Chidaneh.com placeholder image

ساختمان آصف در خیابان زعفرانیه تهران

به قلم: تحریریه چیدانه

ساختمان مسکونی: از نمونه ساختمان های لوکس در تهران ، ساختمان آصف است که با سبکی مدرن در منطقه زعفرانیه، یکی از نقاط خوش آب و هوای شمال شهر تهران واقع شده و توسط آقای رضی ساخته شده است.

سرویس خواب بالسا

موقعیت: زعفرانیه
سبک: مدرن
عمر بنا: نوساز
 

این ساختمان با سازه ای فلزی دارای هفت طبقه تک واحدی می باشد. مشاعات ساختمان آصف را لابی مبله شده و سالن اجتماعات( که هنگام اجرای مراسم های خاص با نورپردازی همراه است)، حیاط و آبنمای زیبای آن شامل می شوند.

واحد نمونه این ساختمان لوکس در تهران که در طبقه سوم واقع شده در تصاویر زیر نمایش داده شده است،  ۲۲۰مترمربع مساحت دارد و در مجموع دارای سه اتاق خواب( یک اتاق مستر)، سه سرویس بهداشتی، دو حمام، یک آشپزخانه فرنیش و دو بالکن با مساحت ۱۵مترمربع و فضایی دلنشین مخصوص صبحانه خوری می باشد.

این ساختمان دارای سیستم هوشمند روشنایی  و انرژی است. این سیستم به گونه ای است که هنگام ورود متناسب با ورود افراد خانواده، ورود مهمان، هنگام استراحت و هنگام خروج با لمس یک صفحه می توان روشنایی آپارتمان  و دمای داخلی ساختمان را کنترل و تنظیم  کرد.

ساختمان آصف

 

دیوارهای داخلی این آپارتمان مدرن با  آجرهای تزئینی و کف آن با پارکت پوشانده شده اند. همچنین این ساختمان در قسمت لابی دارای سیستم امنیتی و کدینگ است که به این ترتیب رفت و آمدهای این ساختمان قابل کنترل خواهد بود به طوریکه  وجود چنین سیستمی، از لحاظ امنیتی این ساختمان را  در مرتبه ویژه ای قرار می دهد.  پارکینگ این ساختمان ظرفیت پارک ۱۰ خودرو را دارد که سهم هر واحد را ۲ خودرو در نظر گرفته اند. طراحی نمای این ساختمان لوکس، مدرن و ترکیبی از چوب و سنگ  می باشد.

 

منبع:تهران لوکس

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
parvane در تاریخ 17 تیر 1393
به نظر من زیادی از بافت ها و مصالح مختلف استفاده کرده و کمی عصبی کنندست
nazanin kd در تاریخ 21 تیر 1393
منم با پروانه موافقم.

ثبت دیدگاه