Chidaneh.com placeholder image

لوستر چوبی فانتزی، مدل‌هایی که برای هر فضایی مناسب‌اند!

به قلم: تحریریه چیدانه

نور محیط زندگی شما همواره یکی از قوی‌ترین پارامترها در ایجاد یک فضای نرمال و معقول است. طبیعتا برای نورپردازی هم از وسایلی نظیر لوستر بهره خواهیم برد که جنبه دکوری هم بنا به سبک دلخواه ما خواهد داشت. یکی از این مد‌ل‌ها، برگرفته از تلفیق چوب با المان‌‌های امروزی‌تر است که در اصلاح دکوراسیون به آن لوستر چوبی فانتزی گفته می‌شود. استفاده از چوب در این نوع از لوسترها می‌تواند منتقل کننده حسی از طبیعت باشد که گرمای خاصی به محیط منزل شما خواهد بخشید. در ادامه، ویدیویی از مدل‌های مختلف لوستر چوبی فانتزی با پارسیان چوب منجی را می‌توانید مشاهده کنید تا به انتخاب هماهنگ‌ترین نوع آن با محیط منزلتان کمک شایانی کرده باشید.

سرویس خواب بالسا

پارسیان چوب منجی
جدیدترین طرح‌های لوستر چوبی مدرن
پارسیان چوب منجی

پارسیان چوب منجی
جدیدترین طرح‌های لوستر چوبی مدرن
پارسیان چوب منجی

انتخاب انواع لوستر چوبی فانتزی

در انتخاب لوستر چوبی، علاوه بر کاربری فضا، باید به وسعت آن فضا نیز توجه کنید. لوستر دو طبقه به دلیل داشتن روشنایی بیش‌تر، محیط را روشن‌تر می‌کند، علاوه بر این از طریق سقف و بازتاب نور در فضا، کمک زیادی به پخش شدن روشنایی به صورت یکنواخت می‌کند. حالا اگر به نورپردازی ملایم‌تری احتیاج دارید، لوستر چوبی یک طبقه با شاخه‌های بیشتر، نورپردازی یکدستی می‌تواند ایجاد کند. 

مطالب مرتبط: انواع مدل لوستر چوبی، به چه دکوراسیونی میاد؟

پارسیان چوب منجی
جدیدترین طرح‌های لوستر چوبی مدرن
پارسیان چوب منجی

پارسیان چوب منجی
جدیدترین طرح‌های لوستر چوبی مدرن
پارسیان چوب منجی

انواع لوستر چوبی آشپزخانه

مدل‌های لوستر چوبی فانتزی تقریبا برای هر فضایی مناسب هستند. این لوسترها سبک‌شان با آن لوسترهایی که حباب سفید دارند و در سرپیچ چوبی جفت و جور می‌شوند؛ فرق دارد. اینها بیشتر سبک روستیک یا مدرن دارند. با اشکال فضایی زیبا که در جدیدترین ژورنال‌های دکوراسیون زیاد به چشم می‌خورند. این مدل‌های چوبی فانتزی جدید که طراحی زیبا و شیکی دارند، برای وسط آشپزخانه‌های مدرن خیلی زیبا هستند. خصوصا اگر یک میز غذاخوری وسط آشپزخانه دارید یا از کانتر برای صرف غذا استفاده می‌کنید، می‌توانید از مدل‌های فانتزی سه تایی و یا آویزهای کوچک‌تر بهره ببرید.

پارسیان چوب منجی
جدیدترین طرح‌های لوستر چوبی مدرن
پارسیان چوب منجی

پارسیان چوب منجی
لوستر 2طبقه مدرن چوبی مدل یلدا
پارسیان چوب منجی

لوستر چوبی فانتزی برای پذیرایی

سالن پذیرایی در خانه‌های ما همواره از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از وسایل زینتی و تزیینی برای جلوه زیباتر دکور پذیرایی در دستور کار تمام منازل قرار دارد. برای نورپردازی چنین محیطی هم باید از یک المان شیک و جذاب بهره ببریم. لوسترهای چوبی فانتزی در دکوراسیون خانه‌ها جای خود را باز کرده و صرفا در خانه‌ها مدل‌های برنجی را مشاهده نمی‌کنیم. این لوسترها برای هر سبکی مناسب هستند فقط کافسیت، مدل لوستر چوبی را متناسب با متراژ و میزان نورپردازی که می‌خواهید در پذیرایی داشته باشید انتخاب کنید.

مطالب مرتبط: آموزش ساخت انواع لوستر خانگی، لوستر چوبی یا لوستر کریستالی؟

پارسیان چوب منجی
طرح‌های جدید آباژور و کنارسالنی چوبی شیک
پارسیان چوب منجی

لوستر چوبی فانتزی اتاق خواب

نورپردازی اتاق خواب باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر روشنایی، زیبایی محیط را نیز بالا ببرد. اگر در اتاق‌تان وسیله‌ی چوبی دارید، لوسترهای چوبی فانتزی گزینه خوبی برای فضای شما هستند. این لوسترها، برای سبک اتاق خواب‌های کلاسیک نیز بسیار کاربرد دارند. در کنار استفاده از لوستر فانتزی چوبی، می‌توانید از آباژورهای چوبی نیز کمک بگیرید تا نورپردازی اتاق را تکمیل کنید.

برای خرید یا بررسی مدل‌های بیشتر لوستر چوبی فانتزی، سری به پروفایل پارسیان چوب منجی در چیدانه بزنید و نمونه محصولات آن‌ها را ببینید.

مطالب پیشنهادی: 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه