Chidaneh.com placeholder image

مبلمان شناسنامه دار، از کجا بخریم؟

به قلم: فائزه میرسلطانی

تغییر دکوراسیون خانه و ایجاد حسی نو در منزلمان، برای همه ما یکی از تجربه‌های دوست داشتنی در زندگی است. چیدمانی که درخور سلیقه و روحیه اعضای خانواده باشد، بدون شک حال‌وهوایی دلچسب در فضای خانه منتشر می‌کند. همگی می‌دانیم که مبلمان و لوازم دکوراسیون تا چه اندازه در جلوه یک منزل تأثیرگذار است. برای طراحی چیدمان خانه‌های امروزی ایرانی، نیاز به محدوده‌ای وسیع از انتخاب‌ها داریم که علاوه بر زیبایی و شیک بودن، خیالمان را از بابت کیفیت راحت کند. در این مطلب از چیدانه با ما همراه شوید تا به کمک طراحان دیمان با چیدمان‌های خاص و جذاب منازل آشنا شویم.

طراحان دیمان
مبلمان دیمان
طراحان دیمان

قالیشویی ادیب

از کدام قسمت خانه برای تغییر شروع کنیم

وقتی از فضای تکراری خانه خسته شده‌اید یا به‌دنبال سبک جدیدی از دکوراسیون هستید، پیشنهاد می‌کنیم که در گام اول به سراغ مبلمان بروید. مبلمان شناسنامه چیدمان خانه و نماینده سلیقه اعضای یک خانه است که در انتخاب سبک و کیفیت آن باید بسیار دقت کنید. اگر فضای خانه‌ای به‌روز و اکسسوری‌هایی مدرن را انتخاب کرده‌اید، سراغ طرح‌های خاص بروید، اما اگر به فضاهای کلاسیک علاقمندید و زیبایی را در اصالت پیدا کرده‌اید، طرح‌های شیک و متنوعی از مبلمان برای انتخاب وجود دارد.

طراحان دیمان
مبلمان دیمان
طراحان دیمان

با اکسسوری‌های مبلمان و سایر لوازم چوبی تغییر خانه را تکمیل کنید

با انتخاب محصولات چوبی، دنیایی از انتخاب برای چیدمان منزل خواهید داشت. می‌توانید علاوه بر یک دست مبلمان برای سالن نشیمن، برای قسمت‌هایی از خانه که دیوار کوچکی دارد، یک یا دو مبل تک‌نفره خاص تهیه کنید و با قرار دادن کنسول یا یک میز کوچک چوبی در کنار آن و استفاده از یک آباژور زیبا، قسمتی دنج را در یک گوشه خانه خود پدید بیاورید.

طراحان دیمان
مبلمان دیمان
طراحان دیمان

در چیدمان این قسمت می‌توانید کمی از سبک اصلی خانه‌تان فاصله بگیرید و با انتخاب‌هایی خاص و مدرن، چیدمانی جسورانه پدید بیاورید. می‌توانید با نصب قابی از عکس مورد علاقه و نوستالژیک یا تابلویی زیبا به روی دیوار، خاص بودن این قسمت کوچک خانه را تکمیل کنید. اگر پا را فراتر بگذارید و دیوار این قسمت را با یک رنگ متفاوت از سایر دیوارهای منزل یا سبک خاصی از نماهای دیواری بپوشانید، این گوشه کوچک از سالن خانه را بیش از پیش دنج کرده‌اید و خودتان عاشق آن خواهید شد.

طراحان دیمان
مبلمان طراحان دیمان
طراحان دیمان

زیبایی و کیفیتی که در نگاه اول جلوه‌گر است

 انتخاب وسایلی که ماده اولیه با کیفیت در آن به کار برده شده، بسیار مهم است. وقتی سراغ مبلمان و محصولات چوبی می‌رویم، بدون شک استفاده از چوب مرغوب و پارچه‌های رنگارنگ با کیفیت، اولین نکته مهم در انتخاب این وسایل برای منزل است. صنعت مبلمان در حال حاضر در بین تولید کننده‌های ایرانی پیشرفت بسیاری داشته است و طراحی‌ها و کیفیت محصولات ایرانی در این صنعت، با نمونه‌های خارجی رقابت می‌کند.

طراحان دیمان
مبلمان دیمان
طراحان دیمان

گروه طراحان دیمان از مجموعه‌های پیشرو و به‌روز در طراحی و ساخت محصولات چوبی دست‌ساز است که توانسته است یک برند ایرانی را با بالاترین درجه کیفیت معرفی کند.

طراحان دیمان
مبلمان آبی
طراحان دیمان

اهمیت به جزییات کار شده در محصول نهایی

برای تولید مبلمانی با کیفیت، باید تیمی حرفه‌ای، با روحیه‌ای خوش‌ذوق هنری بهره برد تا نتیجه کار منحصربه‌فرد باشد. مجموعه‌ای از افراد کاربلد، هنرمند و دقیق تا در نهایت، انتخاب یک محصول ایرانی، حسی خوب به مشتری منتقل کند و فرد با گذشت زمان همچنان از خرید و انتخاب خود راضی باشد.

طراحان دیمان
مبلمان دیمان
طراحان دیمان

در کنار کیفیت مرغوب چوب و پارچه و طراحی‌های هنرمندانه، اهمیت به جزییات و تمیزی و بی‌نقص بودن کار در مبلمان و محصولات چوبی بسیار مهم است و در زیبایی خانه بسیار تأثیرگذار است. بنابراین در هنگام خرید به سراغ برندی بروید که اهیمت به این نکته را در مجصولات آن‌ها حس کنید.

طراحان دیمان
مبلمان دیمان
طراحان دیمان

فرصتی را برای طراحی چیدمان خانه و یک تغییر لذت‌بخش در نظر بگیرید. پیش از انتخاب حتماً ایده‌های جذاب را به خوبی بررسی کنید. می‌توانید سری به صفحه پروفایل طراحان دیمان بزنید و با تماشای تصاویر چیدمان منزل در این بخش، ایده‌های جذابی را برای دکوراسیون خانه پیدا کنید. فراموش نکنید که حال خوش در به‌وجود آوردن یک تغییر است.

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه