Chidaneh.com placeholder image

طراحی داخلی رستوران، یک رستوران مدرن خوش آب و رنگ!

به قلم: مبلمان جهانتاب

 

رستوران و کافی شاپ: بی شک یکی از پر اهمیت ترین عناصر در طراحی و دکوراسیون رستوران مدرن انتخاب مبلمان به خصوص میز و صندلی مناسب می باشد. در طراحی فضای رستوران ها میز و صندلی به عنوان یکی از مهترین و چشمگیرترین عناصری است که نقش موثری در جلوه بخشیدن به فضای رستوران ها و دعوت کنندگی یک کافه و رستوران ایفا می کند. انتخاب میز و صندلی اصولی و مطابق با  استاندارد های کیفی و ارگونومیک می تواند لذت نشستن و آرامش را برای کاربران و مشتریان یک کافه و رستوران فراهم آورد تا حدی که به مشتری وفادار چنین فضاهایی تبدیل شوند. به همین منظور امروز در چیدانه می خواهیم شما را با مبلمان جهانتاب در طراحی و دکوراسیون رستوران ایتالیایی مدیچی آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

اسکای اسکرپر

مبلمان جهانتاب
طراحی رستوران مدرن
diamondمبلمان جهانتاب

انتخاب فضای زمینه در یک طراحی رستوران

وقتی صحبت از طراحی داخلی و دکوراسیون فضاهای گوناگون به میان می آید، پیش از هر موضوعی انتخاب بستر و زمینه فضا حائز اهمیت است. با انتخاب یک بستر مناسب می توانید، انتخاب های شایسته ی دیگری برای سایر جزییات فضای خود داشته باشید. همان طور که در تصویر می بینید، انتخاب یک ترکیب رنگ مناسب و روشن با بستر سفید برای زمینه می تواند فضای شما را بزرگتر از ابعاد اصلی خود به نمایش بگذارد.

مبلمان جهانتاب
طراحی رستوران مدرن
diamondمبلمان جهانتاب

انتخاب فرم مبلمان در دکوراسیون رستوران

یکی از مهم ترین عواملی که پیش از هر موضوعی در طراحی رستوران مدرن باید در نظر داشته باشید انتخاب فرم متناسب میز و صندلی با کاربری فضا و ابعاد و اندازه ی فضایی شما می باشد. بی شک برای فضاهایی با ابعاد کوچک و کاربری عمومی انتخاب مبلمانی که بتواند پاسخگوی نیاز تعداد افراد بیشتری باشد حائز اهمیت است. انتخاب مبلمان نیمکتی در ترکیب با مبلمان ساده و کمجا می تواند پاسخ مناسبی به این نیاز باشد.

مبلمان جهانتاب
دکوراسیون رستوران با طراحی شیک و جدید
diamondمبلمان جهانتاب

انتخاب رنگ مناسب مبلمان در دکوراسیون رستوران

یکی دیگر از عوامل و مهم و تاثیر گذار در دکوراسیون فضای کافه های و رستوران ها انتخاب رنگ مناسب مبلمان می باشد. انتخاب رنگ هایی متناسب با رنگ زمینه و ایجاد هارمونی در فضای داخلی دکوراسیون می تواند به دعوت کنندگی فضا و ایجاد صمیمیت فضا کمک شایانی نماید. مبلمان جهانتاب با طیف رنگ های گسترده خود می تواند به سادگی این مهم را برای دکوراسیون شما فراهم کند.

مبلمان جهانتاب
میز در طراحی و دکوراسیون رستوران مدرن
diamondمبلمان جهانتاب

انتخاب میز مناسب در دکوراسیون رستوران

میز در طراحی و دکوراسیون رستوران مدرن یکی از پر کاربردترین و پر اهمیت ترین عناصری است که باید در انتخاب آن دقت فراوانی کرد. علاوه بر توجه به ابعاد و اندازه متناسب یک میز مناسب برای فضایی پر رفت و آمد و عمومی، کیفیت محصول انتخابی یکی از مهمترین عواملی است که باید در حین انتخاب حتما به توجه داشته باشید. چرا که با توجه به میزان بالای استفاده از میزها در رستوران ها باید مقاومت کافی و طول عمر مفید را دارا باشند، مبلمان جهانتاب با توجه به سابقه ی چهل ساله ی خود در این زمینه می تواند به خوبی محصولاتی با کیفیت در اختیار شما قرار دهد که با طول عمر مفید خود تضمینی برای سرمایه شما باشد.

مبلمان جهانتاب
دیوار آجری در رستوران
diamondمبلمان جهانتاب

انتخاب جزییات و تزیینات در طراحی رستوران

در مرحله ی آخر از طراحی هر فضایی با انتخاب جزییاتی مانند رنگ، تابلو، و سایر اکسسوری های تزیینی می توانید چهره ی جذاب تری به فضای دکوراسیون داخلی خود ببخشید، توجه داشته باشیم که حضور المان های ساده اما با رنگی متضاد از ترکیب رنگی اصلی فضا می تواند جلوه ی فضای شما را دو چندان کند و فضایی چشمگیرتر برای کاربران و مشتریان شما رقم زند.

شما می توانید به پروفایل اهالی فن مبلمان جهانتاب در چیدانه سری بزنید و بعد از به دست آوردن اطلاعات تماس، با پروژه ها و محصولات این گروه در زمینه کافی شاپ و رستوران آشنا شوید.

 نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه