Chidaneh.com placeholder image

جای شال و روسری، 10 آویز نجات دهنده!

به قلم: تحریریه چیدانه

طبقه بندی و نظم دهی: به جرات می توان گفت که روسری و شال بعد از کفش ها جزو پرطرفدارترین ملزوماتی است که خانم ها همیشه به دنبال آن هستند و اگر سری به کمد لباس خانم خونه بزنید حتما با کوهی از شال های رنگارنگ مواجه می شوید که نظم دهی آن ها نیز چالش برانگیز است. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که نظم دهی و انتخاب آویز شال و روسری برایتان مشکل است پیشنهاد می کنم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

استفاده از رخت آویز شال و روسری

اسکای اسکرپر

استفاده از رخت آویز شال و روسری

یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین ایده ها برای نظم دهی به شال و روسری ها استفاده از رخت آویز شال و روسری است که می توانید به سادگی آن ها را در ابعاد و اندازه های مختلف تهیه کنید و در فضای اتاق یا داخل کمد از ان ها استفاده کنید و به دکوراسیون داخلی تان نظم ببخشید. 

مطلب پیشنهادی: 10 جالباسی مدرن در دکوراسیون منزل

استفاده از نردبان دکوراتیو به عنوان آویز شال

استفاده از نردبان دکوراتیو

با کمک نردبان در فضای اتاق علاوه بر این که می توانید به شال و روسری های خود نظم و ترتیب ببخشید به سادگی می توانید از آن به عنوان یک المان تزیینی در فضای دکوراسیون داخلی استفاده کنید.

مطلب پیشنهادی: لباس‌هایی که حتما باید در کمد یک خانم امروزی پیدا شود

استفاده از میله دیواری برای آویز شال و روسری

استفاده از میله دیواری 

با کمک هنگر های میله ای می توانید به سادگی از فضای دیوار به عنوان آویز شال استفاده کنید و با کمک رنگ و طرح های متنوع شال و روسری دیوار خود را تزیین کنید و جلوه ی منحصر به فردی به فضای داخلی اتاق خواب خود ببخشید.

مطلب پیشنهادی: 8 اکسسوری کمد لباس برای نظم دهی آسان و کم هزینه!

استفاده از هنگر های دیواری برای آویز شال

استفاده از هنگر های دیواری 

همان طور که در بند قبل گفته شد هنگر های میله ای دیواری می توانند به سادگی به شال و روسری های شما نظم و ترتیب ببخشند، حتی می توانید در فضاهای کوچک آن ها را پشت درب اتاق تعبیه کنید و سادگی به داخلی تان نظم و ترتیب ببخشید و ظاهر متفاوتی به دکوراسیون خود ببخشید. 

مطلب پیشنهادی: جای کراوات، همیشه نیاز به کمد نیست!

استفاده از گیره های چوبی برای آویز شال

استفاده از گیره های چوبی 

یکی دیگر از روش های خلاقانه نظم دهی به شال و روسری ها استفاده از گیره های چوبی می باشد که می توانید این گیره ها را با کمک چسب به یک چوب لباسی متصل کنید و شال و روسری خود را به سادگی به آن ها آویزان کنید، این روش نظم دهی مانع از چروک شده شال و روسری شما می شود و ظاهر زیبایی به فضای اتاق شما می بخشد.

مطلب پیشنهادی: بهترین ایده ها برای جاجورابی و لباس های کوچک

استفاده از جای روسری در کمد

استفاده از جای روسری در کمد 

برای نظم دهی به شال و روسری ها در فضای کمد استفاده از رخت آویز های طبقه ای اینچنینی توصیه می شود که به سادگی به فضای کمد شما نظم و ترتیب می بخشد و ایده ی مقرون به صرفه ای برای این موضوع می باشد. 

مطلب پیشنهادی: مرتب کردن لباس ها، حتی بدون کمد دیواری!

استفاده از هنگر های گرد برای آویز شال

استفاده از هنگر های گرد 

برای آویزان کردن شال و روسری ها می توانید از هنگر های گرد پلاستیکی استفاده نمایید این هنگر ها به سادگی به فضای کمدتان نظم می بخشند و به بافت لطیف پارچه ی شال شما آسیبی نمی رساند حتی می توانید از آن ها برای فضای پشت درب اتاق هم استفاده نمایید. 

مطلب پیشنهادی: بهترین ایده ها برای جای رختخواب در خانه های کوچک!

 آویز شال دکوراتیو

آویز شال دکوراتیو

با کمی خلاقیت و استفاده از اشکال هندسی مانند تصویر می توانید آویز شال و روسری متفاوت تان را خودتان بسازید و ظاهر مدرن و خاصی به فضای اتاق خواب تان ببخشید. 

مطلب پیشنهادی: مرتب کردن کمد لباس، پرمشغله ها با این شیوه ها عقب نمی مانند!

آویز شال دیواری

آویز شال دیواری 

هنگر های ساده ای این چنینی می تواند گزینه ی مناسبی برای نظم دهی به شال و روسری پر استفاده ی شما باشد. 

مطلب پیشنهادی: نظم دهی خانه، 7 اشتباه که زندگی شما را سخت‌تر می‌کند!

ساخت جای شال و روسری

ساخت جای شال و روسری 

با کمی خلاقیت می توانید برای خودتان یک رخت اویز شال و روسری بسازید. برای ساخت جای شال و روسری می توانید از جعبه های مقوایی استوانه ای شکل مانند تصویر استفاده کنید، کافی است همانند تصویر آن ها را در بخش های مختلف دیوار نمایید و شال و روسری خود را درآن ها قرار دهید. 

اگر شما هم به وسایل نظم دهی منحصر به فرد نیاز دارید، پیش از سر زدن به بازار به اهالی فن چیدانه سری بزنید و به سادگی آن را برای خود تهیه کنید!

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
حسامانه در تاریخ 25 بهمن 1396
با سلام این آویز ها و هنگر ها را از کجا میشود تهیه کرد
zahrahosseini در تاریخ 25 بهمن 1396
شما می تونید درخواستتون در لینک زیر ثبت کنید و یا به شماره تلگرام زیر پیام ارسال کنید: 09017370973 شماره تماس: 02123051319 لینک درخواست: http://order.chidaneh.com/

ثبت دیدگاه