Chidaneh.com placeholder image

برچسب کابینت آشپزخانه، ارزان ترین تغییر!

به قلم: مژگان احمدی

برچسب کابینت: برچسب‌های کابینت در واقع یک راهکار بسیار شگفت‌انگیز برای دکوراسیون آشپزخانه مدرن و زیبا سازی کابینت‌های آشپزخانه هستند. آیا می‌دانید که علاوه بر زیباسازی کابینت‌ها، از برچسب مخصوص کابینت می‌توانید حتی برای زیباسازی لوازم خانگی و دیوارها نیز استفاده کنید؟ استیکرها و انواع برچسب کابینت برای افزودن الگوهای هیجان انگیز به وسایل منزل، یخچال و فریزر، درب کمد، قسمت‌هایی از جزیره آشپزخانه و درب کابینت‌ها استفاده می‌شوند. برچسب های کابینت یک ایده‌ی مدرن و یک اختراع فوق العاده هستند. اگر دوست دارید که کمی بیشتر در این باره بدانید، این مقاله از چیدانه را از دست ندهید.
 

برچسب کابینت طرح دار

برچسب کابینت آشپزخانه: یک ایده‌ی دکوراسیونی ارزان و تاثیرگذار

برچسب مخصوص کابینت یک راهکار ارزان و مقرون به صرفه برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه و زیبا سازی خانه است. نحوه‌ی چسباندن برچسب کابینت بسیار آسان است. هرچند که بهتر است این کار توسط یک نصاب حرفه‌ای انجام شود اما اگر آدم با حوصله و ظریف‌کاری هستید، خودتان نیز از عهده‌ی نصب آن برمی‌آیید. 

chidaneh ad banner

شما می‌توانید از این برچسب‌ها در حمام و سرویس بهداشتی نیز استفاده کنید، دکور آشپزخانه را رنگی کنید و اتاق‌های روشن‌تری ایجاد کنید. برچسبهای جدید کابینت در اندازه‌ها و طرح‌های مختلفی وجود دارند و یک راه حل مناسب و ارزان برای دکوراسیون منزل، زیباسازی مبلمان و لوازم خانگی از جمله یخچال و فریزرهای بزرگ، زیبا سازی در‌های کمد و در کابینت‌های آشپزخانه هستند.

برای تغییر دکوراسیون ارزان آشپزخانه همچنین استفاده از برچسب بین کابینتی نیز پیش روی شماست. می توانید از انواع برچسب بین کابینتی و برچسب مخصوص کابینت به صورت هم زمان استفاده کرده و از این طریق دکوراسیون آشپزخانه را خیلی ارزان و سریع متحول کنید.

برندهای معتبر در این حوزه
برچسب کابینت آشپزخانه

برچسب کابینت: بسیار متنوع و خلاقانه

انواع روکش و برچسب کابینت را می‌توان تقریباً به هر سطح صاف از جمله دیوار، یخچال و هر نوع لوازم خانگی دیگر، درب کمد، دو طرف جزیره آشپزخانه و کابینت‌ها متصل کرد. برچسب های کابینت و دیوار با چاپ‌های باکیفیت بالا و طرح‌های خلاقانه بهترین گزینه برای تزئینات سریع داخلی هستند. اگر می‌خواهید با کمترین هزینه بیشترین تغییر را در دکوراسیون داخلی آشپزخانه و منزل‌تان ایجاد کنید، به سراغ جدیدترین برچسب کابینت با تصاویر الهام‌بخش از طبیعت دلپذیر، گرافیک‌های معاصر و الگوهای تزئینی رنگارنگ بروید و با نصب برچسب روی صفحه کابینت، به کابینت‌های آشپزخانه‌ی خود جانی دوباره بدهید!

 

برچسب کابینت رنگی نارنجی

برچسب تزئینی کابینت به صورت تک رنگ و طرح‌دار وجود دارد. انواع برچسب کابینت تک رنگ مثلا رنگ نقره ای، نارنجی، سفید ساده، سفید براق، بنفش، زرد، زرشکی، صورتی و صدفی و یا حتی برچسب کابینت سفید مات، سفید مشکی و یا برچسب کابینت سفید طلایی هر یک می‌توانند جلوه‌ی منحصر به فردی به آشپزخانه‌ی شما بدهند.

 

برچسب تزینی کابینت

پیشنهاد می‌کنیم که انواع عکسهای برچسب کابینت ساده و طرح جدید مثل:

  • برچسب کابینت طرح چوب
  • برچسب کابینت طرح سنگ
  • برچسب کابینت سه بعدی 
  • و برچسب کابینت گلدار (گل گلی) 

را نیز پیش از خرید در اینترنت ببینید. این کار به شما کمک می‌کند راحت‌تر بتوانبد طرح و نقش مورد پسند خودتان را در بازار پیدا کنید. ما نیز در این مقاله تعدادی عکس از انواع برچسب‌های کابینت آشپزخانه برایتان جمع‌آوری کردیم که فکر می‌کنیم برایتان مفید خواهد بود.

 

برچسب کابینت سبز

برچسب کابینت از کجا بخرم؟

پیدا کردن انواع مدل برچسب های کابینت اصلا کار سختی نیست. امروزه مدل‌های متنوعی از این برچسب‌ها بصورت آنلاین نیز در دسترس هستند. انواع برچسب مخصوص کابینت آشپزخانه را همچنین می‌توانید از فروشگاه‌های کاغذ دیواری و کفپوش تهیه کنید. پس به هیچ عنوان درنگ نکنید.

آیا می‌خواهید آشپزخانه‌ای رنگی و شاد داشته باشید؟ اگر به دنبال یک طرح منحصر به فرد و یا یک ترکیب رنگی خاص در آشپزخانه یا برای کمد دیواری هایتان هستید؛ یا دلتان کابینت‌های هایگلس می‌خواهد، اما از نظر اقتصادی به صرفه نیست، همین حالا دست به کار شوید.

برچسب کابینت آشپزخانه

آسان‌ترین روش استفاده از برچسب مخصوص کابینت است. استفاده از برچسب کابینت طرح هایگلاس و همچنین برچسب زدن کابینت با رنگ‌های خنثی در کنار سایر رنگ‌های زیبا و درجه یک، برای دکوراسیون خانه و آشپزخانه بسیار ایده آل هستند. علاوه بر این ترکیب انواع رنگ‌های جسورانه به دکوراسیون آشپزخانه شما حس تازه و جدیدی می‌بخشد.

 

برچسب مخصوص کابینت

نحوه برچسب زدن کابینت آشپزخانه چگونه است؟

اگر به دنبال آموزشی درباره طریقه ی چسباندن برچسب مخصوص کابینت هستید، خواندن مقاله‌ی “تغییر دکوراسیون کم هزینه با برچسب کابینت، یعنی میشه؟" که پیش از این در چیدانه منتشر شده را به شما توصیه می‌کنیم. در این مقاله هم می‌توانید روش برچسب زدن کابینت ام دی اف را بخوانید و هم اینکه عکس‌هایی از کابینت برچسب زده شده، یعنی برچسب کابینت قبل و بعد از اجرا را ببینید.

برچسب نوسازی کابینت

برچسب نوسازی کابینت آسان‌ترین و مقرون به صرفه‌ترین روش برای تغییر دکوراسیون خانه و آشپزخانه است. اما به این نکته نیز توجه کنید که در صورت اجرای نامناسب، به همان اندازه زشت و زننده خواهد بود! همچنین بد نیست بدانید که در مجموع این برچسب‌ها نسبت به متریال اصلی کابینت دوام کمتری دارند.

 

برچسب کابینت نقره ای و طلایی

قیمت برچسب کابینت آشپزخانه چند است؟

انواع برچسب های کابینت قیمت های مختلفی را دارند. که به جنس و ویژگی‌هایی محصول بستگی دارد.

برچسب کابینت پی وی سی یا برچسب کابینت پلاستیکی؟ کدام را می‌خواهید؟ ضخامت برچسب کابینت آشپزخانه، برچسب های کابینت ضد آب، برچسب های کابینت ضد خش و برچسب های کابینت مقاوم در برابر حرارت هر یک ویژگی‌هایی هستند که بر روی قیمت این محصول تاثیرگذارند.

این برچسب‌ها اغلب به صورت متری به فروش می‌رسند. معمولا اگر محصول را بدون خدمات نصب خریداری کنید، باید آن را به صورت رول کامل بخرید. رول‌ها دارای عرض‌های متفاوتی هستند. به عنوان مثال عرض برچسب کابینت 60 سانتی‌متر و طول 25 متر (یعنی 15 متر مربع) یکی از اندازه‌های رایج برای رول‌هاست.

برای خرید برچسب کابینت رولی و یا برچسب کابینت متری، ابتدا لازم است تا متراژ دقیق کابینت‌های خود را بدانید. مثلا اگر آشپزخانه شما 7 متر مربع کابینت‌خور داشته باشد، نصف یک رول با این ابعاد برای شما کافی است.

 

برچسب کابینت طرح چوب

کلام آخر:

تزئینات داخلی آشپزخانه با استفاده از انواع مدل برچسب کابینت شیک، بسیار خیره‌کننده و زیبا به نظر می‌رسد. همچنین یخچال و فریزرهای جدید و قدیمی، دیوار، فضای بین کابینتی، درهای گنجه و کمد‌ها نیز می‌توانند با استفاده از این برچسبب ها به یک اثر هنری چشمگیر و شگفت‌آور تبدیل شوند. انواع برچسب مخصوص کابینت در واقع روشی هیجان‌انگیز برای رنگ‌آمیزی دکوراسیون آشپزخانه مدرن شما هستند. در این مقاله از چیدانه سعی کردیم تا از زوایای مختلف به موضوع برچسب‌های کابینت و کاربرد آن‌ها بپردازیم و به برخی سوالات احتمالی مخاطبان چیدانه پاسخ دهیم.

یک برچسب کابینت زیبا بدون شک دست کم یک بار ارزش امتحان کردن را دارد. حتی اگر به عنوان سرگرمی به آن نگاه کنید. اینطور نیست؟

می‌توانید نظرات و تجربیات خود را در رابطه با استفاده از برچسب‌های کابینت در ادامه برایمان کامنت کنید.

 

شاید این مطالب را نیز بپسندید:

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه