Chidaneh.com placeholder image

طراحی پارچه و فرش، جدیدترین مدل ها

به قلم: گلنار

تا حالا برای شما هم پیش آمده یک طرح یا نقاشی را در جایی ببینید و به این فکر کنید که می توانید از آن کاربردی دیری جز تابلو در دکوراسیون منزلتان تعریف کنید؟ ما به همراهی گروه سپیده صاحبدل این امکان را فراهم کرده ایم تا بتوانید هر طرح و نقشی را برای مبلمان، فرش و وسایل مختلف سفارش دهید.

طراحی پارچه دستی و دیجیتال

این آثار هم به صورت دستی و هم به صورت دیجیتال انجام می شوند و از تنوع بسیار بالایی برخوردارند. در کنار همه این موارد، این آثار در طراحی مبل، کوسن، فرش و حتی تابلو فرش قابل اجراست.

سرویس خواب بالسا

طراح فرش سپیده صاحبدل
طراحی خاص و مدرن مبلمان
طراح فرش سپیده صاحبدل

پارچه دستی و دیجیتال در دکوراسیون

یکی از مهم ترین ویژگی های این آثار هنری، این است که به راحتی با سبک دکوراسیون امروزی و مدرن ترکیب می شوند. این موضوع به دلیل سبک کارها و همین طور ترکیب رنگی آن هاست. به طور مثال فرش ها و کوسن ها در کنار مبلمان با رنگ خنثی به خوبی ست می شوند و یا مبل های تکی می توانند در گوشه ای دنج چیدمان گردند. 

طراح فرش سپیده صاحبدل
مدل های طراحی فرش فانتزی و خاص
طراح فرش سپیده صاحبدل

طراحی فرش

فرش هایی که با این تکنیک ها طراحی و بافته می شوند تنوع بسیار زیادی دارند. در طراحی آن ها از تایپوگرافی، نقاشی و همچنین طرح های مدرن و وینتیج الهام گردفته می شود. 

برند خانم سپیده صاحبدل با تنوع بالایی در انواع فرش، کالای خواب، کوسن، مبلمان، تابلو فرش و ….. طراحی و تولید می شوند که محدودیتی هم در طرح و رنگ و سایز محصولات وجود ندارد.

“برای مشاهده مدل های بیشتر و سفارش با گروه سپیده صاحبدل در ارتباط باشید"

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه