Chidaneh.com placeholder image

پاف چیست، دکوراسیون جدید با مبلمان به روز!

به قلم: تحریریه چیدانه

پوف یا پاف نوعی مبلمان کوچک است که می تواند در دکوراسیون منزل به سبک های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. اما سوال این جاست که کاربرد پاف چیست؟ آیا پاف فقط جنبه تزئینی دارد؟ یا می توان در فضاهای مختلف منزل با مدل های متفاوت آن کارکرد های بیشتری از آن انتظار داشت. در این مطلب از چیدانه همراه ما باشید تا چیدمانی به روز از این مبلمان را در دکوراسیون خانه ببینیم.

در ادامه خواهید خواند:

اسکای اسکرپر
  • پاف چست؟
  • کاربرد های پاف چیست؟
  • استفاده از پاف های بزرگ
  • ایجاد فضایی دوستانه و صمیمی
پاف چست

پاف چست؟

پوف تقریبا ظاهری مانند کوسن دارد، مربعی یا گرد است که در ابعاد بزرگ، ضخیم و حجیم و البته در سایز بزرگتر ساخته می شود. بدون پشتی و دسته است و ارتفاع کوتاهی دارد. ممکن است پاف چارچوبی چوبی داشته باشد که از بیرون دیده نمی شود. پاف چهارپایه ای است که تماما از پارچه ساخته شده که کل بدنه آن را پوشش می دهد. 

کاربرد های پاف
کاربرد های پوف

کاربرد های پاف چیست؟

به طور کلی از کاربرد های پاف می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زیر پایی
  • میز پذیرایی
  • صندلی مهمان
  • میز عسلی

در فرهنگ غرب و در کشورهای مختلف اغلب از پاف برای قرار دادن پا زمانی که روی مبل نشسته اند، استفاده می شود. کاربردهای دیگری نیز می توان برای پوف در نظر گرفت. این روزها در بازار محصولاتی را می بینید که رو همین پاف ها شیشه قرار داده و به نام پاف جلو مبلی به شما معرفی می کنند.

 پاف های بزرگ
کاربرد های پاف میزجلو مبلی
پاف در دکوراسیون

استفاده از پاف های بزرگ

شما با توجه به نیاز و سلیقه خود می توانید استفاده های دیگری از پاف داشته باشید. اگر گوشه منزلتان خالی است می توانید از این پاف ها برای ایجاد فضای نشمین کوچکی استفاده کنید، و یا به عنوان میز عسلی.

 پاف های در دکوراسیون
پاف در دکوراسیون داخلی
پاف چیست
پوف چیست
پاف در هوم دکور
کاربردهای پاف چیست
پاف در دیزاین خانه
پاف
دکوراسیون با پاف
دکوراسیون با پوف
پاف در طراحی داخلی خانه

ایجاد فضایی دوستانه و صمیمی

پاف مبل همزمان هم می‌تواند محلی جهت قرار دادن پاهایتان روی آن باشد و هم مکانی جهت نشستن و صحبت کردن. با استفاده از پاف هایی با روکش رنگی و طرح دار جلوه ای شاد به فضای خود دهید.

 پاف
پوف سنتی
پوف سنتی در دکوراسیون
پاف سنتی
پاف سنتی در دکوراسیون
دکوراسیون با پاف سنتی

بطور کلی پوف ها محصولات نسبتا جدید از مبلمان هستند که در انواع مختلف تولید می شوند. پوف سنتی با گلیم و جاجیم ساخته می شود و تمی سنتی و ایرانی به دکوراسیون منزل شما می دهد. طرح کاشی کاری و با معماری ایرانی هم در انواع پوف ها طرفداران خاص خود را دارد. پوف بافتنی یا پایه دار هم ظاهری متفاوت به چیدمان منزل ایرانی شما می دهد.

حالا که می دانید پاف چیست می توانید برای سفارش انواع پاف از طریق ثبت درخواست در چیدانه اقدام کنید

مطالب بیشتر:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه