فیلم و تصویری از دکوراسیون شیک خانه کتایون ریاحی

فیلم و تصویری از دکوراسیون شیک خانه کتایون ریاحی

دکوراسیون شیک خانه کتایون ریاحی

کتایون ریاحی متولد 10 دی 1340 در تهران، بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات و مردم شناسی و موسس خیریه ای بنام کمک است. مادرش گیتی اصالتا شیرازی و طراح لباس و پدرش اردشیر اصالتا گیلانی و پزشک ارتوپد بیمارستان چمران شیراز و تنها یک برادر بنام علیرضا دارد که بازیگر است.

فیلم نت

کتایون ریاحی قبل از بازیگری با فرشید رحیمیان از موسیقی‌دانان ایرانی ازدواج کرد. از او صاحب فرزندی به نام پوریا شد که نوازنده گیتار و آهنگساز است. اما این ازدواج به جدایی انجامید. سپس با مسعود بهبهانی از سهامداران اصلی شرکت اویل ورد آمریکا ازدواج کرد. برای دیدن فیلم و تصاویر دکوراسیون داخلی خانه کتایون ریاحی با این مطلب از چیدانه همراه باشید.

دکوراسیون شیک خانه کتایون ریاحی

دکوراسیون شیک خانه کتایون ریاحی

به تازگی تصویری از خانه کتایون ریاحی این بازیگر محبوب و مشهور در فضای مجازی منتشر شده که پربازدید شده است. در تصویر دکوراسیون شیک، لوکس و کلاسیک سالن  پذیرایی منزل خانم بازیگر قابل مشاهده است.

همچنین پیشتر در ویدئوی منتشر شده که سوژه‌اش گربه، حیوان خانگی او بود، دکوراسیون شیک و گرم نشیمن خانه کتایون ریاحی بازیگر محبوب کشورمان مشاهده ‌می‌شود.

زندگی هنری و بازیگری کتایون ریاحی

کتایون ریاحی از سال 1365 به فعالیت در عرصه هنری مشغول شد. او در سربال‌های تلویزیونی پدر سالار سال 1374، پس از باران سال 1379 و شب دهم در سال 1380 به ایفای نقش پرداخته است. می‌توان بازی در فیلم سینمایی “شام آخر" را از مهمترین بازی‌های خانم ریاحی در عرصه سینما دانست که او را نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر از جشنواره فجر کرد. آخرین تجربه‌اش سریال یوسف پیامبر در سال 88  بود. او که به نویسندگی و تهیه‌کنندگی هم پرداخته،  این بازیگر بعد از بازی در سریال یوسف پیامبر در نقش زلیخا با یادداشتی اعلام کرد که به دلیل فضاهای موجود در سینما از حرفه بازیگری کناره‌گیری می‌کند.

کارگاه خانه کتایون ریاحی

و در آخر

در این مطلب تصاویر و ویدئو دکوراسیون شیک خانه کتایون ریاحی را مشاهده کردید و مختصری با سبک دکوراسیون خانه خانم بازیگر آشنا شدید. برای دیدن تصاویر دکوراسیون خانه دیگر بازیگران ایرانی مطلب تصاویر دیدنی از دکوراسیون خانه الناز شاکردوست را از دست ندهید.

دکوراسیون خانه کتایون ریاحی


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه