Chidaneh.com placeholder image

چرا کاربرد کناف در بازسازی یک راهکار معجزه‌گر است؟

به قلم: مژگان احمدی

این مقاله از چیدانه را می‌خواهیم به موضوع کاربرد کناف در بازسازی اختصاص دهیم. می‌خواهیم با همراهی متخصصین در شرکت آرک لوتوس به طور کاملا اختصاصی برایتان بگوییم که در فرآیند بازسازی منزل، می‌توانید از خدمات و محصولات کناف چه استفاده‌هایی نمایید. اگر شما هم کناف را فقط با سقف کاذب می‌شناسید، اگر شما هم کنجکاو هستید تا کاربردهای کناف در بازسازی را بدانید، اگر سوال‌هایی درباره کناف کاری و هزینه‌های آن دارید و یا اگر به زودی قرار است منزل‌تان را بازسازی کنید این مقاله برای شماست. حتی اگر همین حالا وقت کافی برای خواندنش را ندارید آن را ذخیره کرده و در فرصت مناسب بخوانید. اما به هیچ عنوان خواندن این مقاله و تماشای نمونه تصاویر بازسازی با محصولات کناف در آن را از دست ندهید. ضرر می‌کنید!

بازسازی منزل با کناف

بازسازی منزل چگونه انجام می‌شود؟

اولین قدم در بازسازی منزل مسکونی از نظر ما مشخص کردن سقف واقعی بودجه و لیست نمودن کارهای ضروری برای انجام بازسازی است. بعد از انجام این مرحله لازم است تا هزینه‌های بازسازی خانه را از روی لیست کارهای ضروری که برای بازسازی تهیه کرده‌اید ‌تخمین بزنید. در این مرحله باید توجه داشته باشید که تقریبا در همه‌ی موارد هزینه‌ی واقعی بازسازی بیشتر از هزینه‌ی تخمینی شما خواهد بود. پس باید از نظر بودجه این آمادگی را داشته باشید!

تابلو فرش ریحان

چرا؟ به دلیل هزینه‌های جانبی در هر مرحله شامل دستمزد‌ استادکارها، خرید‌های جانبی مثل باربری یا جمع کردن نخاله‌ها، هزینه کارهای احتمالی از قلم افتاده، هزینه‌های رفت و آمد برای کارگرها که اجتناب ناپذیر و گاها ضروری نیز هستند.

بازسازی خانه با کناف

چه باید کرد؟

در این مرحله لازم و ضروری است که لیست کارها برای بازسازی خانه را اولویت‌بندی کنید. مطمئن باشید که  این کار بهترین روش بازسازی است که می‌توانید انجام دهید.

به چه صورت؟

به این صورت که ابتدا کارهایی را برای انجام دادن در اولویت قرار دهید که بعد از تمام شدن بازسازی خانه بیشترین تغییر را در ظاهر آن ایجاد می‌کنند. در این مرحله از فرآیند بازسازی است که استفاده از محصولات و خدمات کناف می‌توانند به کمک شما بیایند. بازسازی منزل با کناف یک راهکار معجزه‌گر است!

کاربرد کناف در بازسازی از صفر تا صد

معمولا هر کسی که به دنبال بازسازی منزل است، دلش می‌خواهد این کار را خیلی سریع و با کمترین دردسر انجام دهد. چون معمولا کلمه‌ی بازسازی تداعی کننده‌ی کثیف‌کاری، حجم انبوهی از نخاله و نیاز به بنایی است. ممکن است فکر کنید که باید آجر آجر دیوار بچینید تا فقط یک دیوار ساده داشته باشید! می‌ارزد؟

شاید باورش سخت باشد که بتوانید بدون هیچ یک از این دردسرها، دیوار ساده هیچ، تغییرات اساسی دیگر انجام دهید و این کارها فقط با محصولات کناف ممکن است. چرا که سرعت بالای ساخت و ساز و همچنین به حداقل رساندن کثیف کاری و رفت آمد بنّا در منزل اولین و بدیهی‌ترین امتیازی‌ست که با استفاده از محصولات کناف نصیبتان می‌شود.

هزینه بازسازی منزل

با استفاده از کناف در بازسازی هزینه ها کاهش می یابد

اگر در لیستی که برای بازسازی خانه تهیه کرده‌اید کارهایی مثل لوله‌کشی پکیج که حجم تخریب بالایی دارد وجود ندارد، خوشحال باشید که کارتان بسیار ساده‌تر است. چون در این صورت مهم ترین هزینه های بازسازی را می‌توان یک جورهایی همان هزینه اجرای کناف دانست که می‌تواند بیشترین تغییر را برایتان به ارمغان بیاورد. در ادامه با همراهی متخصصین در شرکت آرک لوتوس به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید با استفاده از محصولات کناف در بازسازی، منزلتان را متحول کنید.

بازسازی منزل با سقف کناف

بازسازی منزل با سقف کاذب کناف

بازسازی سقف منزل در عمل یکی از رایج‌ترین کاربردهای کناف در بازسازی است. سقف دکوراتیو کناف این قابلیت را دارد تا حال و هوای خانه‌ی شما را کاملا تغییر دهد.

طراحی سقف کناف این امکان را به شما می‌دهد تا فضای بزرگ نشیمن خانه را از نظر بصری به چند ناحیه مجزا تقسیم کنید. مثلا طراحی سقف نشیمن، طراحی سقف بالای میز ناهار خوری و یا طراحی سقف سالن پذیرایی.

علاوه بر این قابلیت نورپردازی در سقف دکوراتیو، استفاده از محصولات کناف باعث می‌شود تا بتوانید خیلی راحت نور محیط خانه را تامین کنید و از نورپردازی دکوراتیو شامل لامپ‌های هالوژن و نورهای شلنگی مخفی نیز در طراحی دکوراسیون بهره‌مند شوید.

نصاب‌های شرکت آرک لوتوس می‌توانند بعد از بازدید از خانه‌ی شما سقف خانه را متناسب با نیازهایتان طراحی کنند. انواع مدل سقف کناف پله‌ای، سقف کناف دایره‌ای، سقف کناف منحنی و یا سقف کناف شش ضلعی از جمله نمونه‌هایی هستند که می‌توانید در طراحی سقف منزل خود به کار ببرید.

در مقاله “اجرای سقف دکوراتیو، مطمئن هستید که همه چیز را می‌دانید؟" که پیش از این در چیدانه منتشر شده خیلی کامل و مفصل به انواع مدل های سقف دکوراتیو هال، مدل های سقف دکوراتیو پذیرایی، مدل های سقف دکوراتیو آشپزخانه، مدل های سقف دکوراتیو اتاق خواب و همچنین چگونگی محاسبه هزینه اجرای سقف دکوراتیو پرداختیم. پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را نیز سر فرصت بخوانید و تصاویر گردآوری شده در آن را ببینید. حتما در پیدا کردن ایده برای بازسازی خانه به شما کمک خواهد کرد.

بازسازی دیوار منزل

بازسازی دیوار منزل با کناف

ما فکر می‌کنیم که بعد از بازسازی سقف خانه با کناف، بیشترین کاربرد را بازسازی دیوار خانه دارد. چرا که می‌تواند بیشترین تغییرات را در نوسازی خانه به وجود آورد. با استفاده از محصولات کناف نه تنها می‌توان دیوارهای قدیمی خانه را به زیباترین شکل ممکن پوشش داد، بلکه می‌توان دیوارهای جدیدی را نیز به نقشه‌ی داخلی خانه اضافه نمود. از آنجایی که کناف این امکان را به شما می‌دهد تا در نهایت آن را با هر چیزی مثل نقاشی و رنگ‌آمیزی، پتینه کاری، کاغذ دیواری، آینه کاری و حتی آجر دکوراتیو کاور نمایید، دست‌تان را در بازسازی و طراحی داخلی خانه بسیار باز می‌گذارد.

دیوار پشت تلویزیون یکی از محبوب‌ترین نقاطی است که اغلب با کناف طراحی می‌شود. احتمالا پیش از این نیز نمونه‌های زیادی را دیده‌اید که نمی‌دانستید با چه متریالی طراحی و اجرا شده‌اند!

بازسازی دیوار خانه

به طور کلی می‌توان هر دیواری را با محصولات کناف به صورت‌های مختلف طراحی کرد. باکس‌های توخالی یکی از رایج‌ترین روش‌های طراحی دیوار با کناف هستند که اغلب برای نورپردازی و  قرار دادن وسایل دکوری مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین طراحی به صورت منحنی و حتی طراحی با احجام پیچیده نیز برای کناف کاری دیوار امکان‌پذیر است و هیچ محدودیتی در این زمینه در اجرای کناف وجود ندارد.

طراحی دیوار کناف

دیوار جداکننده کناف یعنی طراحی دیوار کناف به عنوان پارتیشن نیز یک کاربرد کناف در بازسازی است که نه تنها جنبه‌ی زیبایی دارد، بلکه کاربردی هم هست. به عنوان مثال شما می‌توانید خیلی راحت بخشی از اتاق پذیرایی و هال را به کمک دیوار ساده کناف و یا دیوار دکوراتیو کناف از یکدیگر جدا کنید.

بازسازی شومینه خانه

کاربرد کناف در بازسازی شومینه

یکی دیگر از کاربردهای کناف در بازسازی منزل، بازسازی شومینه با کناف است که کم‌تر مورد توجه قرار می‌گیرد. یکی از دلایل این کم‌توجهی احساس خطر و آسیب رسیدن به کناف در صورت روشن بودن شومینه می‌باشد که خب منطقی است.

اولا در بسیاری از موارد می‌توان با یک طراحی درست و اصولی این مشکل را حل نمود. دوم اینکه خیلی وقت‌ها می‌توان از شومینه تنها به عنوان یک المان دکوراتیو استفاده نمود، نه یک عنصرکاربردی. شما می توانید اجرای چنین دیوارهایی را به نصاب های شرکت آرک لوتوس بسپارید.

در تصویر بالا نمونه‌ای از فضای دنج بازسازی شده با شومینه تزئینی نشان داده شده است.

مشخص است که با کاربرد کناف در بازسازی چگونه می‌توان المان‌های بسیار خلاقانه‌ای را طراحی و اجرا کرد. قرار گرفتن این المان‌ها در کنار یکدیگر در نهایت تغییرات قابل توجهی را در خانه به جود می‌آورند.
 

 

کاربرد کناف در بازسازی

کلام آخر:

در این مقاله از چیدانه سعی نمودیم تا با همراهی متخصصین در شرکت آرک لوتوس به موضوع کاربرد کناف در بازسازی بپردازیم. حالا دیگر با خواندن این مقاله خوب می‌دانید که برای تغییر در کدام یک از بخش‌های بازسازی خانه می‌توانید به فکر استفاده از محصولات و خدمات کناف باشید. در نتیجه با دانش و آگاهی بیشتری نسبت به اجرای این خدمات در هنگام بازسازی خانه اقدام خواهید کرد.

آیا سوالاتی درباره درخواست نصاب کناف دارید؟ خواندن مقاله‌ی “درخواست نصاب کناف، پاسخ به 4 سوال بسیار رایج" را به شما توصیه می‌کنیم. کارشناسان در شرکت آرک لوتوس پیش از این به 4 سوال بسیار رایج مخاطبان چیدانه درباره درخواست نصاب کناف پاسخ داده‌اند.

 اگر بعد از خواندن این مقاله ایده‌های جدید یا سوالات دیگری در ذهن‌تان به وجود آمده که فکر می‌کنید نیاز به مشاوره و مشورت دارند، می‌توانید همین حالا با متخصصین و کارشناسان در شرکت آرک لوتوس ارتباط برقرار کنید.

پس همین حالا به وبسایت شرکت آرک لوتوس بروید و راهنمایی‌های بیشتری از متخصصین این برند دریافت کنید (لطفا همین جا کلیک کنید)

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
نرگس دهشکار در تاریخ 07 خرداد 1397
فضای پذیراییتان زیباست.

ثبت دیدگاه