Chidaneh.com placeholder image

ویلای ییلاقی جرج کلونی در ایتالیا

چهره ها: جرج کلونی بازیگر معروف سینمای آمریکا در ایالت کنتاکی به دنیا آمده است. او در بیش از 70 فیلم بازی کرده، 30 فیلم را تهیه کرده و 5 فیلم را کارگردانی کرده است. شهرت او به خاطر بازی در فیلم‌های یازده مرد اوشن و تعداد بسیاری فیلم دیگر است.
 
 
چنین شخصیتی نیاز به فضایی صمیمی برای گذراندن اوقات فراعت خود دارد. این مکان در شهر لاگلیو ایتالیا و در کنار دریاچه کومو قرار گرفته است. این‌جا یک ساختمان مسکونی فوق‌العاده لوکس با 20 اتاق در سه طبقه که به آن نام Villa Oleandra داده‌اند است.
 
 
این‌جا خانه‌ای جادویی، صمیمی، ساده، سنتی و در عین حال لوکس و مجلل است. مجلل‌ترین قسمت این خانه فضای بیرونی آن است که خود کلونی آن را طراحی کرده است.
این ویلای لوکس دارای یک سالن نمایش در فضای بیرونی، یک استخر، یک باغ بزرگ، و یک فضای مخصوص موتور سیکلت و خودرو است.
 
 
این ستاره سینما این خانه را در سال 2002 به قیمت 10 میلیون دلار خریداری کرد و همیشه شایعات زیادی پیرامون این مسئله وجود دارد که کلونی قصد فروش آن را دارد. مطمئنا افراد زیادی خواهان خرید این خانه هستند به ویژه این‌که همسایگان کلونی دوناتلا ورساچه و آوریل لاوین هستند. زوج معروف یعنی دیوید و ویکتوریا بکهام اولین کسانی هستند که این خانه را خواهند خرید. آن‌ها به رسانه گفته‌اند که عاشق خانه کلونی هستند. 
 
 
چیدمان این خانه شبیه چیدمان فیلم یازده مرد اوشن است. این خانه منظره زیبایی به دریاچه کومو دارد. سبک آن ییلاقی و بسیار سنتی است. به هرحال این خانه به‌شدت زیباست. کفپوش‌ها، سقف‌ها، مبلمان، پنجره‌ها، ستون‌های قسمت ورودی، راه پله، و تقریبا تمام چیزها به سبک رستیک ایتالیایی هستند. این خانه فضای بسیار خوبی برای گذراندن وقت با افرادی است که دوست‌شان داریم. 
 
 
 
 
 
 
منبع: luxury home | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

سرویس خواب بالسا

فیلم نت


دیدگاه کاربران
avina در تاریخ 22 تیر 1393
من خیلی فیلما و سبک بازی جرج کلونی رو دوست دارم . ممنون

ثبت دیدگاه