دکوراسیون داخلی منزل کوچک | جذاب‌ترین ایده‌های 2024

دکوراسیون داخلی منزل کوچک | جذاب‌ترین ایده‌های 2024

به قلم: تحریریه چیدانه

قبلا درباره دکوراسیون داخلی منزل و روش های دیزاین خانه به طور کامل صحبت کرده‌ایم. اما در این مطلب به طور ویژه قصد داریم دکوراسیون داخلی منزل کوچک را بررسی کنیم. بسیاری از افراد که در خانه‌های کوچک ایرانی زندگی می‌کنند، دغدغه چیدمان وسایل و دکوراسیون همیشه ذهنشان را درگیر می‌‎کند. از آنجایی که فضای موجود در این خانه‌های ایرانی محدود است، امکان استفاده از هر وسیله و چیدمانی ممکن نیست و حتی برای نگهداری وسایل مختلف در آشپزخانه و کمدها هم دچار مشکل می‌شوند. در ادامه می‌خواهیم درباره اصول دکوراسیون منزل کوچک حرف بزنیم و 12 دکوراسیون خانه‌های کوچک ایرانی را معرفی کنیم تا با ایده‌های دکوراسیونی بیشتری برای خانه‌های نقلی آشنا شوید. با مراجعه به مطلب‌های منتشر شده هر تور خانه گردی اطلاعات کاملتر و با عکس‌های بیشتری در دسترس شما قرار می‌گیرد.

chidaneh ad banner

دکوراسیون منزل کوچک

طراحی و دکوراسیون خانه های کوچک

برای اینکه بتوانیم در خانه‌های کوچک امروزی راحت‌تر زندگی کنیم، لازم است با برخی اصول طراحی و تکنیک‌های چیدمان منزل کوچک آشنایی داشته باشیم و آن‌ها را متناسب با شرایط منزل‌مان به کار ببریم. در یک خانه کوچک به تناسب نقشه خانه احتمالا اتاق خواب‌ها، پذیرایی، آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی نیز کوچک هستند. بعضی از طراحان خانه را تک‌خوابه یا بدون اتاق خواب طراحی می‌کنند تا پذیرایی و نشیمن بزرگ‌تر باشد. بعضی نیز پذیرایی را متوسط یا کوچک در نظر می‌گیرند تا نقشه خانه دوخوابه باشد. در هر صورت هر خانه‌ی متراژ پایینی شرایط خاص خودش را دارد و باید چیدمان و دکوراسیون آن اصولی و با فکر انجام شود. نکاتی که در ادامه بیان می‌کنیم می‌تواند در زمینه دکوراسیون منزل کوچک برایتان مفید باشد.

دکوراسیون پذیرایی نقلی

دکوراسیون داخلی منزل کوچک با پذیرایی نقلی

در دکوراسیون خانه با پذیرایی کوچک بهتر است حواستان را جمع کنید تا خانه پر از وسایل بی‌استفاده و اصلاحاً تیر و تخته نشود. مثلا اگر پذیرایی کوچک منزل‌تان ظرفیت مبلمان 7 نفره را ندارد، به خرید 3 نفره اکتفا کنید. آن را خوب و شکیل بچینید و اجازه بدهید خانه نفس بکشد. نور در فضاهای کوچک بسیار مهم است. اگر در پذیرایی پنجره ندارید حتما حواستان باشد که نور سالن را به خوبی تامین کنید. توجه داشته باشید که استفاده از رنگ‌های تیره در دکوراسیون خانه‌های کوچک چندان توصیه نمی‌شود. ایده های کاربردی و مفید بیشتر را در مطلب دکوراسیون پذیرایی کوچک بخوانید.

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

دکوراسیون منزل کوچک با آشپزخانه جمع و جور

آشپزخانه فضایی بسیار کاربردی و پر استفاده است. بنابراین ممکن است کوچک بودن آن کمی زندگی را سخت و آسایش‌تان را کم کند. به همین دلیل است که چیدمان و دکوراسیون آشپزخانه کوچک اهمیت بیشتری نسبت به فضاهای دیگر دارد. پیشنهاد میکنیم ابتدا کمی عادت‌های زندگی‌تان را بررسی کنید و بر اساس میزان استفاده‌تان از آشپزخانه، این فضا را برای خودتان شخصی‌سازی کنید. مثلا اگر بیشتر غذاب حاضری و بیرونی می‌خورید، احتمالا یک آبچکان کناری متوسط برای‌تان کافی باشد و نیازی به آبچکان دیواری بالای سینک ندارید. بنابراین می‌توانید بالای سینک کابینت بسازید تا جای بیشتری در آشپزخانه کوچ‌تان داشته باشید. یا اگر غذاخوردن در آشپزخانه را ترجیح می‌دهید، می‌توانید کانتر را طوری طراحی کنید که بتوانید از آن به عنوان میز غذاخوری آشپزخانه نیز استفاده کنید.

در کنار توجه به کاربردی بودن حداکثری فضا، زیبایی را فراموش نکنید. برای طراحی فضاهای کوچک باید در انتخاب رنگ‌ها و بافت‌ها دقت بیشتری به خرج دهید. رنگ‌های تیره می‌توانند دکوراسیون داخلی منزل کوچک را کوچک‌تر و دلگیره جلوه دهند. ایده های بیشتر برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک را اینجا بخوانید.

 

دکوراسیون اتاق خواب کوچک

 دکوراسیون داخلی منزل کوچک با اتاق خواب‌های نقلی

در مورد دکوراسیون اتاق خواب کوچک می‌توانید از ایده‌هایی مثل تخت خواب تاشو و یا میز تحریر تاشو استفاده کنید. مدل‌های متنوع تختخواب‌های باکس دار نیز ایده خوبی برای اتاق خواب‌های کوچک هستند. زیرا می‌توانید بسیاری از وسایل‌تان را در باکس زیر تخت خواب جا بدهید. ایده های بیشتر برای دکوراسیون اتاق خواب کوچک را در این مطلب بخوانید.

منزل بدون اتاق خواب

دکوراسیون منزل کوچک بدون اتاق خواب

دکوراسیون خانه بدون اتاق خواب کمی چالش ‌برانگیز است. زیرا داشتن فضای خصوصی و در عین حال کافی در دکوراسیون منزل کوچک بدون اتاق خواب تقریبا غیر ممکن است. اما با استفاده از روش‌هایی مثل قراردادن پرده و پارتیشن برای تفکیک فضا، استفاده از مبلمان تختخواب شو برای راحتی بیشتر هنگام خواب و همچنین استفاده از آینه در بخش‌هایی از خانه برای بزرگ‌نمایی بیشتر فضا نیز می‌تواند شما را به یک دکوراسیون ایده‌آل نزدیک‌تر کند. ایده‌های بیشتر را اینجا بخوانید: 5 روش مناسب دکوراسیون خانه بدون اتاق خواب

دکوراسیون خانه کوچک تک خوابه

اولین پیشنهاد برای دکوراسیون منزل کوچک تک خوابه این است که اگر بیشتر از یک فرزند دارید، از تخت خواب‌های دو طبقه و حتی انواع تخت‌خواب‌ سه طبقه در فضای اتاق خواب استفاده کنید.

به طور کلی سعی کنید فضای خانه را روشن و دلباز نگه دارید، حریم خصوصی را با وسایلی مثل پرده و پارتیشن ایجاد کنید و توجه خاصی نیز به نورپردازی داشته باشید. روشن بودن فضاهای کوچک از دلگیر شدن فضا جلوگیری می‌کند.

دکوراسیون سرویس بهداشتی کوچک

دیزاین حمام و دستشویی کوچک در دکوراسیون داخلی منزل کوچک

در یک سرویس بهداشتی کوچک کاشی‌ها نقش مهمی پیدا می‌کنند. کاشی‌های تیره و شلوغ برای یک دستشویی حمام نقلی انتخاب خوبی نیستند. بهتر است به سراغ طرح‌های خلوت و روشن بروید. پیش از این در یک مطلب جداگانه به طور کامل ایده‌های کاربردی برای دیزاین سرویس بهداشتی کوچک را بررسی کرده‌ایم. این ایده‌ها را از دست ندهید.

دکوراسیون منزل کوچک: 12 ایده برای دکوراسیون منزل ایرانی

به نظر می رسد بهترین راه دریافت ایده برای دکوراسیون خانه کوچک ایرانی، تماشای نمونه های اجرا شده ایرانی است.

در ادامه می توانید نمونه‌های منتخب دکوراسیون خانه‌های کوچک ایرانی از میان تورهای خانه گردی چیدانه را ببینید.

آتنا طالقانی
منزل مسکونی
آتنا طالقانی

دکوراسیون خانه کوچک ایرانی شماره 1

  • متراژ فضا: 46 متر مربع
  • موقعیت شهر: تهران/ محله: غرب
  • تعداد اتاق خواب: یک خوابه
  • رنگ های غالب: طوسی و سفید

آتنا طالقانی
منزل مسکونی
آتنا طالقانی

آتنا طالقانی
منزل مسکونی
آتنا طالقانی

من در نظر داشتم بنا به بودجه کم، یک خانه مدرن و راحت طراحی و چیدمان کنم. شاید اگر بودجه ام بیشتر بود، دکوراسیون خانه متفاوت تر می شد. البته متراژ خانه هم در سبک چیدمان و خرید وسایل بسیار موثر بود. برای آنکه با مشکل کمبود فضا کنار بیایم، تخت خواب را در ارتفاع در نظر گرفتم، زیر آن یک انباری کوچک برای من و یک غار خلوت به وجود آمد. اپن آشپزخانه را کوتاه تر از ارتفاع قبلی کردیم و برای آشپزخانه نیمکتی ساختیم تا از اپن به جای میز غذاخوری استفاده کنیم.

عکس های بیشتر از این خانه ایرانی کوچک در تهران

سجاد یزدانی
خانه آقای نبی زاده
سجاد یزدانی

دکوراسیون داخلی منزل کوچک ایرانی شماره 2

  • متراژ فضا: 60 متر مربع
  • موقعیت شهر: تهران/ محله: شهرک اکباتان
  • تعداد اتاق خواب: یک خوابه
  • رنگ های غالب: سفید و آبی سرمه ای

سجاد یزدانی
خانه آقای نبی زاده
سجاد یزدانی

سجاد یزدانی
خانه آقای نبی زاده
سجاد یزدانی

از آنجایی که بیشتر ما در طول روز درگیر مشکلات کاری و گرفتاری های روزمره هستیم، من به شخصه برای آرامش پیدا کردن و رهایی از روزمرگی در خانه توانستم با کمی چیدمان و تغییر دکوراسیون و خرید یک سری لوازم و دست ساخته ها و نقاشی های خودم، اسباب آرامش و خلوتی و دنج بودن را برای خودم پیدا کنم. من به خاطر فضای محدود خانه نسبت به متراژ، برای خرید لوازم به ابعاد و اندازه وسایل دقت کردم به عنوان مثال برای مبلمان خانه یک کاناپه سه نفره و دو مبل تک نفره خریدم و کاناپه دو نفره را حذف کردم. با این شرایط فضای باز بیشتری در دکوراسیون داخلی منزل کوچک‌مان اختیار دارم.

عکس های بیشتر از این خانه در تهران

استودیو پر
عکاسی منزل مسکونی باغ فیض
استودیو پر

بازسازی دکوراسیون خانه ایرانی کوچک شماره 3

  • متراژ فضا: 85 متر مربع
  • موقعیت شهر: تهران/ محله: باغ فیض
  • تعداد اتاق خواب: دو خوابه
  • رنگ غالب: زرد و آبی

استودیو پر
عکاسی منزل مسکونی باغ فیض
استودیو پر

استودیو پر
عکاسی منزل مسکونی باغ فیض
استودیو پر

این مسئله چالش برانگیز بود که طراحی رنگ محور و فانتزی آشپزخانه و سایر فضاها، به سمت یک سانتی مانتالیزم بیهوده و غیر جدی حرکت نکند. علاوه بر این جانمایی تمامی لوازم و وسایل آشپزخانه در فضای کوچک ایرانی، آن چالش مهم دیگر بود(در فضای قبلی خانه قبل از بازسازی، مکان قرارگیری یخچال و ماشین ظرفشویی در نظر گرفته نشده بود). مبلمان و میز و صندلی ناهارخوری را از مدل ظریف انتخاب کردیم. همچنین استفاده از شلف هم توانسته است برای کمبود فضای خانه مناسب باشد و به کار آید.
انتخاب مدل های مدرن و بدون استفاده از تزیینات و دستگیره های حجیم برای مبلمان و صندلی ها می تواند از اشغال فضای اضافی در دکوراسیون خانه های کوچک جلوگیری کند.

مطلب منتشر شده: هزینه بازسازی خانه، مهکامه برای طراحی از رنگ ها استفاده کرده!

رسا قوام شهیدی
دکوراسیون خانه 60 متری
رسا قوام شهیدی

دکوراسیون خانه ایرانی کوچک شماره 4

  • متراژ فضا: 58 متر مربع
  • موقعیت استان: مشهد
  • تعداد اتاق خواب: یک خوابه
  • رنگ های غالب: بژ، کرم و خاکسری

رسا قوام شهیدی
دکوراسیون خانه 60 متری
رسا قوام شهیدی

رسا قوام شهیدی
دکوراسیون خانه 60 متری
رسا قوام شهیدی

شاید باورش سخت باشه این خانه 60 متری در ابتدا حتی کوچک تر از این بنظر می رسید؛ آشپزخانه ی کوچک با رنگ کابینت تیره، با کانتری که در جلو داشت، به هیچ وجه نمی‌تونستیم از فضای اون استفاده کنیم، برای همین اولین کاری که انجام دادیم کانتر و گچبری‌های قدیمی بالای آن را برداشتیم و میز غذاخوری را برای تفکیک فضای آشپزخانه و سالن قرار دادیم تا اینجوری هم سالن و خانه دلبازتر بنظر بیاد هم فضاها بصورت نرم تفکیک بشوند.

تصاویر بیشتر از این منزل ایرانی کوچک در مشهد

معین صالحی
خانه رنگی هنگامه پوستچیان
معین صالحی

رنگ زرد در دکوراسیون منزل ایرانی کوچک شماره 5

  • متراژ فضا: 95 متر مربع
  • موقعیت شهر: مشهد/ محله: احمد آباد ابوذر غفاری
  • تعداد اتاق خواب: دو خوابه
  • رنگ های غالب: زرد و خاکستری

معین صالحی
خانه رنگی هنگامه پوستچیان
معین صالحی

معین صالحی
خانه رنگی هنگامه پوستچیان
معین صالحی

ترکیب رنگی و سبک دکوراسیون خانه‌ی ایرانی ما صرفا به دلیل علاقه شخصی انتخاب شد. ما بیشتر به دنبال آرامش بودیم و ترجیح می دادیم حس خوب در خانه در حال چرخش باشد. برای خرید وسایل و هارمونی آنها پیگیر فروشگاه های مختلف بودیم تا بتوانیم آنها را به خوبی با هم چیدمان کنیم. فضای کوچک آشپزخانه یکی از مشکلاتی بود که برای چیدن وسایل و دکوراسیون آن با مشکل مواجه بودیم. متاسفانه به دلیل اجاره ای بودن محیط نتوانستیم کاری برای بهبود آن انجام دهیم. تا حد امکان از خرید وسایل اضافی جلوگیری کردیم. در دکوراسیون نشیمن اصلی وسایل اصلی مورد نیاز مانند مبلمان راحتی و میز غذاخوری وجود دارد و در کنار آنها از اکسسوری و وسایل دکوری و تزیینی استفاده شده است.

مطلب منتشر شده: رنگ زرد در دکوراسیون، خانه گرم و دلنشین هنگامه و محمد در مشهد!

استودیو پر
عکاسی منزل مسکونی سعادت آباد فرحزادی
استودیو پر

کاغد دیواری طرحدار در دکوراسیون منزل کوچک ایرانی خانه شماره 6

  • متراژ فضا: 110 متر مربع
  • موقعیت شهر: تهران/ محله: سعادت آباد
  • تعداد اتاق خواب: 2 خوابه
  • رنگ های غالب: طوسی، سفید، سرمه ای

استودیو پر
عکاسی منزل مسکونی سعادت آباد فرحزادی
استودیو پر

استودیو پر
عکاسی منزل مسکونی سعادت آباد فرحزادی
استودیو پر

ما تقریبا سه سال منتظر بودیم این خانه توسط پیمانکار تکمیل شود ولی متاسفانه متواری شدند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم خودمان طراحی داخلی را تکمیل کنیم. طرح کابینت، کمد دیواری اتاق خواب، دیوار تلویزیون و میز ناهار خوری به سلیقه خودمان انجام شده است. هزینه نصب کاغذ دیواری، کمد دیواری، کابینت، میز ناهارخوری و میز تلویزیون حدود 25 میلیون تومان تمام شد. چون به تازگی در این خانه ساکن شده ایم، هنوز تمام ایده هایمان را اجرا نکرده ایم. تلاش ما این بوده است که دکوراسیون داخلی منزل کوچک‌مان دلنشین و راحت باشد.

مطلب منتشر شده: کاغذ دیواری طرحدار در دکوراسیون خانه سمیه و مجید!

عرفان شریف نژاد: عکاس
عکاسی خانه شهر ری
عرفان شریف نژاد: عکاس

خانه های ایرانی کوچک، خانه شماره 7

  • متراژ فضا: 110 متر مربع
  • موقعیت شهر: تهران/ محله: ری
  • تعداد اتاق خواب: دو خوابه
  • رنگ های غالب: سفید، طوسی و سیاه

عرفان شریف نژاد: عکاس
عکاسی خانه شهر ری
عرفان شریف نژاد: عکاس

عرفان شریف نژاد: عکاس
عکاسی خانه شهر ری
عرفان شریف نژاد: عکاس

با توجه به علایق و باورهای خودمان سعی کردیم دکوراسیونی را طراحی کنیم که بتوانیم این علایق و باورهای ذهنی مان را در فضای داخلی خانه داشته باشیم و از آنجایی که طرفدار مینیمال بودن هستیم، این شد که از رنگ های خنثی و نوع وسایل کوچک استفاده کردیم. خانه شما دنیایی است که بخش زیادی از زمان زندگی را در آنجا می گذرانید، بنابراین بسیار مهم است که دکوراسیون و فضایی که در آن زندگی و استراحت کرده و زمانی را می گذارنید، نزدیکترین حالت ممکن به علایق، سلایق و باورهای شما داشته باشد، پس دکوراسیون و نوعی از طراحی داخلی را داشته باشید که این موارد را برایتان به ارمغان باورد و در این زمینه از کلیه کلیشه های موجود و گاها بازدارنده، دوری کنید.

مطلب منتشر شده: خانه های مدرن و زیبا، دکوراسیون یونیک با سلیقه فرزانه و علی!

خانه رنگارنگ

رنگ آبی در دکوراسیون داخلی منزل کوچک شماره 8

  • متراژ فضا : 111 متر مربع
  • موقعیت شهر: تبریز
  • تعداد اتاق خواب: دو خوابه
  • رنگ های غالب: طوسی و سرمه ای

خانه رنگارنگ

خانه رنگارنگ

فضای داخلی خانه ما به گونه ای طراحی شده که هم مدرن است و هم در عین حال برای قسمت پذیرایی از مهمان سعی شده فضایی نسبتا رسمی تر در عین مدرنی انتخاب و در نظر گرفته شود. رنگ طوسی رنگ مورد علاقه من است و به عنوان رنگ خنثی و رنگ کلاسیک می تواتم آن را با هر رنگی ست کنم، رنگ طوسی در ترکیب با رنگ سفید فضای ملایمی ایجاد می کند. من برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل کوچک‌مان به یک یا دو رنگ غالب نیاز داشتم تا بتواند به فضا روح داده و آن را زنده کند.

عکس های بیشتر از این منزل ایرانی در تبریز

علوی
دکوراسیون خانه من
علوی

تغییر دکوراسیون خانه کوچک ایرانی، خانه شماره 9

  • متراژ فضا: 105 متر مربع
  • موقعیت شهر: قم
  • تعداد اتاق خواب: 2 خوابه
  • رنگ های غالب: سفید، سیاه و طوسی

علوی
دکوراسیون خانه من
علوی

علوی
دکوراسیون خانه من
علوی

داستان از اینجا شروع شد که ما خانه خریده بودیم و دیگر نمی توانستیم برای خرید وسایلی که همیشه دلمان می خواست هزینه بالایی کنیم. علاقه ما دکوراسیون سبک مدرن و مینیمال بود و عاشق رنگ مشکی، طوسی و سفید. خودمان دست به کار شدیم. دست به کار فکر، تغییر، ایده، و بازسازی وسایلی که داشتیم. با یک پسر بچه بازیگوش بسیار کار سختی بود و واقعا طاقت فرسا! خانه ما مثل همه خانه های دیگر بود. کابینت ها به رنگ ناهماهنگ و کم جا با دستگیره های طلایی جیغ، درهای کمد و اتاق ها قهوه ای با دستگیره های شلوغ، به طور کلی رنگ قهوه ای بیشتر فضای خانه و اتاق ها را پوشانده بود.

مطلب منتشر شده: دکوراسیون خانه نویسنده، با گرمای رنگ آجری به انتخاب مریم!

امیر صادقی
عکاسی خانه ای با طراحی داخلی ایرانی در قلب تهران
امیر صادقی

دکوراسیون سنتی خانه ایرانی کوچک شماره 10

  • متراژ فضا: 61 متر مربع
  • موقعیت شهر: تهران/ محله: پارک شهر
  • تعداد اتاق خواب: یک خوابه
  • رنگ های غالب: قهوه ای و کرم

امیر صادقی
عکاسی خانه ای با طراحی داخلی ایرانی در قلب تهران
امیر صادقی

امیر صادقی
عکاسی خانه ای با طراحی داخلی ایرانی در قلب تهران
امیر صادقی

من عاشق معماری سنتی هستم، المان های آن را تا حدودی می شناسم و با سبک معماری آن آشنا هستم. ترکیب آجر و چوب و عناصری با گره چینی و سبک سنتی، کاشی لعابی فیروزه ای و کاغذ دیواری به ما آرامش می دهد. از طرفی خانه ما یک خوابه است و وسایلمان از از جمله کتابها بسیار زیاد بود. به همین دلیل تصمیم گرفتم فضاهایی را در اتاق نشیمن به کمد و کتابخانه اختصاص دهم و هزینه خرید کمد، ویترین، زیر تلویزیونی و … را صرف هنر و معماری داخلی خانه کنم.

مطلب منتشر شده: دکوراسیون سنتی، خانه سارا و حامد ایرانی تمام عیار است!

امیر صادقی
عکاسی خانه ی جذاب دلاوران
امیر صادقی

رنگ های روشن در دکوراسیون منزل کوچک شماره 11

  • متراژ فضا: 50 متر مربع
  • موقعیت شهر: تهران/ محله: محدوده دانشگاه علم و صنعت
  • تعداد اتاق خواب: یک خوابه
  • رنگ های غالب: رنگ های روشن

امیر صادقی
عکاسی خانه ی جذاب دلاوران
امیر صادقی

امیر صادقی
عکاسی خانه ی جذاب دلاوران
امیر صادقی

بسیاری از وسایل لازم برای خانه های ما باید در سایز مورد نیاز انتخاب شود و واقعا کاربردی باشد. فقط رفتن به بازار و خرید چیزی که دوست داریم و از آن خوشمان آمده کارساز نیست. ابتدا باید در نظر بگیریم وسیله ای که انتخاب می کنیم کاربردی باشد و نیازمند وجود آن وسیله در دکوراسیون خانه باشیم. البته در آپارتمان ما فضای زیادی وجود ندارد تا ریسک کنیم اما من خانه های بزرگ بسیاری را می بینیم که با وسایل اضافی بسیار کوچکتر به نظر می رسند و احساس راحتی و آرامش را از ساکنان خانه سلب می کنند.

مطلب منتشر شده: رنگ های روشن در دکوراسیون، خانه کوچک و مدرن نسیم و محمد!

شروین کرد
دکوراسیون خانه من
شروین کرد

دکوراسیون داخلی منزل کوچک ایرانی خانه شماره 12

  • متراژ فضا: 80 متر مربع
  • موقعیت شهر: بندرعباس
  • تعداد اتاق خواب: 2 خوابه
  • رنگ های غالب: سفید، آبی و لاجوردی

شروین کرد
دکوراسیون خانه من
شروین کرد

شروین کرد
دکوراسیون خانه من
شروین کرد

انتخاب رنگ آبی در دکوراسیون دمنزل کوچک ما، اولین چیزی است که توجه شما را به خود جلب می کند. در مطلب «خانه مدرن کوچک، شروین دکوراسیون لوکس و کم تزیینات‌تر را انتخاب کرده!» در رابطه با طراحی دکوراسیون داخلی این خانه خواندیم. صاحب این خانه برایمان گفت که ما این واحد را به دلیل خوش نقشه بودن خانه انتخاب کردیم و حدود یک سال برای پیدا کردن خانه مورد نظرمان وقت صرف کردیم. آن زمان خانه ما نوساز بود. ما اولین خانواده ای بودیم که در این خانه ساکن شدیم. خانه خام خام بود. ظاهرش با آن چیزی که در حال حاضر می بینید کاملا متفاوت بود و هیچ طراحی یا وسیله ای نداشت. ما در این خانه تغییرات زیادی انجام دادیم تا آنچه دوست داریم را از دل خانه بیرون بیاوریم.

عکس های بیشتر از دکوراسیو این منزل در بندعباس

در پایان:

در بخش تورهای خانه گردی چیدانه تنوع زیادی از دکوراسیون خانه های کوچک ایرانی وجود دارند که ایده های خوبی به شما می دهند. می توانید به پروفایل عکاس خانه ها بروید و تصاویر بیشتری از آنها را هم ببینید. تصاویر خانه طراحی شده خود را برای چیدانه ارسال کنید.

سوالات متداول در زمینه دکوراسیون منزل کوچک

بهترین سبک دکوراسیون خانه های کوچک چیست؟

برای دکوراسیون خانه های کوچک و نقلی بهتر است به سراغ سبک امروزی، مدرن و مینیمال بروید. سبک هایی که که تزیینات زیاد و رنگ های تیره دارند معمولا خانه را کوچک تر از چیزی که هست نشان می دهند.

رنگ مناسب دکوراسیون خانه های کوچک چه رنگی است؟

رنگ های خنثی و روشن تاثیر زیادی در بزرگ تر نشان دادن خانه های کوچک دارند. بهتر است رنگ های اصلی خانه را روشن و خنثی انتخاب کنید و برای رنگ های مکمل و تزیینی به سراغ رنگ های گرم و پر انرژی بروید.

منزل کوچک خود را چگونه چیدمان کنیم؟

برای چیدمان منزل کوچک باید از پر کردن خانه با وسایل غیر ضروری و زیاد دوری کنید. بهترین کار این است که وسایل خانه را بر اساس فرم و متراژ فضای منزل‌تان بخرید و از قبل برای هر وسیله‌ای که می‌خرید جای مناسبش را مشخص کرده بشید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه