Chidaneh.com placeholder image

بوفه مدرن و شیک، انواع کلاسیک و شیشه‌‌ای در یک آلبوم!

به قلم: یاسمین ثریا

 

یادتان می‌آید دهه 60-70 و حتی قبل‌تر در هر خانه‌ای یک بوفه چوبی غول پیکر بود و خانم خانه تمام ظروف چینی و سرویس‌های پلوخوری مهمان‌اش را در آن می‌چید؟ حالا اوضاع فرق کرده! در آستانه سال 1400 که قرن عوض می‌شود؛ بیایید این مدل‌های بوفه مدرن را ببنیم. چوبی، شیشه‌های، فلزی و کلی مدل لوکس دیگر.
 

تابلو فرش ریحان
بوفه مدرن جدید و سفید
بوفه مدرن جدید چوبی
بوفه مدرن چوبی

این روزها چه بوفه های مد است؟

بوفه های مدرن مانند ان بوفه های قهوه ای عظیم الجثه چند سال پیش نیستند. همگی بدنه ای ظریف دارند و خوب در گوشه ای از خانه جفت و جور می شوند. 

بسته به این که چقدر وسیله دکوری دارید می‌توانید سایز و طبقات این بوفه های مدرن را تعیین کنید. اگر لوازم دکوری‌تان زیاد است آنها را فشرده نچینید و کمی فاصله دهید. برای این منظور یک جفت بوفه تهیه کنید.

انواع بوفه مدرن و شیک

بوفه های مدرن بیشتر حالت شیشه ای و رنگی دارند. ظرافت در آنها موج می‌زند و برای اتاق نشیمن خیلی شیک هستند.

  • بوفه مدرن چوبی
  • بوفه مدرن سفید
  • بوفه مدرن شیشه ای
  • بوفه مدرن کشیده
  • بوفه مدرن آیینه ای

 

می‌توانید رنگ بدنه بوفه های شیک و مدرن جدید را با تم مبلمان‌تان ست کنیدو مثلا یک بوفه سورمه ای و طلایی با مبلمان سورمه ای زیبا معرکه می‌شود.

انواع آیینه ای و چراغ دار این بوفه های مدرن برای آپارتمان‌های امروزی خیلی مناسب اند زیرا می‌توان با درخشش نورپردازی خانه در انها مدل‌های جذابی را ایجاد کرد و از تلالو کریستال‌ها و اشیای دکوری لوکس لذت برد.

بوفه مدرن خرید آینه ای
بوفه مدرن سفید

در پایان

حالا از میان این مدل‌های بوفه مدرن که نشان‌تان دادیم کدام را می‌پسندید؛ سری به اهالی فن چیدانه بزنید؛ نظر آنها را جویا شوید یا برای ثبت سفارش از ما کمک بگیرید.

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه