Chidaneh.com placeholder image

رنگ فرش 2021، چی مد میشه؟

به قلم: تحریریه چیدانه

دوست دارید بدانید در سال 2021 چه فرش هایی مد می شوند؟ قطعا با قیمت ها و وضعیت اقتصادی امروز نمی توان انتظار تغییر دکوراسیون بر اساس مدهای روز را داشت! اما شاید بتوان برای کسانی که به دنبال خرید هستند و دکوراتورهایی که ایده های جدید را طراحی می کنند، راهنمایی خوبی در نظر گرفت. با ما و گروه فرش کیوان همراه باشید تا در این ویدیو رنگ فرش در سال 2021 را بررسی کنیم.

تابلو فرش ریحان

رنگ فرش 2021

فرش یکی از عناصر مهم در دکوراسیون است و به همین دلیل طرح و نقشش اهمیت زیادی پیدا می کند. از بین تنوع بالایی که در رنگ فرش ها وججود دارد این رنگ ها را می توانیم به عنوان ترندهای سال 2021 درنظر بگیریم.

  • فرش فیروزه ای
  • سبز نعنایی
  • صورتی
  • خردلی
  • قرمز

فیروزه ای و سبز نعنایی، رنگ فرش 2021

بین رنگ های ترند سال جدید، رنگ فیروزه ای و سبز نعنایی دیده می شوند. این رنگ ها تاثیر مثبتی در روحیه دارند. با استفاده از یک فرش آبی یا فیروزه ای اتاق پر از احساس راحتی و آرامش خواهد شد. 

فرش کیوان
مدل فرش مخملی رنگی
فرش کیوان

فرش صورتی، رنگ 2021

برای درخشندگی بیشتر، فرش رنگ صورتی گزینه مناسبی است مثلا می توانید از یک فرش با طیف رنگی صورتی یا سرخابی در اتاق خواب استفاده کنید.

فرش خردلی

اگر فضایی آرام و لذت بخش را ترجیح می دهید، ما طیف رنگ خردلی را به شما پیشنهاد می کنیم. این رنگ فرش می تواند گزینه مناسبی برای دکوراسیون آشپزخونه هم باشد. 

فرش کیوان
فرش دستباف پترن دار
فرش کیوان

قرمز، رنگ فرش 2021

در بین ترند های سال جدید، طیف رنگ قرمز نیز دیده می شود، رنگی که گرما و راحتی به محیط می بخشد. علاوه بر این، با رنگ های روشن و آرام به خوبی ترکیب شده که در کنار هم به طور منحصر به فردی، یک محیط لوکس و مجلل ایجاد می کند.

زرد و طلایی

و در نهایت به یکی از خاص ترین رنگ ها می رسیم: زرد و طیف طلایی. این رنگ ها که یادآور نور و انرژی مثبت در دکوراسیون هستند برای سبک های لوکس مناسب بوده و البته بهتر است به میزان کم در فرش به کار برده شوند.

“برای مشاهده انواع مدل فرش 2021 و سفارش با گروه فرش کیوان در ارتباط باشید"

مطالب پیشنهادی:

مجری: نیلوفر شهرامی | فیلمردار: محمدحسن جمالی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه