مبلمان مدرن و مینیمال مطابق با ژورنال‌های خارجی

مبلمان مدرن و مینیمال مطابق با ژورنال‌های خارجی

به قلم: مهشید بختیاری

نوژا دیزاین

بسیاری از افراد خاص پسند به دنبال مبلی با جنس و مدل متفاوت هستند که مشابه آن را در هیچ تولیدی و فروشگاهی ندیده باشند. مبلمان مدرنی که فقط می توانید در جستجوهای اینترنتی و عکس های ژورنالی پیدا کنید و با استفاده از آن ها سبک دکوراسیونی مخصوص به خودتان را خلق کنید. در این شوروم به سراغ یکی از برترین تولیدکنندگان مبلمان مدرن و مینیمال رفته ایم تا محصولات این مجموعه را از نزدیک ببینیم. فروشگاهی که طراحی مبلمان خود را مطابق با ژورنال های معروف خارجی انجام می دهد. کارشناسان مجموعه مبلمان کارما در این مطلب همراه ما خواهند بود.

کاغذدیواری آیدی

همه چیز درباره مبل مدرن لاکچری

ویژگی های مثبت بی شماری در مبلمان مدرن وجود دارد که در ادامه به چند مورد از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم.

سادگی و آراستگی

اگر نمونه های متنوع مبل های مینیمال را به دقت دیده باشید و یا با سبک مدرن مبلمان آشنایی داشته باشید حتما متوجه این موضوع شده اید که در این سبک زیبایی در «سادگی حداکثری» است. در مبلمان مدرن و مینیمال استفاده از خطوط صاف و دوخت ساده و پرهیز از هرگونه تزئینات و زرق و برق اضافی و غیرضروری بسیار رایج است، به گونه ای که طراحی ساده مبلمان بر چشم و دل می نشیند و چیدمانی آراسته و جذاب را برای منزلتان به ارمغان می آورد.

در مبلمان مینیمال و مدرن طراحان در رقابت تنگاتنگ با یکدیگر هستند، چرا که سبک مدرن تمام محدودیت های طراحی را از سر راه برمی دارد، به همین خاطر هر روز مدل و فرم خاصی از مبل مدرن روانه بازار می شود و روز به روز شاهد تولید مدل های لوکس تر و شکیل تری هستیم. شاید عده ای شکوه و هیبت مبلمان را در حکاکی های پیچیده روی بدنه و پارچه های نفیس و گرانقیمت بدانند، اما در دنیای مدرن شیک ترین حالت یک مبل، ساده ترین حالت آن است.

پرهیز از جزئیات دست و پاگیر

بسیاری از افراد معتقدند که مبل مدرن به خانه حس دنج بودن می دهد و خلوتی ظاهری و درگیر نشدن چشم ها با جزئیات اضافی آرامش دلچسبی را به همراه دارد. باید بگوییم که سبک مدرن دقیقا به دنبال چنین هدفی عناصر دکوراسیونی را طراحی می کند: ایجاد فضایی آرامش بخش و به دور از چالش ها و هیاهوی روزمره.

یکی از جذابیت های جالب مبلمان مدرن و مینیمال این است که نمای ساده این مبل باعث می شود بتوانید طولانی مدت از آن استفاده کنید بدون آن که ظاهر مبل برایتان تکراری و خسته کننده باشد. معمولا اجزای دکوراسیون اگر به شکلی ساده با رنگ های خنثی و همه پسند طراحی شوند هیچوقت از مد نمی افتند و همواره زیبا و خواستنی به نظر می رسند، زیرا اگر در طول زمان تصمیم بگیرید چیدمان خانه را نونوار کنید و وسایل جدیدی بخرید، یک دست مبلمان مدرن و مینیمال با همه نوع تغییراتی سازگار است و با همه جور دکوراسیونی ست می شود.

نظافت آسان

یکی از مزایای دیگر مبلمان مینیمال که بسیاری از خانم های خانه را به خرید آن ترغیب می کند نظافت ساده و آسان این مبل هاست. به نظر شما تمیز کردن گرد و غبار لابلای حکاکی های چوبی پیچیده و برجستگی های دور از دسترس مبلمان کلاسیک راحت تر است یا نظافت مبلمان مدرن و مینیمال با ظاهر کاملا یکدست و ساده؟

تطابق با انواع فضاها

مبل های مینیمال و مدرن مبل های همه کاره هستند، به این معنی که می توانید آن ها را در دکوراسیون هر محیطی اعم از محیط منزل، محل کار، کافه و رستوران، هتل ها و … قرار بدهید و زیبایی فضا را تامین کنید. اما اگر بخواهیم به جایگاه اصلی مبل مدرن اشاره کنیم باید بگوییم که کاربرد ویژه این مبل جذاب و دلربا در دکوراسیون آپارتمان های کوچک و نقلی است، چرا که فلسفه طراحی مبل مدرن این است که با سادگی و یکپارچگی بصری خود فضای پیرامونی خود را بزرگتر از آنچه که هست جلوه بدهند و از شلوغ شدن بی مورد فضا جلوگیری کنند.

جابجایی آسان

معمولا مستاجرها و افرادی که به تنوع در دکوراسیون علاقه خاصی دارند و به نوعی نیازمند جابجا کردن مکرر مبلمان هستند به مبل های مدرن و مینیمال گرایش ویژه ای دارند. برخلاف مبل کلاسیک که متریال اصلی آن چوب های سنگین و تراش خورده هستند، در ساختار مبل مدرن بیشتر از اسفنج استفاده شده است. به همین دلیل غالبا مبل های مدرن جاگیر و سنگین وزن نیستند و به راحتی می توان آن ها را جابجا کرد، بدون آن که نگران باشید مبلمان به جایی گیر کند، ضربه بخورد یا چوب آن ترک بردارد و بشکند.

مبل ژورنالی مدرن از کجا تهیه کنیم؟

در بازار مبلمان، مدل های برگرفته از ژورنال های خارجی در تعداد معدودی از فروشگاه ها یافت می شود. البته در کنار زیبایی و فرم مناسب مبل بایستی به کیفیت و جنس آن نیز توجه ویژه داشته باشیم. مبلی که تنها ظاهر آن با نمونه های خارجی تطابق داشته باشد اما از مواد اولیه بی کیفیت و نامرغوب تولید شود عمر کمی خواهد داشت و هزینه مضاعفی نیز روی دستتان خواهد گذاشت. بنابراین پیش از خرید مبلمان ژورنالی بهتر است ابتدا به دنبال یک برند معتبر و خوشنام بگردید.

مجموعۀ کارما با هدف ارائه کالاهای باکیفیت و منحصربه‌فرد در زمین مبلمان مدرن مطابق با استانداردهای کشورهای اروپایی در حال فعالیت است. این مجموعه با بهره‌گیری از دانش و مهارت روز دنیا و با تکیه بر تلاش متخصصانی مجرب،با هدف پاسخگوئی به نیازهای مشتریان ایرانی در صنعت مبلمان کشور تحولی نو ایجاد نموده است. برای دیدن نمونه محصولات این فروشگاه می توانید به سایت کارما دکور مراجعه کنید.

حرف آخر

امتیازات و مزایای بی شمار مبل های مدرن و مینیمال که به دکوراسیون های امروزی رنگ و روح متفاوتی بخشیده است بر هیچکس پوشیده نیست. مدل های خلاقانه مبلمان در کنار متریال باکیفیت و تنوع وصف ناشدنی دست به دست هم داده اند تا مبلمان مدرن خیلی زود بتواند نبض بازار را به دست بگیرد و در خانه های ایرانی خوش بدرخشد. اگر شما هم از عاشقان دکورهای مدرن و مینیمال هستید و به دنبال یک چیدمان منحصربفرد می گردید که به سبک و سلیقه شما باشد و مشابه آن در هیچ خانه ای تکرار نشود می توانید از نمونه های ژورنالی مبلمان مینیمال مجموعه کارما دیدن کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه