرده اید پس قطعا تزیینات باغی باید متفاوت از تزیینات داخل سالن باشد. برای این منظور می توانید ابتکار عمل بیشتری به خرج دهید و از جلوه های بصری خود باغ کمک بگیرید. توجه داشته باشید که در کنار آن استفاده از جزییات ساده و خلاقانه مانند حرف اول اسم تان، فانوس و یا تزییناتی با شمع می تواند به رویایی تر شدن تزیین جایگاهتان کمک شایانی نماید.

تزیین جایگاه عروس و داماد در باغ

تزیین پس زمینه جایگاه عروس و داماد در باغ 

در تصویر بالا اولین گزینه ای که هر نگاه بیننده ای را به خود جلب می کند زیبایی در عین سادگی است. همان طور که  می بینید برای داشتن یک جایگاه زیبا و خیره کننده نیاز به صرف هزینه های گزاف و انتخاب لوازم و وسایل لوکس نیست تنها با کمی خلاقیت می توانید متفاوت ترین و چشم نوازترین تزیین جایگاه عروس و داماد را از آن خود کنید. حتی می توانید از مهمانانتان بخواهید در این پس زمینه ی منحصر به فرد برای شما جملات یادگاری بنویسند و همواره آن را به عنوان یک تابلو خاطرانگیز در خانه ی خود نگه دارید. 

تزیین جایگاه عروس و داماد با تور

تزیین جایگاه عروس و داماد با تور 

تور یکی از ارکان اصلی تزیینات عروسی محسوب می شود. بنابراین انتخاب آن برای تزیین جایگاه عروس و داماد ساده ترین گزینه و بهترین انتخاب می باشد. همچنین استفاده از تور، گل، شمع در کنار نورپردازی می تواند جلوه ی جایگاه شما را دو چندان کند. پس اگر می خواهید جایگاهی چشمگیر و در عین حال ساده داشته باشید بهتر است به دنبال تزیینات با تور باشید. 

تزیین جایگاه عروس و داماد در تالار

تزیین جایگاه عروس و داماد در تالار

تزیین جایگاه عروس و داماد در تالار 

برای تزیین جایگاه عروس و داماد در خانه، تالار و یا محیط های بسته ی اینچنینی همان طور که گفته شد استفاده از تور ، گل، شمع در کنار نورپردازی می تواند جلوه ی جایگاه شما را دو چندان کند. همچنین همان طور که در بندهای قبل توضیح داده شد استفاده از رنگ های پاستلی و ملایم به همراه اضافه کردن عناصر دکوری ساده به فضا می تواند زیبایی دو چندانی در جایگاه شما ایجاد نماید. عنصر دیگری که می تواند جذابیت جایگاه شما را چندین برابر کند ایده پردازی و استفاده از خلاقیت در تزیین جایگاه تان می باشد پس دست به کار شوید و جایگاه رویاییتان را خودتان بچینید.

خوشحال می شویم ایده ها و تجربیات منحصر به فرد خود را با ما دربخش دیدگاه های پایین همین مطلب به اشتراک بگذارید.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه