Chidaneh.com placeholder image

تزیین پنجره آشپزخانه، 8 ایده ساده اما چشمگیر!

به قلم: تحریریه چیدانه

پنجره ی آشپزخانه یکی از نقاط کانونی آشپزخانه می باشد که در زیبایی ظاهر آشپزخانه نقش مهمی دارد شاید شما در فضای آشپزخانتان پنجره ای داشته باشید و دلتان بخواهد با کمک آن زیبایی دکوراسیون آشپزخانه تان را دو چندان کنید. برای زیبایی و تزیین پنجره ی آشپزخانه تان ایده های این مطلب از چیدانه را دنبال کنید.

تزیین پنجره آشپزخانه با رنگ کردن چارچوب ها

تزیین پنجره آشپزخانه: رنگ کردن چارچوب ها

برای تزیین پنجره آشپزخانه در کنار انتخاب یک پرده ی خاص و زیبا می توانید رنگ متماییزی برای چارچوب پنجره ی آشپزخانه تان انتخاب کنید، این رنگ متمایز باعث برجسته شدن پنجره ی شما در فضای آشپزخانتان می شود و ظاهر زیبایی به آن می بخشد.

تابلو فرش ریحان
تزیین پنجره آشپزخانه با انتخاب پرده خاص

تزیین پنجره آشپزخانه: انتخاب پرده خاص

با انتخاب یک پرده ی خاص می توانید ظاهر پنجره ی آشپزخانه ی خود را بیش از بیش زیبا کنید، توجه داشته باشید که پرده های گل دار و فانتزی معمولا ظاهر خاصی به فضای آشپزخانه ی شما می بخشد.

تزیین پنجره آشپزخانه با استفاده از گل و گیاه

تزیین پنجره آشپزخانه: استفاده از گل و گیاه

گل و گیاه یکی از بهترین انتخاب ها برای تزیین پنجره ی آشپزخانه می باشد که با کمک آن می توانید زیبایی و طراوت خاصی به فضای آشپزخانه ی خود ببخشید.

تزیین پنجره آشپزخانه با استفاده از آویزهای زینتی

تزیین پنجره آشپزخانه: استفاده از آویزهای زینتی

با استفاده از آویزهای زینتی همانند تصویر می توانید به سادگی پنجره ی آشپزخانه خود را تزیین کنید، این آویزهای زینتی را به سادگی می توانید خودتان بسازید و تزیین کم هزینه تری برای پنجره ی آشپزخانه ی خود داشته باشید.

تزیین پنجره آشپزخانه با استفاده از استیکرها

تزیین پنجره آشپزخانه: استفاده از استیکرها

با کمک استیکرها و یا نصب برچسب های شیشه مات کن فانتزی یکی دیگر از ایده های پر طرفدار تزیین پنجره ی آشپزخانه می باشد، مطلب نصب برچسب شیشه مات کن به آسانی! در زمینه نصب برچسب های شیشه مات کن به شما کمک خواهد کرد.

تزیین پنجره آشپزخانه با استفاده از میوه های خشک

تزیین پنجره آشپزخانه: استفاده از میوه های خشک

خشک کردن میوه ها و ادویه ها یکی از بامزه ترین کارها در فضای آشپزخانه است که با کمک آن ها و استفاده از طرح و رنگ های خاص آن می توانید پنجره ی آشپزخانه تان به سادگی تزیین کنید.

تزیین پنجره آشپزخانه با استفاده ازدکوری های ساده

تزیین پنجره آشپزخانه: استفاده ازدکوری های ساده

اگر قاب پنجره ی شما همانند تصویر طاقچه دار است با کمک چند دکوری ساده می توانید آن را به سادگی تزیین کنید. توجه داشته باشید که حتما طاقچه ی موجود ابعاد مناسبی برای قرار دادن لوازم دکوری داشته باشد.

تزیین پنجره آشپزخانه با استفاده از شیدهای چوبی

تزیین پنجره آشپزخانه: استفاده از شیدهای چوبی

با کمک شیدهای چوبی همانند تصویر علاوه بر ایجاد محرمیت در فضای آشپزخانه و کور کردن دید همسایه به سادگی می توانید ظاهری خاص و روستیک به دکوراسیون آشپزخانه تان ببخشید و همچنین پنجره ی آشپزخانه تان تزیین کنید.

اگر فکر می کنید که برای تزیین پنجره آشپزخانه نیاز به مشورت و راهنمایی دارید سری به مشاوره دکوراسیون چیدانه بزنید تا در کوتاه ترین زمان به بهترین جواب ها و راهنمایی ها برسید. 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه