Chidaneh.com placeholder image

فرش قابل شست و شو، کی باورش میشه؟

به قلم: گلنار

همیشه شست و شوی فرش به خصوص فرش های دست بافت مشکلات و سختی های زیادی را به همراه داشته است. حتما شما هم صحنه شستن فرش در حیاط خانه آن هم موقع خانه تکانی را در سال های دور به یاد دارید. اما دیگر هیچ چیز شبیه به آن روزها نیست، بخش های زیادی از زندگی ما با تکنولوژی و سبک های زندگی جدید تغییر پیدا کرده است. حتی همین شستن فرش ها! به همین دلیل در این ویدیو تصمی گرفتیم تا مدل فرش قابل شست و شویی را به همراه گروه مدما بررسی کرده و خصوصیات بیش تری را از آن بشناسیم.

قالیشویی ادیب

فرش قابل شست و شو

همان طور که در مقدمه هم اشاره شد، فرش های جدیدی به بازار ارائه شده اند که قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی را دارند. مسلما این فرش ها دارای ویژگی هایی هستند که با فرش های دست بافت یا ماشینی رایج تفاوت هایی را ایجاد می کند. از جمله:

  • قابلیت شست و شو در ماشین لباسشویی
  • سفارش و استفاده از طرح های گوناگون
  • عدم لغزش و حرکت بر روی زمین
  • ضد حساسیت و آنتی باکتریال بودن

ویژگی های فرش قابل شست و شو

شست و شو با ماشین لباسشویی

اولین و بزرگ ترین تفاوت این فرش با فرش های رایج در این است که خیلی راحت با لباسشویی شسته می شود. دلیل این موضوع هم الیافی است که برای بافت فرش به کار می رود. بنابراین شما می توانید چند بار در سال فرش را شسته و نگرانی در مورد نو ماندن فرش یا از بین نرفتن رنگ ها نخواهید داشت.

مطلب پیشنهادی: نگهداری از فرش، چطوری عمرش زیاد میشه؟

تنوع طرح و اندازه بالا

ویژگی بعدی در این است که می توانید این فرش ها را در اندازه مختلف و با طرح دلخواه‌تان سفارش بدهید. در واقع دو لایه بودن فرش قابل شست و شو باعث می شود هر زمان از یک طرح خسته شدید، طرح جدید را بر روی پد زیرین بچسبانید. بنابراین می توان با کم ترین هزینه دکوراسیون‌تان را تغییر دهید. 

ویژگی های فیزیکی فرش قابل شست و شو

به خاطر وجود پد زیرین، فرش بدون لغزش بوده و هیچ حرکتی روی زمین نخواهد داشت. علاوه بر این می توان به ویژگی های:

  • بدون پرز
  • ضد حساسیت
  • آنتی باکتریال

بودن فرش اشاره کرد که برای کودکان و حیوانات خانگی مهم تلقی می شود.

فرش قابل شست و شوی مدما:

فرش مدما یک کالای ایرانی بوده که ثبت اختراع هم شده است. در واقع این برند با نگاه متفاوتی که به فرش داشته، توانسته قابلیت های جدیدی برای کاربرد فرش در دکوراسیون ایجاد نماید. معمولا عمر این فرش ها 5 تا 10 ساله بوده اما یک هفته مهلت تست فرش در منزل وجود دارد.

فرش قابل شست و شو مدما دارای یک سال گارانتی است.
 

“شما برای سفارش و خرید این مدل فرش می توانید با گروه فرش مدما در ارتباط باشید"

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه