تصویر دکوراسیون ساده و شیک خانه مهران احمدی

تصویر دکوراسیون ساده و شیک خانه مهران احمدی

تصویر دکوراسیون خانه مهران احمدی

مهران احمدی بازیگر محبوب سینما، تلویزیون و تئاتر، متولد اسفند ۱۳۵۲ در تهران بوده و از سال ۱۳۷۰ تاکنون مشغول به فعالیت است. پدرش دبیر و مادرش اهل نیشابور بوده و چند سالی را در نیشابور زندگی کرده. مهران احمدی در سال 1373 وارد دانشگاه هنر و معماری تهران شد و در مقطع کارشناسی بازیگری، مدرک تحصیلی خود را دریافت کرد. مهران متاهل است و یک دختر به نام باران دارد. باران احمدی در سریال بی‌گناه به کارگردانی پدرش با او همبازی بود.

فیلم نت

تصویری از دکور خانه‌ مهران احمدی در صفحه اینستاگرامش منتشر شده که با هم می‌بینیم و در مورد دکوراسیون خانه او بیشتر صحبت خواهیم کرد. پس در ادامه با چیدانه همراه باشید.

سبک دکوراسیون ساده و شیک خانه مهران احمدی

سبک دکوراسیون ساده و شیک خانه مهران احمدی

در تصویری که مهران احمدی از خانه‌اش منتشر کرده مبلمان راحتی و تیره رنگ به سبک نئوکلاسیک خودنمایی می‌کند. میز جلومبلی با چوب طبیعی کنده کاری و پتینه کاری شده و پرده‌های ساده حریر سفید سبک نئوکلاسیک بخشی از دکوراسیون خانه که در تصویر مشخص است را کامل می‌کند. سبک نئوکلاسیک در واقع ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک است که سادگی سبک مدرن و ویژگی‌های لوکس سبک کلاسیک را در کنار هم دارد.

دکوراسیون شیک خانه مهران احمدی

زندگی هنری و داستان بازیگری مهران احمدی

این بازیگر فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم آدم ساخته رضا کاهانی آغاز کرد. اولین تجربه کارگردانی مهران احمدی، فیلم سینمایی مصادره در سال ۱۳۹۶ بود و از اولین کار‌های تئاتر او می‌توان به چند و چون به چاه رفتن و حاکمه ژاندارک اشاره کرد. اما همه او را با نقش بهبود سریال پایتخت و شکیب سریال آوای باران می‌شناسند. او علاوه بر بازیگری تجربه کارگردانی، برنامه‌ریزی فیلم و مدیر تولید هم داشته. احمدی در سال ۱۳۸۹ موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای فیلم آلزایمر در جشنواره فیلم فجر شد.

زندگی هنری مهران احمدی و دخترش

و در آخر

در این مطلب تصاویر دکوراسیون شیک و ساده خانه مهران احمدی، بازیگر و کارگردان معروف ایرانی را مشاهده کردید و با ویژگی‌های سبک دکور خانه او آشنا شدید. برای آشنایی با خانه دیگر بازیگران محبوب ایرانی سریال پایتخت مطلب تصاویر دکوراسیون خاص و زیبای خانه محسن تنابنده را از دست ندهید.


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه