رنگ بنفش با چه رنگ‌هایی ست می‌شود؟

رنگ بنفش با چه رنگ‌هایی ست می‌شود؟

به قلم: تحریریه چیدانه

رنگ بنفش یکی از پرطرفدارترین رنگ‌هایی است که هر بیننده ای را به خود جذب می کند. همچنین ترکیب آن با سایر رنگ ها در فضای دکوراسیون می تواند ظاهر متفاوتی را به فضای دکوراسیون شما ببخشد. به همین منظور در این مطلب از چیدانه می خواهیم پاسخ سوال یکی از همراهان چیدانه در رابطه با اینکه ست کردن رنگ بنفش با سایر رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی را با شما در میان بگذاریم. شاید این سوال دغدغه شما عزیزان هم باشد. پس با ما همراه باشید تا در ادامه به این سوال: “رنگ بنفش با چه رنگ‌هایی ست می‌شود؟" پاسخ دهیم.

رنگ بنفش با چه رنگ‌هایی ست می‌شود؟

تابلو فرش ریحان

رنگ بنفش با چه رنگ‌هایی ست می‌شود؟

سوال: مبلمان فضای نشیمن من بنفش رنگ است، قصد داریم برای مبلمانم کوسن تهیه کنیم. می خواستم بدونم رنگ بنفش با چه رنگ‌هایی ست می‌شود؟ لطفا راهنماییم کنید.
پاسخ: رنگ بنفش یکی از رنگ های خوش ترکیب و شاهانه و سلطنتی است که غالبا با بیشتر رنگ های طیف سرد و گرم ست می شود. بنفش، از ترکیب دو رنگ قرمز و آبی به میزان مساوی تشکیل می‌شود. پرطرفدارترن رنگ هایی که می توان با رنگ بنفش آن ها را ست کنید رنگ‌هایی مثل: قرمز یاقوتی، زرشکی، سبز تیره، نارنجی، آبی ملایم، بژ، خردلی، قهوه‌ای، صورتی و ترکیب رنگ بنفش با تونالیته ای از سایر رنگ های بنفش است.

مطلب پیشنهادی: رنگ بنفش بادمجانی؛ ست این 6 رنگ هیجان‌انگیز در دکوراسیون!

رنگ های زرد و یا طلایی نیز از رنگ‌های مکمل رنگ بنفش هستند. رنگ زرد با ایجاد تضاد، جلوه خیره‌کننده‌ای به مبلمان دکوراسیون شما می‌دهد. بنابراین در دکوراسیون داخلی نشیمن؛ کوسن زرد رنگ به راحتی با مبلمان بنفش، ست می‌شود. همچنین از ترکیب رنگ بنفش در طراحی داخلی منزل خود با رنگ‌های خنثی مانند خاکستری و سفید نیز غفلت نکنید.

رنگ بنفش با چه رنگ‌هایی ست میشود؟

در انتها

از آنجا که رنگ بنفش یکی از جذاب ترین رنگ ها در دکوراسیون داخلی است، در این مطلب به پاسخ سوال یکی از علاقه‌مندان دکوراسیون داخلی پرداختیم. ​اگر به دنبال طراحی منحصر به فرد برای دکوراسیون داخلی منزلتان هستید، پیشنهاد می کنم شما هم سوالات خود را با اهالی فن و مشاوران ما در چیدانه مطرح کنید.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
M در تاریخ 20 تیر 1402
سلام امکان داره از مبل هزارپا بیاد ؟؟ ممنون میشم جواب بدید

ثبت دیدگاه