تصاویر دیدنی از دکوراسیون خانه الناز شاکردوست، بازیگر محبوب ایرانی

تصاویر دیدنی از دکوراسیون خانه الناز شاکردوست، بازیگر محبوب ایرانی

تصاویر دیدنی از دکوراسیون خانه الناز شاکردوست

الناز شاکردوست متولد ۷ تیر سال ۱۳۶۳ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. پدرش تاجر و مادرش خانه‌دار است، یک خواهر و یک برادر دارد. خانم بازیگر فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران و فوق لیسانس هنر را از دانشگاه لندن در کشور انگلستان است.

متال تهران

او از بازیگران محبوب است که تصاویرش در فضای مجازی مورد توجه طرفدارانش قرار می‌گیرد. تصاویری از خانه الناز شاکردوست بازیگر ایرانی را در ادامه خواهید دید. پس با چیدانه همراه باشید.

دکوراسیون مدرن فضای صمیمی خانه الناز شاکردوست

دکوراسیون مدرن و فضای صمیمی خانه الناز شاکردوست

در یکی از عکس‌های الناز شاکردوست که به تازگی منتشر شده، نمایی دیدنی از بالکن خانه‌اش را می‌بینید. در این تصویر از الناز شاکردوست دکوراسیون شیک، مبلمان مدرن، پرده ساده حریر سفید و ویوی بی‌انتهای شهر خودنمایی می‌کند. قبل‌تر هم تصاویری از دکوراسیون دلنشین، گرم، صمیمی و کلاسیک خانه خانم بازیگر منتشر شده بود که در ادامه تصاویرش را خواهیم دید. در یکی از تصاویر که به نظر می‌رسد فضا حالتی گلخانه مانند داشته باشد با گیاهان آپارتمانی و مبلمان زرشکی چیدمان شده بود و فضایی گرم ایجاد شده بود. در یکی دیگر از تصاویر چیدمان خانه‌ای دوبلکس با مبلمان کلاسیک، فرش ایرانی، لوستر کریستالی، میز و کنسول چوبی کلاسیک خودنمایی می‌کند.

فضای صمیمی خانه الناز شاکردوست

دکوراسیون دلنشین، گرم، صمیمی و کلاسیک خانه خانم بازیگر

زندگی هنری و داستان بازیگری الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سال ۱۳۸۳وقتی که نوزده سال داشت، با بازی در فیلم گل یخ به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و در کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی بازی کرد. او از سن ۱۹ تا ۲۲ سالگی در ۱۱ فیلم سینمایی بازی کرد. همچنین برای ایفای نقش در فیلم شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فجر را برنده شد. الناز شاکردوست تا امروز در نقش‌های متعددی حضور پیدا کرده و بازی‌های متفاوت و متنوعی از خود به نمایش گذاشت. او در فیلم‌های سینمایی چون عروس فراری، مجردها، چه کسی امیر را کشت، اتوبوس شب، باد در علفزار می‌پیچد، شبی که ماه کامل شد، مطرب، تی تی و ابلق نقش آفرینی کرده است.

خانه‌ای دوبلکس با مبلمان کلاسیک الناز شاکردوست

و در آخر

تصاویری از خانه الناز شاکردوست بازیگر با استعداد ایرانی را با هم دیدیم و با زندگی هنری او آشنا شدید. برای آشنایی با خانه دیگر بازیگران محبوب ایرانی مطلب دکوراسیون داخلی خانه شیک لیلا حاتمی را از دست ندهید.

 

دکوراسیون شیک و مدرن تولد الناز شاکردوست


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه