سبک‌های مختلف سرویس خواب در قصر دکوراسیون آرنا پلاس

سبک‌های مختلف سرویس خواب در قصر دکوراسیون آرنا پلاس

به قلم: زینب سرحدی
محتوای حمایت شده

نوژا دیزاین

قصر دکوراسیون آرنا پلاس، یکی از بزرگترین و مجلل‌ترین فروشگاه‌های مبلمان و دکوراسیون در ایران،  مجموعه ای متنوع از سرویس خواب‌های باکیفیت و زیبا را در سبک‌های آوانگارد، مدرن آمریکایی و کلاسیک اروپایی سده هجدهم میلادی و … به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در ادامه به معرفی این سبک‌ها می پردازیم:

جکوزی ایران
  • سبک کلاسیک:

این سبک از سرویس خواب‌ها با استفاده از منبت‌کاری‌های ظریف، تاج‌های بلند و استفاده از رنگ‌های گرم مانند قهوه‌ای، کرم و طلایی، فضایی مجلل و سلطنتی را به ارمغان می آورند.

  • سبک نئوکلاسیک:

این سبک ترکیبی از عناصر کلاسیک و مدرن است و از تجملات کلاسیک به شکلی مدرن تر و ظریف تر استفاده می شود. رنگ های کرم، طلایی و قهوه ای از رنگ های غالب در این سبک هستند.

  • سبک مدرن:

سرویس خواب های مدرن با خطوط صاف و ساده، استفاده از متریال های جدید مانند ام دی اف و شیشه و رنگ های خنثی مانند سفید، طوسی و مشکی، فضایی شیک و امروزی را خلق می کنند.

  • سبک مینیمال:

در این سبک از سرویس خواب‌ها از تجملات و تزئینات اضافی پرهیز شده و بر کاربردی بودن و سادگی تاکید شده است. رنگ های سفید و طوسی و استفاده از متریال های طبیعی مانند چوب از ویژگی های بارز این سبک هستند.

 

  • سبک آوانگارد:

در سرویس خواب‌های آوانگارد از خطوط هندسی نامتعارف با خطوط مشخص و منظم به دور از جزئیات غیرضروری استفاده می‌شود. حتی می‌توان از  طرح‌ و نقش‌های خارج از عرف مانند طرح روزنامه‌ پر از نوشته یا تصاویری غیر از گل و شاخه برای روتختی استفاده کرد تا تختخواب جذاب و منحصر به فرد داشت.

برای مشاهده تنوع بی‌نظیر سرویس خواب‌های قصر دکوراسیون آرنا پلاس می‌توانید به پیج اینستاگرام این فروشگاه به آدرس https://instagram.com/arena.palace مراجعه یا از شعب حضوری این فروشگاه دیدن کنید. کارشناسان مجرب قصر دکوراسیون آرنا پلاس آماده ارائه مشاوره رایگان به شما در انتخاب سرویس خواب مناسب با سلیقه و نیاز شما هستند.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه