تصویری از دکوراسیون خانه هانده ارچل که پربازدید شد

تصویری از دکوراسیون خانه هانده ارچل که پربازدید شد

یکی از جالبترین تورهای خانه گردی مربوط به خانه های مجلل و چند میلیون دلاری سلبریتی ها و افراد معروف است. چرا که دکوراسیون این خانه ها به دست طراحان معروف و مطابق با ترند روز دنیا دیزاین می شوند. به همین دلیل این خانه ها برای افرادی که قصد دارند دستی به سر و روی دکوراسیون منزلشان بکشند و به ایده های نو نیاز دارند می توانند بسیار الهام بخش باشند. در این مطلب به سراغ عکس های دکوراسیون خانه هانده ارچل -بازیگر معروف ترک- که در صفحه مجازی خود او منتشر شده رفته ایم.

فیلم نت

هانده ارچل تا به امروز تصاویر زیادی از فضای داخلی خانه ها و ویلاهای خود را به اشتراک گذاشته است. او طراحی داخلی خانه محل زندگی اش را به دست شرکت های طراحی داخلی سپرده و آنان نیز طراحی منزل را با تمام جزئیات انجام داده اند.

خانه ارچل با یک دکوراسیون به سبک مدرن و امروزی طراحی متفاوتی دارد. این بازیگر عاشق مبل های مدرن با طرح ها و رنگ های خاص و متفاوت است. مثلا در این فضا یک کاناپه راه راه سیاه و سفید را در کنار یک دست مبلمان سرمه ای و یک دست راحتی کرم رنگ می بینیم که تنوع بصری جالبی به فضا داده است. انتخاب فرش و پرده ها در رنگ های خنثی باعث شده است تا خانه بزرگتر و دلبازتر به نظر بیاید. همچنین به کار بردن اکسسوری های متنوع در یک دکور بزرگ که بخش قابل توجهی از نشیمن را اشغال کرده جالب به نظر می آید.

با این تفاسیر به نظر می آید که هانده ارچل طرفدار سرسخت دکوراسیون های مدرن و لوکس است و تمامی عناصر دکوراسیونی خود را با ترند روز هماهنگ کرده و سعی داشته تا در طراحی داخلی از رنگ های ساده و خنثی در کنار فرم های مشخص استفاده کند.


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه