Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون وینتیج با نقش جهان در خانه شما

به قلم: کیمیا مرادی

شما هم جزء آن دسته افراد هستید که مطالب دکوراسیونی را با وسواس زیاد در مجلات و سایت های معماری، دنبال می کنند؟! پس باید بدانید هر آنچه در دکوراسیون های معروف و ارزشمند وجود دارد، در طی سالهای متمادی جمع آوری شده اند. صاحبان این خانه ها مدت زمان زیادی را صرف تهیه تکه های پازل برای تکمیل فضا کرده اند. چه بسا سال ها به دنبال یک قطعه گشته اند! در نتیجه دکوراسیون این خانه ها همیشه به آرامی لایه بندی می گردد و در نهایت به یک دکوراسیون حرفه ای و ارزشمند تبدیل می شود. در این مقاله، چیدانه قصد دارد شما با راهکاری آسان برای آوردن سبک وینتیج به دکوراسیونتان آشنا کند. اگر عاشق نقشه جهان هستید یا نقشه های قدیمی دارید، تا انتها همراهمان باشید!

نقشه جغرافیایی در دکوراسیون

قالیشویی ادیب

تزیین دیوار با نقشه های قدیمی

یک دیوار به سبک وینتیج بسازید!

یک قاب به اثر هنری ارزش و شکوه می بخشد. شما چیری را درون قاب می گذارید که می خواهید از آن محافظت کنید. می توانید نقشه های قدیمی را قاب کنید. یک قاب بزرگ یا چند قاب با سایز های یکسان در کنار هم نقشه هایتان را به زیباترین شکل به نمایش می گذارند. این قاب ها را به دیوار بزنید. در کنارش می توانید از یک کنسول استفاده کنید و رویش را با سایر وسایل و دکوری هایتان پر کنید. اگر این اکسسوری ها هم قدیمی باشند که عالی می شود! شما یک کلکسیونر هستید؟

کاغذ دیواری با طرح نقشه

پوستر دیواری نقشه جغرافیایی

دکوراسیون وینتیج با نقشه جغرافیایی

طراحی دیوار با نقشه جغرافیایی

کاغذ دیواری به سبک وینتیج بخرید!

هیچ کس انتظار ندارد، نقشه های قدیمی و با ارزشتان را به دیوار بچسبانید! برای نقشه هایی با قدمت تاریخی، قاب گرفتن بهترین شیوه است. می دانیم که ممکن است کاغذ دیواری با طرح نقشه پیدا نکنید اما می توانید سفارش دهید. صنعت کاغذ دیواری در سال های اخیر رشد بی نظیری کرده است و شما می توانید هر طرحی را که می خواهید، سفارش دهید. متخصصین در این کار طرح مورد نظرتان را روی کاغذ دیواری چاپ می کنند. پس یک کاغذ دیواری پوستری با طرح نقشه قدیمی سفارش دهید!

مطلب مرتبط: انواع طرح کاغذ دیواری و تاثیر آن در دکوراسیون داخلی

پرده با طرح نقشه جغرافیایی

پرده با طرح نقشه های قدیمی

صبح نقشه ها را کنار بزنید!

نقشه ها در جایگاه پرده ها قرار می گیرند! با این کار می توانید رنگ و طرح را به دکوراسیونتان اضافه کنید. می توانید کمی دکوراسیون خود را مدرن کنید. استفاده از مبلمان ساده در کنار این تم های قدیمی بسیار جذاب می شوند. علاوه بر اضافه کردن رنگ و تم، با تابش آفتاب بازی نور و سایه در خانه به راه می افتد. این ایده بسیار برای اتاق خواب کودک مناسب است. به شکلی متفاوت با جهان آشنایشان کنید.

مطلب مرتبط: 7 پرده جدید پذیرایی، دکوراسیون تان را به روز کنید!

برای پیدا کردن کاغذ دیواری پوستری مناسب منزلتان و پرده دلخواهتان از ثبت درخواست در چیدانه استفاده کنید!

دکوپاژ نقشه جغرافیایی روی میز

دکوپاژ طرح نقشه جغرافیایی

دکوپاژ نقشه جغرافیایی روی صندلی

برای داشتن دکوراسیون وینتیج دکوپاژ کنید!

دکوپاژ هنریست که همیشه به دادمان می رسد. با استفاده از این هنر، می توانید لوازم با طرح وینتیج خلق کنید. نظرتان در مورد صندلی چوبی یا میز عصرانه خوریتان چیست؟ اتفاقا کمی هم رنگش رفته و نیاز به یک طرح جدید دارد. هر نقشه ای را که دوست دارید، انتخاب کنید. با تکنیک دکوپاژ صندلیتان را وینتیج کنید. در هنگام انتخاب نقشه به تم رنگی آن دقت کنید!

مطلب مرتبط: دکوپاژ روشی آسان برای نو کردن وسایل کهنه!

لوستر با طرح نقشه جغرافیایی

با دکوپاژ لوسترهای چندتایی آشپزخانه چطورید؟ خیلی چالش برانگیز به نظر می رسد. البته دکوپاژ روی حباب های کروی آسان تر است. برای ایجاد یک تنوع بزرگ در دکوراسیونتان دست به کار شوید. طبیعیست که این نقشه ها نور را فیلتر می کنند. به رنگ نوری که به فضا اضافه می کنید، دقت کنید!

می توانید هنر دکوپاژ را از اهالی فن چیدانه بخواهید!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه