Chidaneh.com placeholder image

چیدمان خاص منزل، 3 ایده کاربردی + ویدیو

به قلم: گلنار

در سری مطالب شوروم گردی چیدانه، همواره سعی داریم تا یک راهنمای خرید کامل و جامع را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای رسیدن به این هدف، به گالری ها و شوروم های مختلف رفته تا بتوانیم انواع محصولات و وسایل را از نزدیک به شما نشان داده و در مورد خصوصیات، ویژگی ها، قیمت ها و هر آنچه که برای یک خرید خوب نیاز دارید صحبت کنیم. در این قسمت همراه ما باشید تا به همراهی گروه طراحان دیمان، چیدمان خاص خانه را بررسی نماییم.

 

تابلو فرش ریحان

چیدمان خاص منزل

خیلی از ما علاقه داریم که دکوراسیون خانه‌مان را متفاوت و جسورانه چیدمان کنیم اما ممکن است ایده یا راه حل مناسب را پیدا نکنیم. در این ویدیو با سه ترفند ساده می توانیم یک دکوراسیون جسورانه داشته باشیم. 

طراحان دیمان
مبلمان چستر
طراحان دیمان

ترکیب متریال های مختلف برای چیدمان خاص

یکی از ایده های ساده برای رسیدن به چیدمان خاص منزل، از کنار هم قرار دادن متریال های مختلف به وجود می آید. به طور مثال اگر مبلمان چوبی انتخاب کرده اید، لازم تپنیست حتما سایر وسایل و اکسسوری ها را نیز چوبی انتخاب کنید. می توانید از فلز، شیشه و حتی دکوری های سفالی در کنار چوب بهره ببرید. مسلما برای انجام این کار برای یک هارمونی و هماهنگی بین این مترال های متفاوت ایجاد نمایید، اما بدانید که این کار شدنی است.

طراحان دیمان
مبلمان چستر
طراحان دیمان

تلفیق سبک های دکوراسیون در چیدمان خاص

یکی دیگر از راه هایی که می توانید به یک چیدمان خاص و جسورانه برای خانه‌تان برسید این است که از تلفیق سبک های مختلف استفاده نمایید. البته که ابن راه هم نیاز به ایجاد هماهنگی بین وسایل مختلف را دارد تا هر کدام ساز خود را نزنند، اما می توان با دیدن نمونه های خوب و کمی دقت آن را عملی کرد. به عنوان مثال اگر از یک کاناپه چسستر مدرن در اتاق نشیمن استفاده می کنید، برای انتخاب کاناچه تک از مدل های وینتیج یا روستیک بهره ببرید. یا برای تزیین دیوار پشت مبل مدرن‌تان دیوارپوش های آجری را انتخاب نمایید. 

طراحان دیمان
مبلمان دیمان
طراحان دیمان

ترکیب وسایل با مدل های مختلف

آخرین ترفندی که می توانید برای داشتن چیدمان خاص منزل به کار ببرید، این است که سعی کنید از وسایل یا طرح و فرم مختلف در کنار هم استفاده کنید. به طور مثال برای میزغذاخوری لازم نیست که حتما صندلی های یک شکل را کنار هم بگذارید، می توانید از مدل صندلی های متفاوت، مانند تصویر بالا، استفاده نمایید.

“برای مشاهده نمونه های بیش تر به پروفایل طراحان دیمان مراجعه نمایید"

مطالب پیشنهادی:

مجری : طلوع حقیقت | فیلمبردار : امیر صادقی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه