Chidaneh.com placeholder image

لوازم دکوری شیک و جدید، 4 مدل چیدمان خاص

به قلم: تحریریه چیدانه

تصمیم گیری درباره استفاده از لوازم دکوری در دکوراسیون داخلی منزل همیشه برای ما کار سختی بوده، اینکه محیط خانه را بیش از حد شلوغ نکنیم یا چه وسیله ای را انتخاب کنیم که به سبک چیدمان ما بیاید، باعث می شود گاهی اوقات اصلا سراغ اکسسوری های دکوراسیون خانه نرویم. در این مقاله می خواهیم به بررسی لوازم دکوری شیک و جدیدی بپردازیم که می توانید با اضافه کردن هر یک از آنها به چیدمان خانه تغییری کوچک اما چشمگیر را ایجاد نمایید. در ادامه با ویدیویی از 4 مدل چیدمان لوازم دکوری گالری توفرم با ما همراه باشید.

chidaneh ad banner

لوازم دکوری شیک و جدید: چطور یک قفسه را بچینیم

 برای چیدمان لوازم دکوری شیک و جدید در یک قفسه به تعداد طبقات و ابعاد هر طبقه دقت کنید. از طبقات پایین شروع کنید و لوازم بزرگ و سنگین مانند کتاب ها و مجسمه ها را در طبقات اول بگذارید و لوازم دکوری کوچکتر را در طبقا بالا قرار دهید. برای نورپردازی نیز ‌می‌توانید از آباژور های دکوراتیو در قفسه ها استتفاده کنید.
 

لوازم دکوری شیک و جدید

صنایع چوب و فلز توفرم
مجسمه دکوراتیو خاص و جدید
صنایع چوب و فلز توفرم

لوازم دکوری شیک و جدید: چیدمان کنسول 

کنسول ها مبلمانی هستند که در عین کاربردی بودنشان زیبایی متفاوتی به فضا القا می‌کنند. اما کنسول ها همیشه نباید بزرگ و مجلل باشند، یک کنسول ساده چوبی در گوشه ای از دیوار بسیار مناسب است. برای تزیین آن، لوازم دکوری شیک و جدیدی هستند که به سادگی می‌توانند جلوه شیک‌تری به فضا ببخشند. آینه، مجسمه، گلدان های شیشه ای و رنگی و همچنین تابلوهای سنتی لوازم دکوری مناسب برای چیدمان روی کنسول ها هستند. گالری توفرم تنوع فراوانی در لوازم دکوری شیک دارد که چیدمان آن ها در منزل خودنمایی می‌کند.

لوازم دکوری شیک و جدید

لوازم دکوری شیک و جدید: چیدمان شلف دیواری

شلف‌ها لوازم بسیار خوبی برای پر کردن دیوارها هستند. برای چیدمان لوازم دکوری روی شلف ها به انازه شلف و طبقات آن توجه کنید و سعی کنید خاص‌ترین و شیک‌ترین لوازمی که دوست دارید را روی آن قرار دهید.

لوازم دکوری شیک و جدید

صنایع چوب و فلز توفرم
ظروف بامبو طرح ماهی و دریا
صنایع چوب و فلز توفرم

رعایت اصول دکوراسیون داخلی و توجه به جزییات در چدیمان لوازم منزل در سال های اخیر بین ایرانیان رواج بیشتری پیدا کرده و طرفداران این هنر با علاقه ی بیشتری تغییرات دنیای مد و دکوراسیون را دنبال می کنند. در این میان برندهایی همچون توفرم وجود دارند تا پلی باشند بین مصرف کنندگان داخلی و محصولات دکوراتیو و تزیینی، که لوازم دکوری و اکسسوری های روز دکوراسیون دنیا در خانه ی ایرانیان هم به راحتی در دسترس باشد. شما می توانید با مراجعه به پروفایل گالری توفرم از کاتالوگ محصولات دیدن نمایید 

مطالب پیشنهادی:

انواع چراغ دیوارکوب؛ چه مدلی برای تزیین دیوار بخرم؟
چراغ‌های دیواری مدرن، 18 مدل به روز و جذاب!
چراغ دیواری دکوراتیو، دیگه بالای کاناپه خالی نمیمونه

ظروف دکوری، عاشق این سفال و سرامیک ها می شوید!
ظروف دکوری سرامیکی، دیوار از این دلبرتر؟
وسایل تزئینی منزل، 40 دکوری سرامیکی خوش رنگ و لعاب!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه