Chidaneh.com placeholder image

وسایل سنتی برای خانه، مدل های مدرن تر رو دیدید؟

به قلم: آلاله جعفری فرد

در شوروم گردی ها ما سعی می کنیم به سراغ برندهای متفاوت در حیطه های مختلف برویم که هم از نظر قیمت و هم از نظر سبک و سلیقه راهنمای خوبی برای همه باشد. طبق روال همیشه قرار بر این است تا با هم به خرید برویم و تمامی مراحل طراحی و ساخت یک محصول و حتی نحوه شروع کار برند را بررسی نماییم. البته در کنار این موضوع، با هم یاد می گیریم که برای خرید باید به چه نکاتی دقت کنیم. پس؛ در این ویدیو با ما همراه باشید تا با هم به شوروم خورشید واقع درخیابان درکه رفته و مدل های جدیدی از صنایع چوبی را ببینیم.

خرید وسایل سنتی خانه از شوروم خورشید:

صنایع چوبی خورشید که از سال 1385 متولد شد، ابتدا با تولید یک آینه و شمعدان شکل گرفت و به دلیل استقبال زیاد، دست به تولید دیگر وسایل سنتی برای خانه زد. برای این کار از طراحی سنتی ایران و تلفیق سبک های معماری ایرانی و اسلامی در تمامی وسایل چوبی خانه استفاده کردند که بسیار متفاوت بود و باعث شد این طرح ها به سرعت در دل مردم جا پیدا کنند. برای هر چه زیبا تر کردن و خاص بودن کار ها ازتکنیک نقاشی گل مرغ و نقاشی پشت شیشه وام گرفته شده که تداعی کننده بناهای زیبای ایران زمین خواهند بود. تبدیل شدن این عناصر به وسایل سنتی خانه بسیار چشم گیر و ویژه است. البته که در این شوروم به غیر از کارهای سنتی طراحی های مدرن و آوانگارد زیادی هم موجود است که این تفاوت، خرید را برای همه مدل سلیقه راحت تر می کند. سعی کرده ام برایتان شوروم گردی متفاوتی را به تصویر بکشم.

چوب و هنر

ویژگی های خرید وسایل سنتی برای خانه از صنایع چوبی خورشید:

  • استفاده از کاشی خشتی های اصفهان در وسایل سنتی خانه مختلف که ایده بسیار خاص و متفاوتی بوده و باعث هرچه زیبا تر شدن کارها شده است.
  • نقاشی روی چوب، نقاشی پشت شیشه و ده ها تکنیک اصیل ایرانی دیگر که در بیش تر کارها استفاده شده است.
  • خاص بودن و متفاوت بودن وسایل سنتی خانه جز ویژگی اصلی این شوروم بود.
  • رنگ رزی خاص کارها که تماما سعی می شود از قلمو و با دست انجام شود و تا جای ممکنه از صنعتی بودن کارها جلوگیری شود.

 

" برای مشاهده نمونه های بیشتر به پروفایل مبلمان چوبی خورشید در چیدانه مراجعه کنید"

مطالب پیشنهادی:

اجرا: آلاله جعفری فرد | فیلمبردار: عرفان شریف نژاد

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه