بهترین برند سینک گرانیتی؛ با اطمینان خاطر خرید کنید

بهترین برند سینک گرانیتی؛ با اطمینان خاطر خرید کنید

به قلم: مهشید بختیاری

نوژا دیزاین

همه ما روزانه بارها با سینک ظرفشویی آشپزخانه سر و کار داریم، اما شاید تا به حال به جنس و متریال آن فکر نکرده بشیم. سینک ها تاثیر بسیاری بر روی ظاهر و نمای آشپزخانه دارند و کیفیت و مرغوبیت جنس آن ها بسیار مهم است. سینک های استیل از قدیم الایام بخش جدایی ناپذیر آشپزخانه های ایرانی بوده اند، اما گاهی خط و خش روی بدنه سینک یا لک های پاک نشدنی آن که پس از مدتی بر روی سینک ظاهر می شوند باعث نارضایتی افراد شده و تولیدکنندگان را به سمت تولید سینک های مدرنی با متریال متفاوت و کیفیت برتر سوق داده است. سینک های گرانیتی نسل جدید سینک های ظرفشویی هستند که به آشپزخانه های مدرن امروزی جلوه بی نظیری بخشیده اند، در حالی که بسیاری از نقایص سینک های استیل در تولید این سینک برطرف شده است. در این شوروم با ما باشید تا با بهترین برند سینک گرانیتی آشنا شویم. کارشناسان مجموعه ماگما استون در این مطلب همراه ما خواهند بود.

جکوزی ایران

مزایای سینک گرانیتی چیست؟

در چند سال اخیر استفاده از سینک های گرانیتی روند افزایش چشمگیری بالاخص در میان مدرن پسندان داشته است. اما فکر می کنید دلیل این محبوبیت چیست؟ چرا سینک های گرانیتی خیلی زود در آشپزخانه های ایرانی جای خود را باز کردند؟ در ادامه چند مورد از مهم ترین امتیازات برتر این سینک ها را بررسی می کنیم:

1. تنوع در طراحی

ظاهر یک محصول اولین چیزی است که نظر مشتری را جلب می کند. هرچقدر هم یک کالا از متریال خوب و باکیفیت تهیه شده باشد، اما نمای جالب و چشم نوازی نداشته باشد نمی تواند موفقیت خاصی در صنعت حاصل کند. بنابراین طراحان سینک های گرانیتی در قدم اول تنوع گسترده ای در جلوه و رنگبندی این مدل سینک پدید آوردند. کافی است سری به فروشگاه مجموعه ماگما استون بزنید تا با دنیای از طرح و رنگ سینک روبرو شوید. در این صورت می توانید همان سینکی را انتخاب کنید که از نظر ظاهری تناسب بیشتری با ظاهر دکوراسیون منزلتان داشته باشد و باعث جذابیت چند برابری نمای آشپزخانه شود. خصوصا آن ک در دکوراسیون مدرن هیچ محدودیتی در استفاده از رنگ های شاد و جسورانه وجود ندارد و می توانید با اطمینان خاطر همان رنگ و طرحی از سینک را انتخاب کنید که به ذائقه تان خوش می آید.

2. دوام و ماندگاری بالا

همانطور که می دانیم آشپزخانه مکانی پرخطر و سرشار از آلودگی است. ممکن است هنگام شستن ظروف یکی از ظرف ها بر روی سینک سقوط کند و باعث ترک برداشتن آن شود. گاهی اوقات قرار دادن قابلمه های داغ یا اجسام نوک تیز بر روی سینک می تواند آسیب های جدی به بدنه آن وارد کند. بنابراین باید بدانید که آیا سینک ظرفشویی شما تحمل ضربات محکم را دارد یا خیر؟

سینک گرانیتی از ترکیب سنگ گرانیت با مواد مرکب دیگر مانند رزین تولید می شود. سنگ گرانیت به خودی خود سنگی مستحکم و بادوام خواهد بود اما احتمال شکستگی آن نیز وجود دارد. در این حالت وجود رزین در ترکیبات متریال سینک گرانیتی باعث رفع این نقص شده و ماندگاری و مقاومت بالای این سینک را تضمین می کند.

3. خاصیت ضد خش بودن

احتمالا دقت کرده اید که سینک های استیل پس از مدتی دچار خط و خش های فراوان می شوند که با هیچ شوینده و پاک کننده ای قابل جبران نخواهد بود. یکی از برتری های سینک گرانیتی به سینک فلزی این است که سینک های گرانیتی به تبع مواد اولیه سازنده خود دارای سطحی یکدست و بدون منفذ هستند و به همین دلیل این نوع سینک ها در برابر خط و خش و لکه مقاومتی مثال زدنی خواهند داشت.

4. تحمل حرارت بالا

پخت و پز، آشپزی و حتی شستن ظروف با آب داغ ممکن است به سینک های کم کیفیت و نامرغوب که تحمل دمای بالا را ندارند صدمه بزند، اما سینک های گرانیتی می توانند تا 280 درجه سانتی گراد دما را تحمل کنندف بدون آن که افت کیفیت داشته باشند و یا تغییر رنگ بدهند. البته توصیه ما این است که برای سالم نگه داشتن سینک های مقاوم هم بهتر است از قرار دادن ظروف داغ بر روی آن خودداری کنید و در نگهداری درست از سینک اهتمام بورزید.

5. قیمت مناسب

ظاهر لوکس و شکیل سینک های گرانیتی عده ای را به این اشتباه می اندازد که ممکن است این سینک ها دارای قیمت های نجومی و عجیب باشند. اما واقعیت آن است که با خرید سینک گرانیتی شما میتوانید با یک بازه قیمتی مناسب و معقول دکوراسیونی شیک و منحصربفرد رقم بزنید.

6. خاصیت آنتی باکتریال

باید قبول کنیم که در خانه بسیاری از ما گاها ظرف های کثیف و آلوده ساعت ها داخل سینک می مانند و می توانند میکروب های زیادی را در فضا منتشر کنند. برگ برنده سینک های گرانیتی این است که از مواد آنتی باکتریال ضدمیکروب تشکیل شده و باعث می شود میکروارگانیسم های خطرناک در سینک رشد نکنند و فضای آشپزخانه را سالم و بهداشتی نگه دارند.

نصب سینک گرانیتی

نصب سینک های گرانیتی پیچیدگی خاصی ندارد و همانند سینک های ظرفشویی استیل نصب می شود. تنها مساله ای که باید به آن توجه کنید وزن بالاتر این سینک نسبت به سینک های استیل است که حمل و نصب آن احتیاط بیشتری را می طلبد. از همین رو به شما پیشنهاد می کنیم که برای نصب سینک گرانیتی از نصاب های حرفه ای کمک بگیرید تا سینک ظرفشویی شما دچار ضربه و آسیب نشود.

حرف آخر

تا به اینجای مقاله سعی کردیم درباره سینک های گرانیتی به طور مفصل توضیح بدهیم تا تصمیم گیری و خرید را برای شما عزیزان و همراهان چیدانه آسان کنیم. اما آخرین و مهمترین نکته در یک خرید مناسب انتخاب یک برند معتبر و مطمئن است، برندی خوشنام که خیالتان را از بابت کیفیت و مرغوبیت کالا راحت کند. مجموعه ماگما استون با تولید انواع سینک با طراحی و رنگ بندی جذاب و خیره کننده در کنار استفاده از متریال باکیفیت پاسخگوی همه سلایق خواهد بود. کافی است به صفحه پروفایل سینک ظرفشویی ماگما استون در چیدانه و یا سایت ماگما استون سر بزنید و انواع سینک ها و مشخصاتشان را به طور کامل بررسی کنید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه