Chidaneh.com placeholder image

مدل کمد دیواری، کدومشون به دردم می خوره؟

به قلم: تحریریه چیدانه

یکی از مهم ترین دغدغه های بیشتر افراد در خانه، چگونگی رو به رویی با کمبود فضاست. به همین دلیل نیز راهکارهای مختلفی به کار گرفته می شود تا فضاهای ذخیره سازی وسایل در قسمت های مختلفی از خانه افزایش پیدا کنند. در این میان انواع کمدها نقشی اساسی خواهند داشت. کمدهای دیواری نیز در میان انواع کمدها با توجه به اشغال فضای کمتری از خانه و در عین حال فراهم سازی فضای ذخیره سازی حداکثری، به عنوان محبوب ترین و بهترین نوع کمدها شناخته می شود. در این مطلب از وب سایت چیدانه با شما هستیم تا با همراه برند دکوراسیون ست، به معرفی انواع مدل کمد دیواری این شرکت بپردازیم و شما را در انتخاب یک کمد دیواری مناسب یاری کنیم.

کمد دیواری

اسکای اسکرپر

راهنمای خرید کمد دیواری

برای اینکه بتوانید برای دکوراسیون منزل خود یک کمد دیواری مناسب خریداری کنید باید نکات متفاوتی را مد نظر قرار دهید. در وهله اول باید این را بدانید که مدل کمد دیواری شما باید با توجه به فضای خانه انتخاب شود. این یعنی طبیعتا کمد دیواری که در اتاق پذیرایی قرار دارد با مدل کمد دیواری اتاق خواب متفاوت خواهد بود.

برای انتخاب کمد دیواری خود باید به مسائل متفاوتی توجه داشته باشید. برای مثال، یراق آلات به کار رفته در کمد دیواری از اهمیت بسیار زیادی برقرار هستند. بنابراین پیش از خرید کمد دیواری حتما به دستگیره ها، ریل کمد دیواری و… توجه داشته باشید تا از کیفیت خوبی برخوردار باشند و به مرور زمان دچار آسیب و خرابی نشوند.

دکوراسیون ست
طراحی و ساخت کمد دیواری
دکوراسیون ست

طبیعتا جنس کمد دیواری نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. امروزه بسیاری از مدل های کمد دیواری که در بازار موجود هستند از متریال های بسیار متفاوتی ساخته می شوند که می توان آنها را شامل این موارد دانست:

  • کمد دیواری ام دی اف
  • کمد دیواری پی وی سی
  • کمد دیواری های گلاس

 بهتر است که در زمان خرید به کیفیت چوب کمد دیواری تان دقت کنید و متریالی را انتخاب کنید که بتوانید سال های سال از آن استفاده کنید. طبیعی است که چگونگی طراحی و ساخت کمد دیواری و همین طور نصب قطعات در کنار هم نیز تاثیر بسیار زیادی در طول عمر و استقامت کمد دیواری تان خواهد داشت.

دکوراسیون ست
طراحی و ساخت کمد دیواری
دکوراسیون ست

مدل کمد دیواری

در ادامه شما را با تعدادی از مدل کمد دیواری محصولات برند دکوراسیون ست آشنا می کنیم، محصولاتی که هر کدام با توجه به ویژگی های مخصوص به خود می توانند دست شما را برای انتخابی مناسب به مراتب بازتر بگذارند.

دکوراسیون ست
طراحی و ساخت کمد دیواری
دکوراسیون ست

مدل کمد دیواری پذیرایی

آوردن عبارت پذیرایی به این معنا نیست که شما نمی توانید این مدل کمد دیواری را برای فضاهای دیگری همچون اتاق خواب نیز استفاده کنید، بلکه ظاهر ساده و شکیل آن می تواند انتخاب خوبی برای دکوراسیون پذیرایی و نشیمن باشد. با داشتن این مدل کمد دیواری احتمالا دیگر دغدغه شلوغی بیش از حد فضا و یا تناسب نداشتن وسایل با کمد دیواری را نخواهید داشت.

شما می توانید برای تناسب هر چه بیشتر فضای اتاق خود، وسایلی همچون تخت خواب، مبلمان و… را با رنگ چوب میانی این مدل کمد دیواری ست کنید. با این کار فضای فکر شده تر و یکدست تری خواهید داشت. ناگفته نماند که استفاده حداکثری از رنگ روشن و براق در طراحی این مدل کمد دیواری می تواند در روشن تر و البته بزرگ تر نشان دادن خانه شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

دکوراسیون ست
طراحی و ساخت کمد دیواری
دکوراسیون ست

مدل کمد دیواری با آینه قدی

این نوع از کمد دیواری با رنگ قهوه ای خود می تواند فضای اتاق شما را گرم تر و دنج تر نشان دهد. فقط توصیه ای که برایتان داریم این است که برای وسایل دیگری همچون تخت خواب، میز و… نیز از چوبی با همین رنگ استفاده کنید تا فضا از یکدستی خارج نشود و شلخته و نامنظم به نظر نرسد.

این مدل از کمد دیواری با داشتن یک آینه قدی، انتخاب بسیار درست و هوشمندانه ای خواهد بود، چرا که با داشتن آن می توانید با یک تیر دو نشان بزنید! در نتیجه دیگر نیازی به داشتن یک آینه اضافه در فضای اتاق نخواهید داشت.

دکوراسیون ست
طراحی و ساخت کمد دیواری چوبی
دکوراسیون ست

مدل کمد دیواری سرتاسری

این مدل از کمد دیواری در وهله اول با ظاهر کلاسیک و شیک خود انتخاب بسیار خوبی برای فضاهای کلاسیک خواهد بود. با این حال به لحاظ طراحی ساده آن می توان از این نوع کمد دیواری در فضاهای مدرن و معاصر نیز بهره گرفت. یکی از ویژگی های مهم این نوع کمد دیواری، تنوع طراحی در بخش های مختلف آن است. وجود دو کمد قدی مجزا در دو طرف این کمد دیواری، فضای مناسبی را برای قرارگیری و آویزان کردن لباس ها فراهم کرده است. در کنار این نیز قرارگیری 4 کشو در دو طرف نیز فضای ذخیره سازی خوبی برای قرار دادن سایر وسایل و لباس ها را فراهم کرده است.

در این میان نمی توان به وجود یک کمد دیواری دیگر با درب آینه ای اشاره نکرد! این کمد به عنوان یک بخش مهم در این طراحی، چنین مجموعه ای را به تکامل رسانده است. در نهایت نیز می توان به کمدهای کوچک بالای این مدل کمد دیواری نیز اشاره کرد. بنابراین اگر به دنبال یک فضای طبقه بندی و ذخیره سازی مناسب و تمام و کمالی برای خانه خود می گردید، چنین مدل هایی، انتخاب های ایده آلی خواهند بود.

دکوراسیون ست
طراحی و ساخت کمد دیواری
دکوراسیون ست

مدل کمد دیواری با قفسه

این مدل کمد دیواری مخصوص کسانی است که علاوه بر آن که ترجیح می دهند وسایل خود را به صورت طبقه بندی شده ای در کمد و دور از چشم قرار دهند، دلشان می خواهد که برخی از وسایل تزئینی و یا مورد علاقه خود را نیز داخل قفسه ها چیدمان کنند و آنها را دائما در معرض دید خود داشته باشند. ناگفته نماند که استفاده از رنگ سفید در طراحی این کمد دیواری می تواند آن را به انتخاب بسیار خوبی برای فضاهای کوچک و تاریک تبدیل کند.

دکوراسیون ست
طراحی و ساخت کمد دیواری شیشه ای
دکوراسیون ست

مدل کمد دیواری با آینه سرتاسری

این مدل از کمد دیواری را می توان از چند نظر، انتخابی ایده آل برای خانه های کوچک و البته کم نور دانست! در وهله اول استفاده از رنگ روشن در طراحی این کمد، موجب روشن تر و بزرگ تر دیده شدن اتاق خواهد شد. در کنار این نیز استفاده سرتاسری از آینه می تواند موجب انعکاس نور در فضا و همین طور بزرگ تر نشان دادن آن شود. به همین دلیل نیز ترکیب این دو ویژگی در کنار هم، این مدل کمد دیواری را به انتخابی هوشمندانه و ایده آل تبدیل کرده است. در کنار این نیز وجود شلف در دیواره کناری کمد دیواری، سطوح و فضاهای ذخیره سازی کاربردی و مناسبی را برای شما فراهم کرده است. 

دکوراسیون ست
طراحی و ساخت کمد دیواری
دکوراسیون ست

درباره دکوراسیون ست

گروه دکوراسیون ست با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه تولید انواع کابینت، کمد دیواری های گلاس، ام دی اف، اجرای صفحات کورین و کوارتز، سقف کناف و نورپردازی و… محصولاتی باکیفیت و متنوع را به مشتریان خود ارائه می کنند.

از آنجایی که محصولات این برند بدون هیچ واسطه ای به دست مشتریان می رسد، شما می توانید آنها را با قیمت های به مراتب پایین تری از سایر برندها تهیه نمایید. این برند با داشتن دستگاه هایی پیشرفته، محصولاتی را تولید می کنند که از نظر کیفیت از جایگاه بسیار خوبی برخوردار هستند. لازم به ذکر است که محصولات گروه دکوراسیون ست، همگی از ضمانت برخوردار هستند.

در نهایت نیز باید اشاره کنیم که گروه دکوراسیون ست در زمینه معماری فضاهای اداری، تجاری، مسکونی، بازسازی و… میز فعالیت دارد و با به کارگیری مهندسان مجرب و در نظر گرفتن بودجه مشتریان خود به ارائه بهترین ایده ها به آنها می پردازد.  

برای دیدن سایر محصولات، به پروفایل این شرکت سر بزنید!

شما می توانید این مطالب را نیز مطالعه کنید:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه